אסף גריס
צילום: יח"צ

מטורנדו לראובני פרידן: אסף גריס מונה לסמנכ"ל לקוחות

גריס שב לענף הפרסום לאחר 8 שנים בטורנדו. בעבר שימש כתקציבאי וסופרוויזר באדלר חומסקי. ראובני פרידן מטפל בתדיראן אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בתקציב
משה בנימין | (12)

לאחר 8 שנים בטורנדו, אסף גריס, סמנכ"ל השיווק של חברת המזגנים חוזר לעולם הפרסום, ומתמנה כסמנכ"ל לקוחות בראובני פרידן.  גריס, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנוע החל את דרכו באדלר חומסקי כתקציבאי וסופרוייזר. לאחר 3 שנים עבר לטורנדו שבה הוביל את מחלקת השיווק.

 

גריס חתום על הקמפיינים הרבים של המותג בשנים האחרונות, בהובלת הילד שון גיטלמן בבאומן בר ריבנאי ובהמשך עם הפרזנטורית רותם סלע תחת מקאן תל אביב. בתקופתו הפך טורנדו לאחד המפרסמים הגדולים בשוק ועורר תחרות חריפה בשוק המזגנים. יש לציין כי ראובני פרידן מטפלים בתקציב הפרסום של המתחרה תדיראן, אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בו. עם כניסתו לתפקיד גריס ישמש כסמנכ"ל כשלצידו ישמשו בנוסף 3 מנהלי לקוחות. בשלב זה טרם ידוע באילו לקוחות יטפל גריס באופן ישיר.

 

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אני שמח שהצלחנו לגייס את אחד מטובי האנשים בענף השיווק והפרסום. הניסיון של אסף כסמנכ"ל שיווק, לצד התשוקה שלו לפרסום, הם יתרון אדיר עבורנו ועבור לקוחותינו. שמחתי לגלות בחודשים האחרונים שיש מגמה של בכירים מצד הלקוח שרוצים לחזור לאקשן ולאווירה של משרדי הפרסום. אני מאמין שזה יכול לחזק את הענף כולו".

 

אסף גריס: "אחרי שנים ארוכות של ניהול השיווק בחברת טורנדו, אני שמח לחזור לעולם הפרסום עם הידע והניסיון שרכשתי בצד השני. אני שואף להוביל ולהצליח עם ראובני פרידן ולהעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי בשיווק, נוסח 2017".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מכיר/ה מקרוב 25/09/2017 21:46
    הגב לתגובה זו
    פאפי של הבעל בית שלו . מה שהיו אומרים לו היה עושה בלי לשאול שאלות. לא שווה אגורה
  • 8.
    ניצן 30/06/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה !
  • 7.
    עמי 22/06/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי עתיק ולא חדשני היום בשוק . קמפיין מביך אחד אחרי השני
  • המשרד 22/06/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    ואתה משרד מהעשרייה השנייה נכון?
  • לא , יותר גרוע . אני לקוח מרוצה של חברה של המילניום הזה ... (ל"ת)
    עמי 22/06/2017 11:54
  • 6.
    איך הצליח לשרוד כל כך הרבה זמן אצל בזזי?! טורנדו חברה מגעילה והעומד בראשה עוד יותר (ל"ת)
    גג 21/06/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מאוד (ל"ת)
    איש קטן 21/06/2017 20:41
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זיו 21/06/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    איש מדהים ומקצוען אמיתי עם הבנה עצומה בפרסום, רכש מצוין של ראובני
  • 3.
    בטח... 21/06/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    כל מי שמכיר את התחום יודע...חזרה למשרד פרסום זה שנמוך.....ושלא ינסו פה לטעון אחרת...
  • 2.
    מכירה 21/06/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    כל כך כל כך 0
  • נו ראובני זה משרד של אפסים. נראה לי מתאים. (ל"ת)
    ד"ר ניב 21/06/2017 19:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קולגה 21/06/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    חורש הרווחת בגדול!!!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.