החיפוש הסתיים: תרי ישכיל - סמנכ"לית השיווק של פרטנר
לאחר מספר שבועות של חיפושים אחר הפרסונה המתאימה שתכנס לתפקיד סמנכ"ל השיווק של פרטנר, חברת התקשורת בחרה בתרי ישכיל, לשעבר בפסגות וזאפ להחליף את עטרה ליטבק שחם המשמשת בתפקיד מאז דצמבר 2014. ישכיל (44) שכיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל זאפ, מצטרפת להנהלת פרטנר ותיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.
ישכיל ניהלה את חטיבת הלקוחות בזאפ, האחראית על תחומי השירות והמכירות, והובילה את כניסת הקבוצה לעולמות ה-Big Data. עברה המקצועי כולל תפקידים בכירים במשק, כגון סמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות במשך 4 שנים, ובין בשנים 2006-2011 כיהנה במספר תפקידים בכירים בקבוצת תנובה: מנהלת חטיבת השיווק המרכזי בתשלובת המזון וראש מטה הקבוצה. בין 2001-2006 עבדה בסלקום כמנהלת תחום שיווק עסקי. כמו כן היא מחזיקה בתואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית, ותואר ראשון במדעי התנהגות, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון.
מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי: "קבוצת פרטנר מובילה שינוי אסטרטגי בשוק התקשורת והופכת מחברת סלולר לקבוצת תקשורת מובילה גם בעולמות הטלוויזיה והסיבים. אני שמח שתרי ישכיל מצטרפת בעיתוי הזה לקבוצה, ובטוח שניסיונה הרב והמגוון יסייע רבות במימוש האסטרטגיה ובהתמודדות עם האתגרים העסקיים העומדים בפנינו".
האתגר המרכזי שעומד בפני פרטנר ובפני ישכיל בשנים הקרובות הוא הכניסה לשוק הטלוויזיה עם פרטנר TV, שירותי התוכן הטלוויזיוניים של החברה שיתחרו בסלקום TV, HOT ו-yes ושירותים בינלאומיים כגון נטפליקס, אמזון וכו'.
- 2.רונן 31/08/2018 16:16הגב לתגובה זואולי סוף סוף יהיה שירות לקוחות ראוי. כי נכון לכעת השירות בהגדרה פשוטה - ״על הפנים״.
- 1.איציק 16/08/2017 18:33הגב לתגובה זוטוב שפוטרה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.