ביקור הנשיא: 14% לנאום במוזיאון, ירידה למהדורות
גם אתמול (יום ג') הטלוויזיה הייתה בסימן ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, עם שידורים מיוחדים ואולפנים פתוחים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי במהלך נאומו של טראמפ במוזיאון ישראל, הרייטינג המצרפי ב-3 הערוצים עמד על כ-14%: ב'חדשות 2' צפו 7.8%, כפול מאשר ב'חדשות 10' עם 3.9%, ואילו בכאן 11 הרייטינג עמד על 2%.
לאורך היום נרשמו פערים קטנים יחסית בין 'חדשות 2' לערוץ 10. המשדר המיוחד של חדשות 2 בין 9:00 ל-12:00 ניפק 4.7% מול 3.4% לערוץ 10. בהמשך הפער גדל ל-2.3 נקודות, אבל קטן יותר מאוחר.
ואולם, הקהל כנראה הפך לעייף מהסיקור המאסיבי של הביקור, ולא הגיע בהמוניו לרצועת החדשות של 20:00. אחרי ששלשום הצליחה מהדורת 'חדשות 2' לדלג מעל רף 20 הנקודות, אתמול באה הנפילה והמהדורה רשמה 15.9% בלבד. גם 'חדשות 10' לא הרשימה וניפקה 8.9%. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם שידור מקביל מהאולפן ומירושלים ומהדורה ארוכה יחסית עד 21:15, הניבה 5.7%.
בשעות הערב חזרו הערוצים ללוח שידורים רגיל לאחר יומיים של "טירוף טראמפ". מה זה השטויות האלה (קשת, ערוץ 2) איבדה 2 נקודות וקיבלה 22.2%, ואחריה הסדרה להיות איתה (קשת, ערוץ 2) ניפקה 21.7%. הפרק השני בסדרת הדוקו ריסטארט (ערוץ 10) הניב 7.2%, ירידה של 2 נקודות מהפרק בשבוע שעבר. החלק הראשון במשדר '6 ימים - 2 שבטים' (כאן 11) עם רזי ברקאי הניב 3.7%.
- טראמפ פנה לבית המשפט העליון כדי לפטר את ליסה קוק
- ההשקעה המוצלחת של טראמפ: 5 מיליארד דולר בפחות מחודש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'היום בלילה עם גורי אלפי' רשמה (קשת, ערוץ 2) 11.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 7.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.2%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-7%, ו'המכולה' (כאן 11) עם 2.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.4%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 10.1%. ביום בו נודע כי גיא פינס עובר לערוץ החדש של קשת, קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתון נאה של 8%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות הערב' (כאן 11) ניפקה 2.5%.
- 1.נדמה לי או שהרייטינג של כאן הרבה יותר נמוך מערוץ 1 ז"ל !? (ל"ת)עצוב לי 25/05/2017 12:14הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.