מטורנדו לראובני פרידן: אסף גריס מונה לסמנכ"ל לקוחות
לאחר 8 שנים בטורנדו, אסף גריס, סמנכ"ל השיווק של חברת המזגנים חוזר לעולם הפרסום, ומתמנה כסמנכ"ל לקוחות בראובני פרידן. גריס, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנוע החל את דרכו באדלר חומסקי כתקציבאי וסופרוייזר. לאחר 3 שנים עבר לטורנדו שבה הוביל את מחלקת השיווק.
גריס חתום על הקמפיינים הרבים של המותג בשנים האחרונות, בהובלת הילד שון גיטלמן בבאומן בר ריבנאי ובהמשך עם הפרזנטורית רותם סלע תחת מקאן תל אביב. בתקופתו הפך טורנדו לאחד המפרסמים הגדולים בשוק ועורר תחרות חריפה בשוק המזגנים. יש לציין כי ראובני פרידן מטפלים בתקציב הפרסום של המתחרה תדיראן, אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בו. עם כניסתו לתפקיד גריס ישמש כסמנכ"ל כשלצידו ישמשו בנוסף 3 מנהלי לקוחות. בשלב זה טרם ידוע באילו לקוחות יטפל גריס באופן ישיר.
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אני שמח שהצלחנו לגייס את אחד מטובי האנשים בענף השיווק והפרסום. הניסיון של אסף כסמנכ"ל שיווק, לצד התשוקה שלו לפרסום, הם יתרון אדיר עבורנו ועבור לקוחותינו. שמחתי לגלות בחודשים האחרונים שיש מגמה של בכירים מצד הלקוח שרוצים לחזור לאקשן ולאווירה של משרדי הפרסום. אני מאמין שזה יכול לחזק את הענף כולו".
אסף גריס: "אחרי שנים ארוכות של ניהול השיווק בחברת טורנדו, אני שמח לחזור לעולם הפרסום עם הידע והניסיון שרכשתי בצד השני. אני שואף להוביל ולהצליח עם ראובני פרידן ולהעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי בשיווק, נוסח 2017".
- 9.מכיר/ה מקרוב 25/09/2017 21:46הגב לתגובה זופאפי של הבעל בית שלו . מה שהיו אומרים לו היה עושה בלי לשאול שאלות. לא שווה אגורה
- 8.ניצן 30/06/2017 13:07הגב לתגובה זובהצלחה !
- 7.עמי 22/06/2017 09:50הגב לתגובה זוהמשרד הכי עתיק ולא חדשני היום בשוק . קמפיין מביך אחד אחרי השני
- המשרד 22/06/2017 11:48הגב לתגובה זוואתה משרד מהעשרייה השנייה נכון?
- לא , יותר גרוע . אני לקוח מרוצה של חברה של המילניום הזה ... (ל"ת)עמי 22/06/2017 11:54
- 6.איך הצליח לשרוד כל כך הרבה זמן אצל בזזי?! טורנדו חברה מגעילה והעומד בראשה עוד יותר (ל"ת)גג 21/06/2017 20:54הגב לתגובה זו
- 5.מאוד (ל"ת)איש קטן 21/06/2017 20:41הגב לתגובה זו
- 4.זיו 21/06/2017 17:56הגב לתגובה זואיש מדהים ומקצוען אמיתי עם הבנה עצומה בפרסום, רכש מצוין של ראובני
- 3.בטח... 21/06/2017 16:54הגב לתגובה זוכל מי שמכיר את התחום יודע...חזרה למשרד פרסום זה שנמוך.....ושלא ינסו פה לטעון אחרת...
- 2.מכירה 21/06/2017 15:13הגב לתגובה זוכל כך כל כך 0
- נו ראובני זה משרד של אפסים. נראה לי מתאים. (ל"ת)ד"ר ניב 21/06/2017 19:00הגב לתגובה זו
- 1.קולגה 21/06/2017 14:56הגב לתגובה זוחורש הרווחת בגדול!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
