מטורנדו לראובני פרידן: אסף גריס מונה לסמנכ"ל לקוחות
לאחר 8 שנים בטורנדו, אסף גריס, סמנכ"ל השיווק של חברת המזגנים חוזר לעולם הפרסום, ומתמנה כסמנכ"ל לקוחות בראובני פרידן. גריס, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנוע החל את דרכו באדלר חומסקי כתקציבאי וסופרוייזר. לאחר 3 שנים עבר לטורנדו שבה הוביל את מחלקת השיווק.
גריס חתום על הקמפיינים הרבים של המותג בשנים האחרונות, בהובלת הילד שון גיטלמן בבאומן בר ריבנאי ובהמשך עם הפרזנטורית רותם סלע תחת מקאן תל אביב. בתקופתו הפך טורנדו לאחד המפרסמים הגדולים בשוק ועורר תחרות חריפה בשוק המזגנים. יש לציין כי ראובני פרידן מטפלים בתקציב הפרסום של המתחרה תדיראן, אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בו. עם כניסתו לתפקיד גריס ישמש כסמנכ"ל כשלצידו ישמשו בנוסף 3 מנהלי לקוחות. בשלב זה טרם ידוע באילו לקוחות יטפל גריס באופן ישיר.
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אני שמח שהצלחנו לגייס את אחד מטובי האנשים בענף השיווק והפרסום. הניסיון של אסף כסמנכ"ל שיווק, לצד התשוקה שלו לפרסום, הם יתרון אדיר עבורנו ועבור לקוחותינו. שמחתי לגלות בחודשים האחרונים שיש מגמה של בכירים מצד הלקוח שרוצים לחזור לאקשן ולאווירה של משרדי הפרסום. אני מאמין שזה יכול לחזק את הענף כולו".
אסף גריס: "אחרי שנים ארוכות של ניהול השיווק בחברת טורנדו, אני שמח לחזור לעולם הפרסום עם הידע והניסיון שרכשתי בצד השני. אני שואף להוביל ולהצליח עם ראובני פרידן ולהעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי בשיווק, נוסח 2017".
- 9.מכיר/ה מקרוב 25/09/2017 21:46הגב לתגובה זופאפי של הבעל בית שלו . מה שהיו אומרים לו היה עושה בלי לשאול שאלות. לא שווה אגורה
- 8.ניצן 30/06/2017 13:07הגב לתגובה זובהצלחה !
- 7.עמי 22/06/2017 09:50הגב לתגובה זוהמשרד הכי עתיק ולא חדשני היום בשוק . קמפיין מביך אחד אחרי השני
- המשרד 22/06/2017 11:48הגב לתגובה זוואתה משרד מהעשרייה השנייה נכון?
- לא , יותר גרוע . אני לקוח מרוצה של חברה של המילניום הזה ... (ל"ת)עמי 22/06/2017 11:54
- 6.איך הצליח לשרוד כל כך הרבה זמן אצל בזזי?! טורנדו חברה מגעילה והעומד בראשה עוד יותר (ל"ת)גג 21/06/2017 20:54הגב לתגובה זו
- 5.מאוד (ל"ת)איש קטן 21/06/2017 20:41הגב לתגובה זו
- 4.זיו 21/06/2017 17:56הגב לתגובה זואיש מדהים ומקצוען אמיתי עם הבנה עצומה בפרסום, רכש מצוין של ראובני
- 3.בטח... 21/06/2017 16:54הגב לתגובה זוכל מי שמכיר את התחום יודע...חזרה למשרד פרסום זה שנמוך.....ושלא ינסו פה לטעון אחרת...
- 2.מכירה 21/06/2017 15:13הגב לתגובה זוכל כך כל כך 0
- נו ראובני זה משרד של אפסים. נראה לי מתאים. (ל"ת)ד"ר ניב 21/06/2017 19:00הגב לתגובה זו
- 1.קולגה 21/06/2017 14:56הגב לתגובה זוחורש הרווחת בגדול!!!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
