חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את חנה רדו
השבוע בפודקאסט הפרסום, שיווק וחדשנות של ערן גפן, מתארחת חנה רדו. בשיחה עם גפן הם מדברים על איך הפכה לשר הפנים של 'מקאן' ואיך הופכים סוכנות להצלחה, איך היה להכניס מערכות מתקדמות בשנות ה-2000 כשאף אחד לא רצה, ולמה בסוף זה משתלם יותר ממה שחושבים.
רדו מספרת על עצמה שבמחאת חצי המיליון היא "הבינה שהיא לא בכיוון", ושאם היא לא עושה כלום בשביל האחר, אז למה שמישהו אחר יעשה בשביל המדינה? מהנקודה הזאת היא החליטה להקים ביחד עם שותפה את 'מקאן וואלי', סוכנות לניו-מדיה במצפה רמון. כשרק פתחו הגיעו 0 אנשים לאירוע חשיפה, אבל בדימיון שלה היא כבר ראתה 120 עובדים במשרד, מתוך כוונה ליצור שם משהו אמיתי.
עוד מספרת רדו על התפתחות העסק שהקימה, מאיפה הגיעה התשוקה ליזום גם את 'ספרינג-וואלי', סוכנות לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, את 'מדבר תשעשרה', מיזם שירותים עסקיים מרחוק במצפה רמון ואת 'סופרסונס' - ארגון לשוויון מגדרי. רדו מספרת בפודקאסט, מה למדה מניהול מכל העסקים האלו שלא למדה בקבוצת מקאן, מה היא למדה מיזמות על כל הדבר הזה, ולמה צריך להכין היום את העובדים לעולם החדש, ואיך כמעט היא וגפן החליטו על הקמת מיזם במהלך השיחה.
"רדו היא יזמית אמתית" אומר ערן גפן, "שיודעת להמציא את עצמה כל פעם מחדש, בכל מיזם ובכל פעילות שהיא עושה - מחפשת ואקום, נכנסת אליו וממלאת אותו באור".
- 6.במילה אחת איכס (ל"ת)איכס 29/01/2019 08:44הגב לתגובה זו
- 5.מרגלית 28/01/2019 04:05הגב לתגובה זו"רדו מספרת על עצמה שבמחאת חצי המיליון היא "הבינה שהיא לא בכיוון", ושאם היא לא עושה כלום בשביל האחר, אז למה שמישהו אחר יעשה בשביל המדינה? מהנקודה הזאת היא החליטה" להריץ מניות.
- 4.בכוח אפשר להשיג הכל 27/01/2019 23:51הגב לתגובה זולא חוכמה להשיג דברים בכוח. דרך מקאן היא דרך פסולה, של כוח. המטרה לא מקדשת את האמצעים.
- 3.אבי 27/01/2019 16:24הגב לתגובה זובעיקר בנושא של שימוש במידע פנים, מופת ודוגמא לישראל.
- 2.תמיד היה סוג של יחצן (ל"ת)גפן מצא את ייעודו 27/01/2019 16:11הגב לתגובה זו
- 1.עכשיו הוא גם מעתיק ממירן את האורחים? (ל"ת)אוזניים לכותל 27/01/2019 15:39הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
