HOT שומרת על שמה בישראל – אבל עוברת מיתוג מחדש
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 3 בספטמבר 2018והנה אחד מסרטוני הפרסומת שילוו את המהלך
בחברה גם החליטו להרחיב את הצעות התוכן ושירות נטפליקס יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים של החברה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber. עלות השירות בהתאם למדיניות המחירים של נטפליקס. חבילת ערוצי הסרטים מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה-VOD של HOT יעודכן ויכלול הרחבה של שעות התוכן.
בחודש מאי 2017 הודיעה HOT על החלטתה לשנות את שמה לאלטיס, כולל מיתוג מחדש, וזאת כחלק מהחלטת אלטיס להעביר את כל החברות שבבעלותה למותג אחיד. המהלך תוכנן להסתיים ברבעון השני של 2018. בישראל נאלצו לקבל את ההנחתה הזאת בכניעה, אבל בחוסר שביעות רצון. זו גם הייתה תקופה בה עוצמתו של המותג HOT התחזק, לאחר שבחברה ביצעו שיפורים במערך שירות הלקוחות, זרוע שספגה ביקורת קשה לאורך השנים בהתנהלותה מול הלקוחות. שינוי בשם המותג, דווקא כשהוא מתחזק והחברה לא מתבססת רק על שירותי טלוויזיה, הוביל בסופו של דבר להחלטה כי יש לשמר את השם HOT, ובחודשים האחרונים התקבלה החלטה כזו. טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, מסרה כי "אחרי 3 שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והיא חלק מקבוצת התקשורת הבינ"ל אלטיס. לקחנו את הטוב מ-2 העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש ל-HOT בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה". סמנכ"ל השיווק של HOT, נדב חנין, הוסיף: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב. HOT נפרדת לשלום מ'הבועה האדומה' ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT, תוך שמירה על שם המותג ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של אלטיס".