קמפיין החוצות המסתורי בת"א - יריית הפתיחה של אסף זמיר
פחות מ-3 חודשים לפני הבחירות המוניציפליות שייערכו ב-30 באוקטובר, יריית הפתיחה בקמפיין של אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב כבר נשמעה. לאייס נודע כי קמפיין החוצות המסתורי שרץ בשבוע האחרון בכל רחבי העיר עם הטיזר "הגיע הזמן", שייך לזמיר שצפוי לפרסם מחר את חלקו השני.
יחד עם הבחירות לראשות עיריית ירושלים, שכבר הספיקו לייצר סערה תקשורתית, הבחירות לראשות עיריית תל אביב צפויות לרכז את מלוא תשומת הלב ברמה המוניציפלית ובהתאם גם לספק קרבות מעניינים בגזרה התקשורתית-קריאייטיבית. מחר, כאמור, יפורסם חלקו השני של הקמפיין עם ה"תשובה" - "אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב". הקמפיין עלה בכל רחבי תל אביב יפו, בעיקר על גבי מתקני הרחוב של חברת JCDecaux.
בשונה מערי פריפריה, בבחירות בתל אביב, מעצם אופייה, משתתפים משרדי הפרסום הגדולים בישראל. הכוורת של זמיר כוללת את רמי יהודיחה, בעלי ומנכ"ל משרד הפרסום LEAD Ogilvy שמלווה אותו מאז מערכת הבחירות הראשונה שלו ב-2008. יהודיחה (שהיה בכוורת של ביבי בבחירות האחרונות לכנסת) ישמש כמנהל הקמפיין והאסטרטג הראשי, יחד עם משרד הפרסום שיטפל בכל פעילות הקריאייטיב. תחת יהודיחה, בגזרת הסושיאל של זמיר מטפל נמרוד פרידברג בעליו של פיד מדיה ולצידו יועץ האסטרטגיה יוני להב ובתפקיד הדוברת הדר אלוני לשעבר הדוברת של יאיר לפיד.
- 2.דיזנגוף 08/08/2018 08:30הגב לתגובה זוזמיר לקח מנהלי קמפיין יקרים מאוד. מאיפה הכסף? הוא לא ערך סקר לפני שהחליט לרוץ? בסקרים האחרונים שפורסמו הוא מגרד את 5% . לא חבל?!
- מאיה 08/08/2018 13:08הגב לתגובה זומאשתו
- 1.שאפו על הטיזר 07/08/2018 17:10הגב לתגובה זוכמה בסיסי וחסר מעוף. נו טוב, זה כולם כבר יודעים שהוא רץ בחסות חולדאי.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
