TV

am:pm נגד הסחים: יצאה בקמפיין לקהל שלא ירוץ במרוץ הלילה

הפוסטים והפוסטרים העלומים שקראו "לא לרוץ" מתגלים כחלק ממהלך של הרשת שמכוון לאלו שלא ירוצו במרוץ הלילה בתל אביב

משה בנימין | (4)

מצחיק יותר או פחות, זה לא משנה כל כך, אבל לזכות רשת am:pm התל אביבית ייאמר שהיא דבקה בשפה התקשורתית אותה אפשר להגדיר, באין דרך טובה יותר כ"אנטי סחית".

לא בטוח אם ועד כמה מדובר בקונספט מאובחן ומאופיין, אך בכל זאת ההיצמדות של הרשת לגישת "הדאחקה" המשעשעת שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות קולעת במדויק לקהל היעד של התל-אביבי הצעיר של הרשת. הקמפיין האחרון שלה מדבר ללקוחות הרשת שהדבר האחרון שהם יכולים לדמיין הוא ריצה לשם התחרות או רחמנא לצלן לשם הספורט. הוא מתייחס למרוץ הלילה שהרשת היא נותנת חסות שלו, אבל מזווית אחרת - לא של הרצים - אלא של חובבי הבורקסים והרביצה מול המסך

בימים האחרונים החלו להתפרסם פוסטים בסושיאל במקביל לפוסטרים ברחבי ת"א, שקוראים לרון חולדאי או אסף זמיר שלא לרוץ. הטיזר העלום הוא חלק מהקמפיין של am:pm יחד עם GREAT - משרד הפרסום המלווה אותה. הפוסטים, שהועלו בחשבונות פיקטיביים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, תחת השם "לא רצים למען תל אביב", תפסו את הטרמפ (המתבקש) על חשבון הבחירות המוניציפליות ועוררו עניין בקרב הגולשים שתהו מי עומד מאחורי הפוסטים האנונימיים.

 

הקמפיין מלווה בערכת "לא רצים" שכוללת: תיק וחולצת 0 ק"מ (בעיצוב זהה לחולצת ה-10 ק"מ של הרצים), גרבי מרתון בינג', מדליה שהיא למעשה פותחן בירה וחטיף שוקולד. הערכה גם כוללת שובר בסך של 19.90 שקל, למימוש בהזמנת משלוח מאפליקציית am:pm. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    נראה לי ש'לי מלאך' עומת מאחורי זה. כך או כך זה מצחיק (ל"ת)
    סאני 08/10/2018 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אבי 04/10/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
    פשוט גאונות.. משעשע, חריף, קולע ובהפוך על הפוך גם מקדם את מרוץ הלילה..
  • 2.
    אחד שיודע 03/10/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    לא פעם שאני נפעם מהיצירתיות של הרשת הזו מי שאחראי/ת על השיווק פשוט גאונ/ה
  • 1.
    מושלם. (ל"ת)
    נח 03/10/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.