בלינק בדרך לחו"ל: אדוה קירש תמנכ"ל; חמץ ינהל פעילות בינ"ל
כמעט שנתיים לאחר שמכרה את מניותיה לרשת הפרסום הצרפתית בינלאומית Havas, חברת הסושיאל בלינק שנוסדה על ידי שגיא חמץ עושה את צעדיה הראשונים לקראת התרחבות לחו"ל. במקביל, חמץ המייסד, מפנה את כסא המנכ"ל לטובת אדוה קירש שתכנס לתפקיד בעוד הוא ישמש כשותף מנהל ויחל לפתח את הפעילות הבינלאומית לצד ניהול האסטרטגיה והתוכן. מינוי נוסף במקביל לקירש הוא של מתן חצרוני שיחל לשמש כסמנכ"ל לקוחות בחברה.
קירש עובדת בבלינק למעלה מ-6 שנים והגיעה לחברה מחדשות 2, שם שימשה כראש דסק חדשות באינטרנט ומנהלת הסושיאל. חצרוני עובד בבלינק יותר משלוש שנים, והגיע גם הוא מחדשות 2 בה שימש ככתב ועורך.
לדברי חמץ, "הדרך היחידה לנצח מבחינתי בשוק כל כך תחרותי וקטן היתה תמיד שהשלם יעלה על סכום חלקיו, פשוט למצוא עובדים מעולים ולתת להם לפרוח". עוד הוא מוסיף, כי "בלינק גדלה והכפילה את עצמה ב-3 השנים האחרונות ואנחנו מרחיבים את ההנהלה בנקודת זינוק נוספת כשהחברה מונה קרוב ל-50 איש ומנהלת עשרות מותגים ברשת. כניסת קבוצת Havas הבינלאומית לשותפות בחברה נושאת פרי ואנו מרחיבים בימים אלה את שירותי החברה בישראל ובמקביל, מרחיבים את פעילות המותג בלינק בשוק הבינלאומי במסגרת הקבוצה".
הרחבת פעילות בלינק למדינות נוספות במסגרת קבוצת Havas מיישמת למעשה את הרציונל שעמד מאחורי העסקה המעניינת בין הרשת העולמית לחברה הישראלית. הצרפתים שראו בבלינק אב טיפוס מצליח לחברת סושיאל רכשו אותה לפני כשנתיים במטרה להעתיק את מודל פעילותה לשווקים בהם היא פועלת בחו"ל. נכון לעכשיו טרם ידוע האם הרשת הבינלאומית תקים סוכנויות, ממותגות בלינק, מסביב לעולם או שתנסה להטמיע את הידע שצברה החברה, אחריה עקבו בשנתיים האחרונות, במותג הסושיאל של החברה Socialize.
- 16.אחד שמכיר 23/04/2019 22:10הגב לתגובה זוזה המשרד שלו
- 15.בן 17/04/2019 22:16הגב לתגובה זושגיא יודע איפה להשקיע- באנשים. רואים את זה
- 14.אביב 17/04/2019 17:24הגב לתגובה זואני באמת חייב להבין איזה בדרך לחול? מה הם עשו בחול ? מה יש להם למכור בחול? מה הם מביאים לשולחן בחול? מה הערך שלהם בחול?
- 13.אחד שיודע 17/04/2019 10:15הגב לתגובה זושגיא חמץ ובלינק הם ההוכחה שאפשר להיות בינוניים ועדיין להצליח. משרד לא הכי מוצלח, שדופק ללקוחות הפראיירים שלו מחירים מופקעים, ומנוהל על ידי עורך עאלק בכיר לשעבר שאשכרה לא מצליח לכתוב פסקה בלי שגיאות. חצרוני עף על עצמו ברמות על, ובטח כותב פה טוקבקים לעצמו. אדוה היא היוצאת מן הכלל. נחמדה, מקצועית, יודעת את העבודה.
- 12.וואו, כל הכבוד (ל"ת)טוקבקיסט מטעם 16/04/2019 20:27הגב לתגובה זו
- 11.דור 16/04/2019 20:24הגב לתגובה זוכל הכבוד לה! ומתן גם בסדר
- 10.אביבית 16/04/2019 19:40הגב לתגובה זומבריק מבריק מבריק
- 9.בלינק לשעבר 16/04/2019 17:12הגב לתגובה זומתן מחזיק שם את כל התקציבים מה היו עושים בלעדיו לא היו קיימים
- 8.מכירה 16/04/2019 17:01הגב לתגובה זומקצוען ויצירתי יכול בקלות לנהל אותם
- 7.א 16/04/2019 17:00הגב לתגובה זושניהם תותחים, מהיכרות אישית. כל הכבוד
- 6.סימ 16/04/2019 16:58הגב לתגובה זואין על בלינק
- 5.דוד 16/04/2019 16:57הגב לתגובה זולא לדעת שובע
- 4.חברת הסושיאל מספר 1 בישראל! (ל"ת)מבסוטה 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 3.מתן הכי תותח שיש (ל"ת)אריאלה 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 2.אין עליכם, חברה מדהימה! (ל"ת)מירי!! 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 1.מזל טוב, אלופים!!! (ל"ת)דני 16/04/2019 16:56הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
