חצי שעה של השראה עם חנה רדו
צילום: יח"צ
פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את חנה רדו

השבוע מראיין גפן את מייסדת מקאן ואלי ויוזמות נוספות כגון 'מדבר תשעעשרה' ו'ספרינג וואלי'. על מחאת חצי המיליון שהייתה נקודת המפנה עבורה, ניהול, עסקים, יזמות ועוד  
כתבי אייס | (6)

השבוע בפודקאסט הפרסום, שיווק וחדשנות של ערן גפן, מתארחת חנה רדו. בשיחה עם גפן הם מדברים על איך הפכה לשר הפנים של 'מקאן' ואיך הופכים סוכנות להצלחה, איך היה להכניס מערכות מתקדמות בשנות ה-2000 כשאף אחד לא רצה, ולמה בסוף זה משתלם יותר ממה שחושבים.

רדו מספרת על עצמה שבמחאת חצי המיליון היא "הבינה שהיא לא בכיוון", ושאם היא לא עושה כלום בשביל האחר, אז למה שמישהו אחר יעשה בשביל המדינה? מהנקודה הזאת היא החליטה להקים ביחד עם שותפה את 'מקאן וואלי', סוכנות לניו-מדיה במצפה רמון. כשרק פתחו הגיעו 0 אנשים לאירוע חשיפה, אבל בדימיון שלה היא כבר ראתה 120 עובדים במשרד, מתוך כוונה ליצור שם משהו אמיתי.

 

עוד מספרת רדו על התפתחות העסק שהקימה, מאיפה הגיעה התשוקה ליזום גם את 'ספרינג-וואלי', סוכנות לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, את 'מדבר תשעשרה', מיזם שירותים עסקיים מרחוק במצפה רמון ואת 'סופרסונס' - ארגון לשוויון מגדרי. רדו מספרת  בפודקאסט,  מה למדה מניהול מכל העסקים האלו שלא למדה בקבוצת מקאן, מה היא למדה מיזמות על כל הדבר הזה, ולמה צריך להכין היום את העובדים לעולם החדש, ואיך כמעט היא וגפן החליטו על הקמת מיזם במהלך השיחה.

"רדו היא יזמית אמתית" אומר ערן גפן, "שיודעת להמציא את עצמה כל פעם מחדש, בכל מיזם ובכל פעילות שהיא עושה - מחפשת ואקום, נכנסת אליו וממלאת אותו באור". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    במילה אחת איכס (ל"ת)
    איכס 29/01/2019 08:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מרגלית 28/01/2019 04:05
    הגב לתגובה זו
    "רדו מספרת על עצמה שבמחאת חצי המיליון היא "הבינה שהיא לא בכיוון", ושאם היא לא עושה כלום בשביל האחר, אז למה שמישהו אחר יעשה בשביל המדינה? מהנקודה הזאת היא החליטה" להריץ מניות.
  • 4.
    בכוח אפשר להשיג הכל 27/01/2019 23:51
    הגב לתגובה זו
    לא חוכמה להשיג דברים בכוח. דרך מקאן היא דרך פסולה, של כוח. המטרה לא מקדשת את האמצעים.
  • 3.
    אבי 27/01/2019 16:24
    הגב לתגובה זו
    בעיקר בנושא של שימוש במידע פנים, מופת ודוגמא לישראל.
  • 2.
    תמיד היה סוג של יחצן (ל"ת)
    גפן מצא את ייעודו 27/01/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עכשיו הוא גם מעתיק ממירן את האורחים? (ל"ת)
    אוזניים לכותל 27/01/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״