KFC חוזרת לישראל: תקציב הפרסום יטופל ב-WE ו-AfakTrio
5 חודשים לאחר שפרסמנו לראשונה על משרדי הפרסום הישראליים המתמודדים על תקציב ההשקה מחדש של רשת KFC בישראל, לאייס נודע כי WE בבעלותם של קובי אמזלג, מוטי בן בכר וענת סולומון הוא משרד הפרסום שנבחר להוביל את המהלך.
סניפיה הראשונים של הרשת צפויים להיפתח בחודשים הקרובים ברחבי הארץ. הרשת תשוב לישראל במתכונת לא כשרה ובמסגרת זאת אחד מקהלי היעד שאליהם היא מכוונת הוא השוק במגזר הערבי. לשם כך גייסה החברה את זרוע הפרסום למגזר הערבי - AfakTrio - מקבוצת אפיקים בניהולו של עימאד עאבד.
החזרה של הרשת לישראל תיעשה באמצעות החברה העולמית ולא באמצעות זיכיון לחברה מקומית. בהתאם, הפנייה למשרדים נעשתה על ידי נציג שמונה לכך על ידי הרשת העולמית. לאייס נודע כי ההשקה מחדש של הרשת בישראל נתונה תחת ידיה של רשת KFC ברוסיה שתהיה אחראית על אזור ישראל. המשרדים שהתמודדו על התקציב קיבלו פנייה מטעם KFC רוסיה לאחר שאותרו בישראל וזומנו להתמודד במכרז, בו הציגו לנציגי KFC בישראל מצגת לפי בריף שהועבר אליהם ובה פתרונות אסטרטגיים, מדיה וקריאייטיב.
"המותג KFC נהנה ממוניטין חזק בקרב אוהדיו ואנחנו שמחים להביא לארץ את המתכון המקורי של קולונל סנדרס ואת חווית הטעם הבינ"ל האהובה" אמר עומר זיידנר, מנכ"ל הרשת בארץ. זיידנר מציין, כי על פי דוחות ארגון ה-OECD "ישראלים הם מצרכני העוף המובילים בעולם. נוסיף לכך את העובדה שיותר ויותר ישראלים בוחרים לאכול מחוץ לבית, ואנחנו מגיעים למסקנה שמדובר בשוק עם פוטנציאל מאוד גדול".
את המהלך השיווקי של הרשת יוביל סמנכ"ל השיווק אלון וינשטוק, לשעבר מנהל שיווק במולר ישראל ולפני כן מנהל קטגוריית הפסטרמה והנקניק בזוגלובק ובעברו מנהל לקוח במקאן אריקסון.
במקביל ל-WE ו-AfakTrio, רשת KFC נעזרת בחברת הייעוץ התקשורתי העולמית APCO Worldwide, שנבחרה לנהל את יחסי הציבור של המותג בישראל. APCO, חברה לייעוץ אסטרטגי תקשורתי בינלאומי הפרוסה ביותר מ-30 משרדים ברחבי העולם מנוהלת בישראל על ידי רועי פדר. על פי ההסכם בין הצדדים WE תנהל את כל פעילות הדיגיטל והאופליין של המותג בישראל, בשיתוף יחסי הציבור של הקבוצה בראשות ערן קליגר.
- 7.מקורב 06/09/2019 18:45הגב לתגובה זומכיר מקרוב את עומר ואלון מקצוענים!!
- 6.שאפו ענקי לחברת we (ל"ת)בנו אגמון 06/09/2019 00:34הגב לתגובה זו
- 5.אירית 05/09/2019 21:12הגב לתגובה זובהצלחה לכל העוסקים בהכנסת המוצר לישראל ובמיוחד לאלון!!!!!
- 4.זה שמכיר 05/09/2019 17:26הגב לתגובה זוחיבור של אנשים מצויינים. בהצלחה!
- 3.בחירה ראויה (ל"ת)עומרי 05/09/2019 14:53הגב לתגובה זו
- 2.מי אלללללללללללללהההה? (ל"ת)שאצי 05/09/2019 13:03הגב לתגובה זו
- 1.מתקפת קנאים בעוד 3..2..1 (ל"ת)תותחים! 05/09/2019 12:08הגב לתגובה זו
- מממממממ (ל"ת)אופס 05/09/2019 15:44הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
