תרי ישכיל פרטנר
צילום: רמי זרנגה

החיפוש הסתיים: תרי ישכיל - סמנכ"לית השיווק של פרטנר

ישכיל מגיעה לתפקיד עם נסיון מקצועי רב. בתפקידה האחרון שימשה כמשנה למנכ"ל זאפ טלפני כן שימשה בתפקידים בכירים בפסגות ותנובה. היא תחליף את עטרה ליטבק שחם
משה בנימין | (2)

לאחר מספר שבועות של חיפושים אחר הפרסונה המתאימה שתכנס לתפקיד סמנכ"ל השיווק של פרטנר, חברת התקשורת בחרה בתרי ישכיל, לשעבר בפסגות וזאפ להחליף את עטרה ליטבק שחם המשמשת בתפקיד מאז דצמבר 2014. ישכיל (44) שכיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל זאפ, מצטרפת להנהלת פרטנר ותיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

ישכיל ניהלה את חטיבת הלקוחות בזאפ, האחראית על תחומי השירות והמכירות, והובילה את כניסת הקבוצה לעולמות ה-Big Data. עברה המקצועי כולל תפקידים בכירים במשק, כגון סמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות במשך 4 שנים, ובין בשנים 2006-2011 כיהנה במספר תפקידים בכירים בקבוצת תנובה: מנהלת חטיבת השיווק המרכזי בתשלובת המזון וראש מטה הקבוצה. בין 2001-2006 עבדה בסלקום כמנהלת תחום שיווק עסקי. כמו כן היא מחזיקה בתואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית, ותואר ראשון במדעי התנהגות, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון.

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי: "קבוצת פרטנר מובילה שינוי אסטרטגי בשוק התקשורת והופכת מחברת סלולר לקבוצת תקשורת מובילה גם בעולמות הטלוויזיה והסיבים. אני שמח שתרי ישכיל מצטרפת בעיתוי הזה לקבוצה, ובטוח שניסיונה הרב והמגוון יסייע רבות במימוש האסטרטגיה ובהתמודדות עם האתגרים העסקיים העומדים בפנינו".

האתגר המרכזי שעומד בפני פרטנר ובפני ישכיל בשנים הקרובות הוא הכניסה לשוק הטלוויזיה עם פרטנר TV, שירותי התוכן הטלוויזיוניים של החברה שיתחרו בסלקום TV, HOT ו-yes ושירותים בינלאומיים כגון נטפליקס, אמזון וכו'.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רונן 31/08/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    אולי סוף סוף יהיה שירות לקוחות ראוי. כי נכון לכעת השירות בהגדרה פשוטה - ״על הפנים״.
  • 1.
    איציק 16/08/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    טוב שפוטרה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.