אחרי רני: גלית אמיגה מצטרפת ל'שטרן אריאלי' כשותפה
גלית אמיגה-סער עד לאחרונה סמנכ"לית במשרד יחסי הציבור של רני רהב, מצטרפת לשטרן אריאלי כשותפה ומנכ"לית. המשרד החדש ייקרא מעתה שטרן אריאלי סער.
כאמור אמיגה-סער מגיעה מ'רני רהב' לאחר 11 שנים במשרד שבהן צברה ניסיון עשיר ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי. במהלך שנים אלו טיפלה במגוון תקציבים מתחומים שונים כגון: קמעונאות, אופנה, צרכנות ולייפסטייל, רכב, נדל"ן ועוד. בין הלקוחות שהיו בטיפולה: שופרסל, קבוצת זארה, קבוצת לילית קוסמטיקה, טמפו בירות, סובארו, קבוצת אפריקה ישראל ועוד. בתוך כך, עליזה חורי אשר כיהנה כמנכ"לית משותפת במשרד, תפרוש מהמשרד לטובת עולמות ה-e-commerce.
'שטרן אריאלי' נוסד בשנת 1996 והוא מייצג בישראל את קבוצת יחסי הציבור הבינלאומית cohn & wolfe השייך לתאגיד המדיה WPP. המשרד זכה במרוצת השנים בפרסים על עבודתו בפסטיבל קאן היוקרתי וכן בעשרות פרסים מטעם האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי צבור. הוא נחשב לאחד ממשרדי הייעוץ התקשורתי הגדולים בישראל, ובהתאם מטפל בלקוחות נחשקים כגון: Ebay, פרוקטר אנד גמבל, לואי ויטון, דואר ישראל, דיסני, יקבי כרמל, מדטרוניק, קבוצת לופטהנזה ועוד. המשרד מחזיק בנוסף לחטיבת יחסי הציבור גם מחלקה המתמחה במגזר החרדי וכן מחלקה שמתמחה במדיות החברתיות.
מהמשרד נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להודות לעליזה חורי על שותפות אישית ומקצועית לאורך השנים, בהן צמחנו ממשרד קטן למשרד עתיר פרסים, המטפל בלקוחות אסטרטגיים – ישראלים ובינלאומיים, וכן לברך את גלית סער, שמביאה איתה כשרון, נסיון וידע רב בעולמות האסטרטגיה התקשורתית התוכן, יחסי הצבור וניהול המוניטין העסקי של חברות גדולות ותוביל את המשרד ולקוחותיו בהצלחה ובבטחה בעולם התקשורת המקוון, החברתי והמסורתי".
- 2.ללא משוא פנים 24/10/2017 15:37הגב לתגובה זושעבדתי איתה אי פעם. רצינית, מבינה עניינית ותקתקנית. נצחון גדול למי שלקח אותה אליו והצלחה ודאית. בהצלחה לך, גלית יקרה וכל הכבוד! (חיים, עיתונאי לשעבר שפעם עבד איתך וזוכר איך פעלת במקצועיות ועזרת עם כל המידע גם לכתב של מקומון לא גדול עם סיפור יחסית קטן)
- 1.הצלחה אדירה לעליזה הלב הפועם (ל"ת)שירי 18/10/2017 23:21הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
