am:pm נגד הסחים: יצאה בקמפיין לקהל שלא ירוץ במרוץ הלילה
הפוסטים והפוסטרים העלומים שקראו "לא לרוץ" מתגלים כחלק ממהלך של הרשת שמכוון לאלו שלא ירוצו במרוץ הלילה בתל אביב
מצחיק יותר או פחות, זה לא משנה כל כך, אבל לזכות רשת am:pm התל אביבית ייאמר שהיא דבקה בשפה התקשורתית אותה אפשר להגדיר, באין דרך טובה יותר כ"אנטי סחית".
לא בטוח אם ועד כמה מדובר בקונספט מאובחן ומאופיין, אך בכל זאת ההיצמדות של הרשת לגישת "הדאחקה" המשעשעת שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות קולעת במדויק לקהל היעד של התל-אביבי הצעיר של הרשת. הקמפיין האחרון שלה מדבר ללקוחות הרשת שהדבר האחרון שהם יכולים לדמיין הוא ריצה לשם התחרות או רחמנא לצלן לשם הספורט. הוא מתייחס למרוץ הלילה שהרשת היא נותנת חסות שלו, אבל מזווית אחרת - לא של הרצים - אלא של חובבי הבורקסים והרביצה מול המסך.
בימים האחרונים החלו להתפרסם פוסטים בסושיאל במקביל לפוסטרים ברחבי ת"א, שקוראים לרון חולדאי או אסף זמיר שלא לרוץ. הטיזר העלום הוא חלק מהקמפיין של am:pm יחד עם GREAT - משרד הפרסום המלווה אותה. הפוסטים, שהועלו בחשבונות פיקטיביים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, תחת השם "לא רצים למען תל אביב", תפסו את הטרמפ (המתבקש) על חשבון הבחירות המוניציפליות ועוררו עניין בקרב הגולשים שתהו מי עומד מאחורי הפוסטים האנונימיים.
הקמפיין מלווה בערכת "לא רצים" שכוללת: תיק וחולצת 0 ק"מ (בעיצוב זהה לחולצת ה-10 ק"מ של הרצים), גרבי מרתון בינג', מדליה שהיא למעשה פותחן בירה וחטיף שוקולד. הערכה גם כוללת שובר בסך של 19.90 שקל, למימוש בהזמנת משלוח מאפליקציית am:pm.
- 4.נראה לי ש'לי מלאך' עומת מאחורי זה. כך או כך זה מצחיק (ל"ת)סאני 08/10/2018 12:14הגב לתגובה זו
- 3.אבי 04/10/2018 10:50הגב לתגובה זופשוט גאונות.. משעשע, חריף, קולע ובהפוך על הפוך גם מקדם את מרוץ הלילה..
- 2.אחד שיודע 03/10/2018 21:42הגב לתגובה זולא פעם שאני נפעם מהיצירתיות של הרשת הזו מי שאחראי/ת על השיווק פשוט גאונ/ה
- 1.מושלם. (ל"ת)נח 03/10/2018 15:56הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
