בלינק בדרך לחו"ל: אדוה קירש תמנכ"ל; חמץ ינהל פעילות בינ"ל
כמעט שנתיים לאחר שמכרה את מניותיה לרשת הפרסום הצרפתית בינלאומית Havas, חברת הסושיאל בלינק שנוסדה על ידי שגיא חמץ עושה את צעדיה הראשונים לקראת התרחבות לחו"ל. במקביל, חמץ המייסד, מפנה את כסא המנכ"ל לטובת אדוה קירש שתכנס לתפקיד בעוד הוא ישמש כשותף מנהל ויחל לפתח את הפעילות הבינלאומית לצד ניהול האסטרטגיה והתוכן. מינוי נוסף במקביל לקירש הוא של מתן חצרוני שיחל לשמש כסמנכ"ל לקוחות בחברה.
קירש עובדת בבלינק למעלה מ-6 שנים והגיעה לחברה מחדשות 2, שם שימשה כראש דסק חדשות באינטרנט ומנהלת הסושיאל. חצרוני עובד בבלינק יותר משלוש שנים, והגיע גם הוא מחדשות 2 בה שימש ככתב ועורך.
לדברי חמץ, "הדרך היחידה לנצח מבחינתי בשוק כל כך תחרותי וקטן היתה תמיד שהשלם יעלה על סכום חלקיו, פשוט למצוא עובדים מעולים ולתת להם לפרוח". עוד הוא מוסיף, כי "בלינק גדלה והכפילה את עצמה ב-3 השנים האחרונות ואנחנו מרחיבים את ההנהלה בנקודת זינוק נוספת כשהחברה מונה קרוב ל-50 איש ומנהלת עשרות מותגים ברשת. כניסת קבוצת Havas הבינלאומית לשותפות בחברה נושאת פרי ואנו מרחיבים בימים אלה את שירותי החברה בישראל ובמקביל, מרחיבים את פעילות המותג בלינק בשוק הבינלאומי במסגרת הקבוצה".
הרחבת פעילות בלינק למדינות נוספות במסגרת קבוצת Havas מיישמת למעשה את הרציונל שעמד מאחורי העסקה המעניינת בין הרשת העולמית לחברה הישראלית. הצרפתים שראו בבלינק אב טיפוס מצליח לחברת סושיאל רכשו אותה לפני כשנתיים במטרה להעתיק את מודל פעילותה לשווקים בהם היא פועלת בחו"ל. נכון לעכשיו טרם ידוע האם הרשת הבינלאומית תקים סוכנויות, ממותגות בלינק, מסביב לעולם או שתנסה להטמיע את הידע שצברה החברה, אחריה עקבו בשנתיים האחרונות, במותג הסושיאל של החברה Socialize.
- 16.אחד שמכיר 23/04/2019 22:10הגב לתגובה זוזה המשרד שלו
- 15.בן 17/04/2019 22:16הגב לתגובה זושגיא יודע איפה להשקיע- באנשים. רואים את זה
- 14.אביב 17/04/2019 17:24הגב לתגובה זואני באמת חייב להבין איזה בדרך לחול? מה הם עשו בחול ? מה יש להם למכור בחול? מה הם מביאים לשולחן בחול? מה הערך שלהם בחול?
- 13.אחד שיודע 17/04/2019 10:15הגב לתגובה זושגיא חמץ ובלינק הם ההוכחה שאפשר להיות בינוניים ועדיין להצליח. משרד לא הכי מוצלח, שדופק ללקוחות הפראיירים שלו מחירים מופקעים, ומנוהל על ידי עורך עאלק בכיר לשעבר שאשכרה לא מצליח לכתוב פסקה בלי שגיאות. חצרוני עף על עצמו ברמות על, ובטח כותב פה טוקבקים לעצמו. אדוה היא היוצאת מן הכלל. נחמדה, מקצועית, יודעת את העבודה.
- 12.וואו, כל הכבוד (ל"ת)טוקבקיסט מטעם 16/04/2019 20:27הגב לתגובה זו
- 11.דור 16/04/2019 20:24הגב לתגובה זוכל הכבוד לה! ומתן גם בסדר
- 10.אביבית 16/04/2019 19:40הגב לתגובה זומבריק מבריק מבריק
- 9.בלינק לשעבר 16/04/2019 17:12הגב לתגובה זומתן מחזיק שם את כל התקציבים מה היו עושים בלעדיו לא היו קיימים
- 8.מכירה 16/04/2019 17:01הגב לתגובה זומקצוען ויצירתי יכול בקלות לנהל אותם
- 7.א 16/04/2019 17:00הגב לתגובה זושניהם תותחים, מהיכרות אישית. כל הכבוד
- 6.סימ 16/04/2019 16:58הגב לתגובה זואין על בלינק
- 5.דוד 16/04/2019 16:57הגב לתגובה זולא לדעת שובע
- 4.חברת הסושיאל מספר 1 בישראל! (ל"ת)מבסוטה 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 3.מתן הכי תותח שיש (ל"ת)אריאלה 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 2.אין עליכם, חברה מדהימה! (ל"ת)מירי!! 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 1.מזל טוב, אלופים!!! (ל"ת)דני 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
