מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

מאסטר שף ממשיכה להוביל; האם נתניהו עזר לחדשות 13?

תכנית הבישול של קשת רשמה 20.7%, ירידה של 10% ביחס לשני שעבר. מנגד הסתפקה The voice ב-7.4%. קלטות נתניהו שודרו בחדשות 13 - האם זה עזר למהדורה?
אלכסנדר כץ | (3)

מאסטר שף (קשת 12) מובילה כמובן את טבלת הרייטינג היומית עם 20.7% בקרב היהודים ו-537 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ועדיין מדובר על ירידה ביחס לשני שעבר, אז רשמה התכנית 23%.

נגד The voice (רשת 13) בפער עצום - לאחר שקיבלה 7.4% (228K). בשני שעבר שודרה המקור במשבצת זו - והניבה 4.6%. סדרת הדוקו החדשה תוצאות האמת (כאן 11) עם 2.3% (65K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 12.7%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 5.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.8%, שידור חוזר של 'שטח הפקר' (כאן 11) על חסן נסראללה, בעקבות אירועי יום ראשון הסוער בגבול לבנון, עם 3.1%, חדשות הלילה (כאן 11) - 2.7%.

 

בגזרת הבוקר:

שוויון בין חדשות הבוקר (קשת 12)

להעולם הבוקר (רשת 13) – עם 4.2% לכל אחת מהן.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם דפנה ליאל - 8.3%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, שש עם אמנון לוי - 5.4%.

כאן 11: ערב ערב - 1.3%, קלמן סג"ל - 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.2%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.5%, ומיד אחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.2%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.6%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.9%.

 

בגזרת המהדורות:

חדשות 12 מובילה עם 16.5% (430K),

חדשות  13 מתחזקת במקצת ל-8.6% (240K) – האם הדבר קשור לחשיפת קלטות נתניהו-קרא?

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נמוך של 3% (76K)

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    התכנית הכי טובה בטלביזיה (ל"ת)
    גל 04/09/2019 12:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חכמי חלם 03/09/2019 10:20
    הגב לתגובה זו
    ספויילרים על ימין ועל שמאל כאילו לא מדובר בתחרות אלא בתכנית מתכונים מוזר!
  • 1.
    אלעד 03/09/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
    אני מופתע רק מדבר אחד: שיש עדיין 3% אידיוטים, לדעתי, שרואים את חדשות התאגיד. הרי אין בחדשות האלה כלום! מתי היתה שם ידיעה ממש טובה, כמו זו ששודרה אמש בחדשות 13 (הקלטות נתניהו)? מתי מישהו עשה שם כתבה שעוררה הדים? חדשות התאגיד דועכות מיום ליום, ההגשה של דוריה למפל, לדעתי ולא רק לדעתי, ממש איומה, הכתבים עילגים, הכתבות צפויות מראש, בלי טיפת מעוף, בלי יצירתיות, בלי מחשבה, בלי כלום!!!! ולכל השערוריה הזאת אחראי ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות, שהכישלון הכל כל מחפיר הזה רשום על שמו. לא נותר לי אלא להתנחם שוב בעובדה הברורה לכולם: ימי התאגיד ספורים. אחרי הבחירות יבוא גל הקיצוצים, שיחסל סופית את המחדל הזה ששמו "תאגיד השידור הציבורי", שכל קשר בינו לבין שידור ציבורי לא קיים כלל.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״