חצי שעה של השראה: עם חמוטל שיבר מנכ"ל Schieber Research
סדרת הפודקאסט חצי שעה של השראה שבה ערן גפן, מנכ"ל ומייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה, מגיעה לאתר אייס, כולל הארכיון המלא עם כל הפרקים הקודמים.
בכל תכנית, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם הצליח ומצליח בתחומו. הפודקאסט המרתק מספק השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד. וגם, בודק איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.
בפרק מיוחד מניו יורק גפן מארח את חמוטל שיבר, מייסדת ומנכ"ל Schieber Research, בוטיק מחקרי שוק וליווי אסטרטגיה שיווקית. חמוטל ייסדה את החברה כדי לעזור למקבלי החלטות בעזרת מחקר תמציתי ואמין. השיחה עוסקת בגידול המטורף של אמזון בשנים האחרונות ולאן היא עוד יכולה להתפתח ועל איך ההיסטוריה חוזרת על עצמה דרך אמזון.
שיבר מציגה את השינויים שעוברים דור ה-Y וה-Z, כיצד הסיפורים משפיעים על הצרכנים, ואיך הם מייצרים ערך ללקוח, ואיך לספר סיפור יהיה יותר חזק מכל פרסומת (כולל סיפור אחד על ילד שבלע קפסולה של מכונת כביסה). בהמשך, על הצורך בשייכות ומה המותגים עושים כדי לייצר אותה, על קהילות ועל הפלטפורמות הדיגיטליות והחיבור בין דיגיטלי לפיזי.
במהלך עבודתה שיבר יעצה למאות לקוחות מהגדולים במשק, שימשה כסמנכ"ל בחברת מודיעין תחרותית ובחברת השקעות. בנוסף, כתבה על מגמות צרכנים ותעשייה בעיתונים המובילים בישראל ומרצה באופן קבע בכנסים, בתי ספר למנהל עסקים, חברות, ארגונים לא ממשלתיים וסוכנויות ממשלתיות. בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית והוסמכה כעו"ד.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.