משה ראובני, זיו קורן, ניב חורש ואודי פרידן
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
פרסום ראשון

קיצוצים בראובני פרידן: המשרד מפטר 10% מכח האדם

המשרד נפרד מ-8 עובדים, חלקם ממחלקת הקריאייטיב. ראובני פרידן: "נפרדנו ממספר עובדים ממחלקות שונות ואנחנו כרגע בחיפוש אחר מחליפים"
משה בנימין | (15)
נושאים בכתבה ראובני פרידן

קיצוצים במשרד הפרסום ראובני פרידן. לאייס נודע כי לאחרונה משרד הפרסום פיטר 8 אנשים, המהווים 10% מכוח האדם שלו, לרבות ממחלקת הקריאייטיב.  

המשרד בבעלותם של משה ראובני, אודי פרידן ו-IPG העולמית, ובניהולם של ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים המשותפים, לא איבד לאחרונה תקציב גדול ומשמעותי שיכול לשמש כטריגר טבעי למהלך שכזה, למעט המעבר של תקציב מי עדן לגיתם לפני כחודש שממילא עבד בווליום נמוך.

לפני כחודשיים יצא למכרז תקציב הפרסום של מכללת עמק יזרעאל לאחר 4 שנים בהן טופל בראובני פרידן, אך גם הוא אינו נחשב לבעל משקל על כף המאזניים מבחינת המשרד. במקביל, המשרד מתמודד בימים אלו על אחד התקציבים הנחשקים בשוק הישראלי - מפעל הפיס שעוד שבוע יקיים את שלב המצגות.

ממשרד הפרסום נמסר בתגובה: "ראובני פרידן הוא משרד הפרסום הגדול הצומח בישראל כבר חמש שנים ברציפות. גייסנו בשנים אלה עשרות לקוחות חדשים וצמחנו בהיקפים בלמעלה מ-50%. לאחרונה נפרדנו ממספר עובדים ממחלקות שונות ואנחנו כרגע בחיפוש אחר מחליפים, תוך שימת דגש על הרחבה של המחלקות הדיגיטליות שלנו".   

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    עם גוגל ופייסבוק אין עוד צורך במשרדי פרסום. מיותרים כמו כל מתווכים (ל"ת)
    פרסום 16/07/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עידן 11/07/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    לא יודעים לעשות שם תוכן או דיגיטל. מביך
  • 7.
    אחרי שנפרדנו מחברה טובים , קולטים חברה מצויינים.בהצלחה לכולם.משרד מספר 1 (ל"ת)
    דוד 11/07/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לדעתי המספר האמיתי יותר גבוה (ל"ת)
    מנשה 11/07/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    העיקר שפרידן יושב מדושן כהרגלו. (ל"ת)
    אוד 11/07/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נועם 10/07/2017 22:21
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה על כל הפרסומות בכיכובו של קמושביץ?
  • לקמושביץ יש טחורים-רד לעם!! (ל"ת)
    דנה 11/07/2017 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מבין בדיגיטל 10/07/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    הוט אכן עבודה יפה ומרשימה ו... וזהו. כלום שום כלום. שום סירטון ראוי שום סגנון שום קריאייטיב- סתם להעביר את הזמן.
  • 2.
    חבל על פיטורים של כל אחד, אבל הקריאיטיב שם באמת תחת (ל"ת)
    אדם 10/07/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
  • שיפנו לגאון הקריאייטיב: ניקו וואו מטינק (ל"ת)
    עובד טינק 24/06/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
  • רינת 10/07/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    כי באיזה משרד אחר יש קריאטיב יותר טובים?.....
  • גדעון 11/07/2017 22:38
    בנק טפחות, קסטרו,עוף טוב,הוט שברולט AIG,,,,,
  • את כל הרשימה? כי היא ארוכה מאד (ל"ת)
    דני 10/07/2017 17:26
  • יוו 10/07/2017 16:55
    מה הם יודעים לעשות חוץ ממערכונים להוט?
  • 1.
    שכחתם קרדיט לצלם.... (ל"ת)
    מה שחשוב באמת.. 10/07/2017 13:22
    הגב לתגובה זו