אחרי רני: גלית אמיגה מצטרפת ל'שטרן אריאלי' כשותפה
גלית אמיגה-סער עד לאחרונה סמנכ"לית במשרד יחסי הציבור של רני רהב, מצטרפת לשטרן אריאלי כשותפה ומנכ"לית. המשרד החדש ייקרא מעתה שטרן אריאלי סער.
כאמור אמיגה-סער מגיעה מ'רני רהב' לאחר 11 שנים במשרד שבהן צברה ניסיון עשיר ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי. במהלך שנים אלו טיפלה במגוון תקציבים מתחומים שונים כגון: קמעונאות, אופנה, צרכנות ולייפסטייל, רכב, נדל"ן ועוד. בין הלקוחות שהיו בטיפולה: שופרסל, קבוצת זארה, קבוצת לילית קוסמטיקה, טמפו בירות, סובארו, קבוצת אפריקה ישראל ועוד. בתוך כך, עליזה חורי אשר כיהנה כמנכ"לית משותפת במשרד, תפרוש מהמשרד לטובת עולמות ה-e-commerce.
'שטרן אריאלי' נוסד בשנת 1996 והוא מייצג בישראל את קבוצת יחסי הציבור הבינלאומית cohn & wolfe השייך לתאגיד המדיה WPP. המשרד זכה במרוצת השנים בפרסים על עבודתו בפסטיבל קאן היוקרתי וכן בעשרות פרסים מטעם האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי צבור. הוא נחשב לאחד ממשרדי הייעוץ התקשורתי הגדולים בישראל, ובהתאם מטפל בלקוחות נחשקים כגון: Ebay, פרוקטר אנד גמבל, לואי ויטון, דואר ישראל, דיסני, יקבי כרמל, מדטרוניק, קבוצת לופטהנזה ועוד. המשרד מחזיק בנוסף לחטיבת יחסי הציבור גם מחלקה המתמחה במגזר החרדי וכן מחלקה שמתמחה במדיות החברתיות.
מהמשרד נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להודות לעליזה חורי על שותפות אישית ומקצועית לאורך השנים, בהן צמחנו ממשרד קטן למשרד עתיר פרסים, המטפל בלקוחות אסטרטגיים – ישראלים ובינלאומיים, וכן לברך את גלית סער, שמביאה איתה כשרון, נסיון וידע רב בעולמות האסטרטגיה התקשורתית התוכן, יחסי הצבור וניהול המוניטין העסקי של חברות גדולות ותוביל את המשרד ולקוחותיו בהצלחה ובבטחה בעולם התקשורת המקוון, החברתי והמסורתי".
- 2.ללא משוא פנים 24/10/2017 15:37הגב לתגובה זושעבדתי איתה אי פעם. רצינית, מבינה עניינית ותקתקנית. נצחון גדול למי שלקח אותה אליו והצלחה ודאית. בהצלחה לך, גלית יקרה וכל הכבוד! (חיים, עיתונאי לשעבר שפעם עבד איתך וזוכר איך פעלת במקצועיות ועזרת עם כל המידע גם לכתב של מקומון לא גדול עם סיפור יחסית קטן)
- 1.הצלחה אדירה לעליזה הלב הפועם (ל"ת)שירי 18/10/2017 23:21הגב לתגובה זו

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7