גלית אמיגה-סער
צילום: יח"צ

אחרי רני: גלית אמיגה מצטרפת ל'שטרן אריאלי' כשותפה

אמיגה-סער מגיעה מ'רני רהב' לאחר 11 שנים במשרד שבהן טיפלה בין השאר בשופרסל, זארה, קבוצת לילית קוסמטיקה, טמפו בירות, סובארו, קבוצת אפריקה ישראל
משה בנימין | (2)

גלית אמיגה-סער עד לאחרונה סמנכ"לית במשרד יחסי הציבור של רני רהב, מצטרפת לשטרן אריאלי כשותפה ומנכ"לית. המשרד החדש ייקרא מעתה שטרן אריאלי סער.

 

כאמור אמיגה-סער מגיעה מ'רני רהב' לאחר 11 שנים במשרד שבהן צברה ניסיון עשיר ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי. במהלך שנים אלו טיפלה במגוון תקציבים מתחומים שונים כגון: קמעונאות, אופנה, צרכנות ולייפסטייל, רכב, נדל"ן ועוד. בין הלקוחות שהיו בטיפולה: שופרסל, קבוצת זארה, קבוצת לילית קוסמטיקה, טמפו בירות, סובארו, קבוצת אפריקה ישראל ועוד. בתוך כך, עליזה חורי אשר כיהנה כמנכ"לית משותפת במשרד, תפרוש מהמשרד לטובת עולמות ה-e-commerce. 

'שטרן אריאלי' נוסד בשנת 1996 והוא מייצג בישראל את קבוצת יחסי הציבור הבינלאומית  cohn & wolfe השייך לתאגיד המדיה  WPP. המשרד זכה במרוצת השנים בפרסים על עבודתו בפסטיבל קאן היוקרתי וכן בעשרות פרסים מטעם האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי צבור. הוא נחשב לאחד ממשרדי הייעוץ התקשורתי הגדולים בישראל, ובהתאם מטפל בלקוחות נחשקים כגון: Ebay, פרוקטר אנד גמבל, לואי ויטון, דואר ישראל, דיסני, יקבי כרמל, מדטרוניק, קבוצת לופטהנזה ועוד. המשרד מחזיק בנוסף לחטיבת יחסי הציבור גם מחלקה המתמחה במגזר החרדי וכן מחלקה שמתמחה במדיות החברתיות.

מהמשרד נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להודות לעליזה חורי על שותפות אישית ומקצועית לאורך השנים, בהן צמחנו ממשרד קטן למשרד עתיר פרסים, המטפל בלקוחות אסטרטגיים – ישראלים ובינלאומיים, וכן לברך את גלית סער, שמביאה איתה כשרון, נסיון וידע רב בעולמות האסטרטגיה התקשורתית התוכן, יחסי הצבור וניהול המוניטין העסקי של חברות גדולות ותוביל את המשרד ולקוחותיו בהצלחה ובבטחה בעולם התקשורת המקוון, החברתי והמסורתי".      

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ללא משוא פנים 24/10/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    שעבדתי איתה אי פעם. רצינית, מבינה עניינית ותקתקנית. נצחון גדול למי שלקח אותה אליו והצלחה ודאית. בהצלחה לך, גלית יקרה וכל הכבוד! (חיים, עיתונאי לשעבר שפעם עבד איתך וזוכר איך פעלת במקצועיות ועזרת עם כל המידע גם לכתב של מקומון לא גדול עם סיפור יחסית קטן)
  • 1.
    הצלחה אדירה לעליזה הלב הפועם (ל"ת)
    שירי 18/10/2017 23:21
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.