'מתים לרגע' של HOT תשודר בערוץ המד"ב האמריקאי DUST
ערוץ המדע-בדיוני האמריקאי DUST רכש לשידור את סדרת הדרמה היומית הישראלית מתים לרגע של HOT - כך נודע לאייס. הסדרה הישראלית כוללת 2 עונות ששודרו בשנים 2014 ו-2017, והן ישודרו בעברית עם כתוביות לאנגלית, מסוף השבוע הקרוב (עונה ראשונה, ומ-20 באוקטובר עונה שנייה).
מתים לרגע עלתה לראשונה לשידור ב-HOT3 בשנת 2014, ועונתה השנייה שודרה ב-2017. הסדרה עוסקת בחבורת סטודנטים מצטיינים לרפואה (עפר שכטר, אגם רודברג, אביגיל הררי, מאיסה אל-האבדי ואדי קבטנר) שמתקבלים לתכנית התמחות יוקרתית, שם הם מגלים שהפרופסור הנערץ שלהם (יובל סגל) ערך בעברו ניסוי סודי ומסוכן בנושא חווית סף מוות. הסטודנטים מחליטים להתנסות עם "מוות לרגע" בכדי לנסות ולהבדיל בין העולם הבא לבין תעתוע נוירולוגי של המוח, אבל מה שהם לא יודעים זה שכאשר פותחים שער לעולם הבא, העולם הבא חוזר לביקור. בעקבות הניסוי הם אמנם הופכים לרופאים טובים יותר, ואף זוכים ליכולות על טבעיות, אבל גם מסכנים את חייהם ואת שפיותם.
את הסדרה יצרו גל זייד, רוני יידור, רותי ויינברג ומיכל אבירם, ביימו יואב ודורון פז והפיקה חברת אנדמול שיין ישראל. בנוסף השתתפו בסדרה מיכאל אלוני, ורד פלדמן, עידן חביב, אוהד קנולר, עירית קפלן, ירדן תוסייה כהן, אורי בנאי, אביגיל אריאלי ועוד.
לפני כשנתיים נמכרה הסדרה גם להולנד, שם עובדה בידי תסריטאית הגרסה ההולנדית של 'בטיפול', הופקה בידי חברת ההפקה של הגשר ושודרה תחת השם Orpheus Project.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ערוץ DUST הושק לפני כשנה בכבלים האמריקאים על ידי קבוצת התוכן הבינ"ל Gunpowder & Sky, והוא משדר סרטים עלילתיים, סרטים קצרים, סדרות ועוד, כאשר ספריית התוכן שלו כוללת מעל 400 כותרים בתחום המדע הבדיוני. בערוץ טוענים כי מספר הצופים בו עומד על יותר מ-4 מיליון אנשים בכל הפלטפורמות בהן הוא משודר.
ב-HOT אישרו את הפרטים.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.