משרדי ערוץ 10
צילום: אלכסנדר כץ

במקומו של אביב גלעדי: שמואל גורטלר מונה ליו"ר ערוץ 10

היועץ הכלכלי שמואל גורטלר שהיה חבר דירקטוריון בשידורי קשת, ערוץ הספורט וערוץ 10, יהיה היו"ר במקומו של גלעדי, ששימש בתפקיד באופן זמני
אלכסנדר כץ |

שמואל גורטלר יהיה היו"ר החדש של ערוץ 10, ויחליף את אביב גלעדי – כך הודיעה לפני זמן קצר (יום ב') קבוצת RGE, המחזיקה בערוץ 10. גורטלר צפוי לאייש את התפקיד בו שימש גלעדי באופן זמני מאז אוקטובר 2016, באופן מידי.

 

גורטלר (59) הוא יועץ כלכלי ומתמחה 30 שנה במימון ובבנקאות להשקעות. הוא בעליהש ל קבוצת גורן קפיטל המתמחה בבנקאות השקעות, מימון מקומי ובינ"ל ויעוץ פיננסי. קבוצתו שימשה כיועצת הבלעדית למדינת ישראל בכל הנוגע למיזוגים ורכישות בהפרטת בנקים וחברות ממשלתיות, וכן כיועצת לתאגידים מקומיים ובינ"ל בתחומי מימון לחברות, גיוסי הון ומימון לתשתיות ולאנרגיה מתחדשת. בין היתר, ליווה גורטלר עסקאות מיזוגים ורכישות מהמובילות בישראל לרבות מכירת סונול, מכירת עסקי ויאוליה בישראל ומכירת חוגלה ונייר חדרה.

 

בתחום התקשורת משמש גורטלר כיועץ לקבוצות שונות ב-20 השנים האחרונות, בהן מרחב (ערוץ 10) ו-RGE מאז הקמתה, לרבות בעסקת רכישת ערוץ 10, ובנוסף שימש כחבר דירקטוריון בשידורי קשת, ערוץ הספורט וערוץ 10. זאת בנוסף להיותו חבר דירקטוריון בבנק דיסקונט ניו יורק, צים שירותי שיט, עופר השקעות, ועד הנאמנים של מוזיאון תל אביב ועוד.

 

אביב גלעדי, מבעלי קבוצת RGE מסר: "שמואל גורטלר הוא האיש הנכון בזמן הנכון, גורטלר מלווה את הקבוצה שנים רבות ואנו סומכים עליו ועל יכולותיו בתקופה זו של שינויים רגולטורים ועסקיים לשמר את כוחו של ערוץ 10 בקרב ערוצי הברודקאסט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.