בלינק
צילום: יחסי ציבור

בלינק בדרך לחו"ל: אדוה קירש תמנכ"ל; חמץ ינהל פעילות בינ"ל

חברת הסושיאל מתחילה בצעדי התרחבות לחו"ל באמצעות Havas העולמית שרכשה את מניותיה. במקביל למינוי קירש, מתן חצרוני מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברה
משה בנימין | (16)

כמעט שנתיים לאחר שמכרה את מניותיה לרשת הפרסום הצרפתית בינלאומית Havas, חברת הסושיאל בלינק שנוסדה על ידי שגיא חמץ עושה את צעדיה הראשונים לקראת התרחבות לחו"ל. במקביל, חמץ המייסד, מפנה את כסא המנכ"ל לטובת אדוה קירש שתכנס לתפקיד בעוד הוא ישמש כשותף מנהל ויחל לפתח את הפעילות הבינלאומית לצד ניהול האסטרטגיה והתוכן. מינוי נוסף במקביל לקירש הוא של מתן חצרוני שיחל לשמש כסמנכ"ל לקוחות בחברה.

קירש עובדת בבלינק למעלה מ-6 שנים והגיעה לחברה מחדשות 2, שם שימשה כראש דסק חדשות באינטרנט ומנהלת הסושיאל. חצרוני עובד בבלינק יותר משלוש שנים, והגיע גם הוא מחדשות 2 בה שימש ככתב ועורך. 

לדברי חמץ, "הדרך היחידה לנצח מבחינתי בשוק כל כך תחרותי וקטן היתה תמיד שהשלם יעלה על סכום חלקיו, פשוט למצוא עובדים מעולים ולתת להם לפרוח". עוד הוא מוסיף, כי "בלינק גדלה והכפילה את עצמה ב-3 השנים האחרונות ואנחנו מרחיבים את ההנהלה בנקודת זינוק נוספת כשהחברה מונה קרוב ל-50 איש ומנהלת עשרות מותגים ברשת. כניסת קבוצת Havas הבינלאומית לשותפות בחברה נושאת פרי ואנו מרחיבים בימים אלה את שירותי החברה בישראל ובמקביל, מרחיבים את פעילות המותג בלינק בשוק הבינלאומי במסגרת הקבוצה".

 

הרחבת פעילות בלינק למדינות נוספות במסגרת קבוצת Havas מיישמת למעשה את הרציונל שעמד מאחורי העסקה המעניינת בין הרשת העולמית לחברה הישראלית. הצרפתים שראו בבלינק אב טיפוס מצליח לחברת סושיאל רכשו אותה לפני כשנתיים במטרה להעתיק את מודל פעילותה לשווקים בהם היא פועלת בחו"ל. נכון לעכשיו טרם ידוע האם הרשת הבינלאומית תקים סוכנויות, ממותגות בלינק, מסביב לעולם או שתנסה להטמיע את הידע שצברה החברה, אחריה עקבו בשנתיים האחרונות, במותג הסושיאל של החברה Socialize. 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אחד שמכיר 23/04/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    זה המשרד שלו
  • 15.
    בן 17/04/2019 22:16
    הגב לתגובה זו
    שגיא יודע איפה להשקיע- באנשים. רואים את זה
  • 14.
    אביב 17/04/2019 17:24
    הגב לתגובה זו
    אני באמת חייב להבין איזה בדרך לחול? מה הם עשו בחול ? מה יש להם למכור בחול? מה הם מביאים לשולחן בחול? מה הערך שלהם בחול?
  • 13.
    אחד שיודע 17/04/2019 10:15
    הגב לתגובה זו
    שגיא חמץ ובלינק הם ההוכחה שאפשר להיות בינוניים ועדיין להצליח. משרד לא הכי מוצלח, שדופק ללקוחות הפראיירים שלו מחירים מופקעים, ומנוהל על ידי עורך עאלק בכיר לשעבר שאשכרה לא מצליח לכתוב פסקה בלי שגיאות. חצרוני עף על עצמו ברמות על, ובטח כותב פה טוקבקים לעצמו. אדוה היא היוצאת מן הכלל. נחמדה, מקצועית, יודעת את העבודה.
  • 12.
    וואו, כל הכבוד (ל"ת)
    טוקבקיסט מטעם 16/04/2019 20:27
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    דור 16/04/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לה! ומתן גם בסדר
  • 10.
    אביבית 16/04/2019 19:40
    הגב לתגובה זו
    מבריק מבריק מבריק
  • 9.
    בלינק לשעבר 16/04/2019 17:12
    הגב לתגובה זו
    מתן מחזיק שם את כל התקציבים מה היו עושים בלעדיו לא היו קיימים
  • 8.
    מכירה 16/04/2019 17:01
    הגב לתגובה זו
    מקצוען ויצירתי יכול בקלות לנהל אותם
  • 7.
    א 16/04/2019 17:00
    הגב לתגובה זו
    שניהם תותחים, מהיכרות אישית. כל הכבוד
  • 6.
    סימ 16/04/2019 16:58
    הגב לתגובה זו
    אין על בלינק
  • 5.
    דוד 16/04/2019 16:57
    הגב לתגובה זו
    לא לדעת שובע
  • 4.
    חברת הסושיאל מספר 1 בישראל! (ל"ת)
    מבסוטה 16/04/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מתן הכי תותח שיש (ל"ת)
    אריאלה 16/04/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אין עליכם, חברה מדהימה! (ל"ת)
    מירי!! 16/04/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מזל טוב, אלופים!!! (ל"ת)
    דני 16/04/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.