KFC חוזרת לישראל: תקציב הפרסום יטופל ב-WE ו-AfakTrio
5 חודשים לאחר שפרסמנו לראשונה על משרדי הפרסום הישראליים המתמודדים על תקציב ההשקה מחדש של רשת KFC בישראל, לאייס נודע כי WE בבעלותם של קובי אמזלג, מוטי בן בכר וענת סולומון הוא משרד הפרסום שנבחר להוביל את המהלך.
סניפיה הראשונים של הרשת צפויים להיפתח בחודשים הקרובים ברחבי הארץ. הרשת תשוב לישראל במתכונת לא כשרה ובמסגרת זאת אחד מקהלי היעד שאליהם היא מכוונת הוא השוק במגזר הערבי. לשם כך גייסה החברה את זרוע הפרסום למגזר הערבי - AfakTrio - מקבוצת אפיקים בניהולו של עימאד עאבד.
החזרה של הרשת לישראל תיעשה באמצעות החברה העולמית ולא באמצעות זיכיון לחברה מקומית. בהתאם, הפנייה למשרדים נעשתה על ידי נציג שמונה לכך על ידי הרשת העולמית. לאייס נודע כי ההשקה מחדש של הרשת בישראל נתונה תחת ידיה של רשת KFC ברוסיה שתהיה אחראית על אזור ישראל. המשרדים שהתמודדו על התקציב קיבלו פנייה מטעם KFC רוסיה לאחר שאותרו בישראל וזומנו להתמודד במכרז, בו הציגו לנציגי KFC בישראל מצגת לפי בריף שהועבר אליהם ובה פתרונות אסטרטגיים, מדיה וקריאייטיב.
"המותג KFC נהנה ממוניטין חזק בקרב אוהדיו ואנחנו שמחים להביא לארץ את המתכון המקורי של קולונל סנדרס ואת חווית הטעם הבינ"ל האהובה" אמר עומר זיידנר, מנכ"ל הרשת בארץ. זיידנר מציין, כי על פי דוחות ארגון ה-OECD "ישראלים הם מצרכני העוף המובילים בעולם. נוסיף לכך את העובדה שיותר ויותר ישראלים בוחרים לאכול מחוץ לבית, ואנחנו מגיעים למסקנה שמדובר בשוק עם פוטנציאל מאוד גדול".
את המהלך השיווקי של הרשת יוביל סמנכ"ל השיווק אלון וינשטוק, לשעבר מנהל שיווק במולר ישראל ולפני כן מנהל קטגוריית הפסטרמה והנקניק בזוגלובק ובעברו מנהל לקוח במקאן אריקסון.
במקביל ל-WE ו-AfakTrio, רשת KFC נעזרת בחברת הייעוץ התקשורתי העולמית APCO Worldwide, שנבחרה לנהל את יחסי הציבור של המותג בישראל. APCO, חברה לייעוץ אסטרטגי תקשורתי בינלאומי הפרוסה ביותר מ-30 משרדים ברחבי העולם מנוהלת בישראל על ידי רועי פדר. על פי ההסכם בין הצדדים WE תנהל את כל פעילות הדיגיטל והאופליין של המותג בישראל, בשיתוף יחסי הציבור של הקבוצה בראשות ערן קליגר.
- 7.מקורב 06/09/2019 18:45הגב לתגובה זומכיר מקרוב את עומר ואלון מקצוענים!!
- 6.שאפו ענקי לחברת we (ל"ת)בנו אגמון 06/09/2019 00:34הגב לתגובה זו
- 5.אירית 05/09/2019 21:12הגב לתגובה זובהצלחה לכל העוסקים בהכנסת המוצר לישראל ובמיוחד לאלון!!!!!
- 4.זה שמכיר 05/09/2019 17:26הגב לתגובה זוחיבור של אנשים מצויינים. בהצלחה!
- 3.בחירה ראויה (ל"ת)עומרי 05/09/2019 14:53הגב לתגובה זו
- 2.מי אלללללללללללללהההה? (ל"ת)שאצי 05/09/2019 13:03הגב לתגובה זו
- 1.מתקפת קנאים בעוד 3..2..1 (ל"ת)תותחים! 05/09/2019 12:08הגב לתגובה זו
- מממממממ (ל"ת)אופס 05/09/2019 15:44הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.