ראובני פרידן יפסיק לטפל בתקציב הפרסום של קרולינה למקה
כמעט חצי שנה לאחר הפרידה מקסטרו שהחליטה להעביר את תקציב הפרסום לאדלר חומסקי, במשרד הפרסום ראובני פרידן יוזמים את גל ההדף המשני עם ההחלטה להפסיק לטפל בתקציב הפרסום של מותג המשקפיים קרולינה למקה.
כזכור, לפני כשנה השלימה קסטרו את רכישת מלוא המניות של קבוצת הודיס שכוללת את קרולינה למקה, אורבניקה, הודיס ואקססורייז לפי שווי של 350 מיליון שקל. קסטרו רכשה 26.4% מקבוצת הודיס תמורת 75 מיליון שקל במזומן, והקצאה של 266.5 אלף מניות של קסטרו. הפרידה מקסטרו בדצמבר 2018, לאחר 30 שנה בהן טיפל המשרד בתקציב התקבלה באכזבה גלויה של מנהלי ובעלי המשרד. עם הפרידה מקרולינה למקה ינותק לחלוטין הקשר בין המשרד למותגי הקבוצה.
במייל שהוציא לעובדי המשרד, בו גם שיתף אותם בכך שהתאשפז באיכילוב לפני ערב החג, כתב זיו קורן, שותף ומנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד: "התמסרתי לרופאים (שנדמה היה שלוקחים את עבודתם הרבה פחות ברצינות מאיתנו) ואפשרתי להם ולאלוהים אחרים לעשות בי שפטים, להרדים כאבים, להאיר חדרים, לחטט בפצעים ולהעלים זכרונות על אהבות נכזבות ואחת אופנתית במיוחד שזרקה אותי בדרך הכי פחות אלגנטית שיש.
"כשפגו החומרים ושבתי לחיים הצטערתי מעט שלא ראיתי אורות גדולים ולא גיליתי עולמות חדשים. אבל גם הררה קטנה היא לפעמים מתנה. העולם לא מפסיק להשתנות. תוביל את השינוי.
"התייעצתי עם שותפיי במשרד ומיד אחרי צאתנו ממצרים, הלכתי לחברים בקרולינה למקה להוביל את השינוי. הלכתי בשקט. בלי מטחי טילים ובלי מטחי זיקוקים. בלי תרועות מלחמה ובלי שמץ של חגיגה - הודיתי להם על כל השנים היפות והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל.
"עשינו 7 שנים מופלאות יחד, 7 שנים שגם יוסף לא היה יכול לחלום עליהן - שינינו לחלוטין את תחום המשקפיים בישראל (אולי גם תחומים אחרים. אולי גם במקומות רחוקים). היינו השותפים הבכירים להפיכת מותג בחיתוליו למותג על-חלל, מותג שמציל היום במעט את הדוחות הכספיים של קטסרו. יצרנו אינספור קמפיינים אייקונים. זכינו בפרס האפי פלטינום, האוסקר של האוסקרים, על בניית מותג לאורך שנים. קיימנו שנה אחר שנה את הבטחת המותג שלנו: ראובני פרידן - הכי אפקטיביים. היינו גאים בהצלחתו (לעיתים באופן מוגזם כהורים מביכים). בהתאם גם השקענו את נשמתנו, כשרוננו וכל כולנו בבייבי שלנו. שמחנו בשיאים שהגיע אליהם, בהצלחה העסקית הפנומנלית של בעליו, ביציאה לחו"ל, באקזיט. זה באמת עושה לנו טוב לראות מותג ממריא דרך דמעה שקופה. בכל מעבר בנמל תעופה הלב התמלא גאווה. אותו לב שאמר עכשיו להיפרד".
בשונה ממותג האופנה קסטרו שסיים את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, לעומת רווחים בשנים עברו, מותג המשקפיים קרולינה למקה היה נקודת האור עם רווח נקי של 16 מיליון שקלים. ברבעון השני של 2019 צפוי המותג להשיק את פעילותו בארה"ב ובמסגרת זו גם יוציא לפועל את ההתקשרות עם המגה-סלב קים קרדשיאן שכזכור בספטמבר 2018 חתמה על חוזה ייצוג לשנתיים, שבמסגרתו הפכה לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב בנתח של 10% מכל פעילות בארה"ב.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 6.אלוהים, איזה ציטוט טרחני (ל"ת)עודד 26/05/2019 18:03הגב לתגובה זו
- 5.אסי 07/05/2019 12:01הגב לתגובה זומשרד כמו ראובני אומרים ''העולם לא מפסיק להשתנות. תוביל את השינוי'' תקשיבו חמודים אתם המשרד הכי תקוע בשנות ה 70 -80 התוצרים שלכם מביכים ומטרחנים ואם הם זכירים זה בגלל ששמתם מיליונים במדיה , אין הרבה משרדים שאפשר לומר עליהם שבמו ידם הם הרגו את התחום כמוכם ..
- 4.נועם 07/05/2019 10:46הגב לתגובה זוזיו למה אתה חושב שקסטרו סיימו את 2018 בהפסד?
- זה מה שכתוב בדוחות הכספיים שלהם (ל"ת)ג 12/05/2019 16:41הגב לתגובה זו
- 3.בודהה 07/05/2019 10:26הגב לתגובה זובשביל מה כל המליצות והקשקושים על הארה והתעצמות? פשוט תכתוב שסיימנו בכבוד וזהו
- 2.יש מחיר ללכלך בעיר על קסטרו (ל"ת)גבי 07/05/2019 09:50הגב לתגובה זו
- 1.גילי 06/05/2019 22:40הגב לתגובה זוראובני עוזבים אותם בזמן. אחרי הצעד המכוער של קסטרו ורגע לפני שקרולינה מתחילים לרדת. בנו מותג מדהים וידעו מתי להיפרד. קצת כבוד לעולם הפרסום שרודף אחרי לקוחות גם במחיר של השפלה. אדלר, באומן, מקאן - תלמדו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
