הבעלים של בית"ר הגיש תביעה בארה"ב נגד ערוץ הספורט
בעליה של קבוצת בית"ר ירושלים אלי טביב הגיש תביעת ענק נגד ערוץ הספורט, בבית משפט בארה"ב - כך נודע לאייס. גם פגישה שהתקיימה לפני מספר שבועות בין טביב למנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן, לא הובילה בסופו של דבר להסרת התביעה.
היחסים בין טביב לבין ערוץ הספורט מתוחים מזה תקופה ארוכה. ואולם הטריגר לתביעה זו הגיע לאחר שמשה פרימו העלה בחודש אפריל האחרון את טביב לשידור בתכנית הרדיו האינטרנטית של ערוץ הספורט '5 באוויר', במסגרת הפינה "שיחה בהפתעה", ולא הודיע לו כי הוא מוקלט ומשודר בשידור חי .
כאן התפתחה שיחה בת 3.5 דקות בה מסביר טביב לפרימו על המאמן המיועד לשנה הבאה, מספר על התכניות להביא שחקנים, וגם מביע את דעתו הלא מאד חיובית על כתב ערוץ הספורט מוטי פשכצקי, בלי שהוא כאמור יודע שהוא מוקלט ולמעשה משודר חי. בהמשך התחיל להבין טביב את התרגיל שפרימו עשה לו, ואמר: "זה דבר הכי שפל שיכול להיות שמקליטים בן אדם, מתקשרים ושואלים אותו שאלה. תגיד מההתחלה שאתה מקליט אותי, והייתי אומר 'ביי'".
בעקבות כך החליט טביב "להתנקם" והגיש תביעה - שלדברי גורמים עומדת על כמיליון דולר (כמעט 4 מיליון שקלים) בארה"ב, ממנה מנהל הוא מנהל שלל עסקיו - בעיקר בתחום הנדל"ן. נודע כי פרימו אף ענה על תצהיר בנושא.
- אוהדי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב מתגעגעים לאיש הזה
- עשרות תלונות בעקבות ראיון תוקפני של אופירה אסייג ברדיו ת"א
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הבחירה בתביעה מחוץ לגבולות ישראל מעניינת: השידור הספציפי היה באתר האינטרנט של ערוץ הספורט, שנקלט גם בארה"ב – מה שמאפשר לטביב להגיש תביעה במדינה זו. הדבר מזכיר מאד ההתרעה לפני תביעה שהגיש המיליארדר שלדון אדלסון נגד חברת החדשות של ערוץ 10, מה שהוביל להתנצלות 'חדשות 10' - שחששה ממשפט ארוך ויקר שהיה מתנהל בארה"ב. תביעה מחוץ לגבולות ישראל עשויה לעלות כסף רב לנתבע, למשל שכירת שירותיו של משרד עו"ד מקומי בנוסף לייעוץ המשפטי הישראלי, כמו גם אפשרות להטיס עדים לדיונים.
דוגמא נוספת למערכת היחסים המתוחה בין הצדדים התקבלה בחודש יולי האחרון, כאשר דובר בית"ר אושרי דודאי החליט להוציא מקבוצת הוואטסאפ של הקבוצה את אנשי ערוץ הספורט - ככל הנראה בהוראתו של טביב. בין המנותקים: מוטי פשכצקי המסקר את הקבוצה, הפרשנים יונתן הללי ופרימו, ו-3 נוספים - רועי זריהן, תומר לוי ואורי דגון.
לאחרונה כאמור התקיימה פגישה בין טביב לבין תורג'מן. תוכן הפגישה לא ברור במיוחד. לצד גרסה הטוענת כי הייתה זו אמורה להיות "פגישת סולחה", גורמים אחרים טוענים כי נדונו בה נושאים אחרים והיא לא עסקה בתביעה עצמה. בכל מקרה, התוצאה ברורה: התביעה עדיין שרירה וקיימת.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי אמר לאייס: "אין לי מושג איפה זה עומד". מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו הפנה לבעלי הקבוצה אלי טביב. טביב לא הגיב לפניות אייס. מערוץ הספורט טרם התקבלה תגובה.
- 6.מצויין - הלוואי ויעיפו את פרימו לכל הרוחות - זה לא עיתונאי (ל"ת)אדי 22/09/2016 11:25הגב לתגובה זו
- 5.אני 22/09/2016 11:02הגב לתגובה זונהנה ללכלך על בית"ר ואוהדיה, בית"ר צריכה פשוט להפסיק לשתף איתו פעולה, לא לדווח לו כלום, לאסור על כניסתו לבית וגן ולטדי. נמאס ממנו, חלאה
- 4.אני 22/09/2016 10:59הגב לתגובה זודי מנאס מפרימו עם ההמצאות שלו, והטמטום שלו. ליצן זו מחמאה
- 3.אני 22/09/2016 10:58הגב לתגובה זודי מנאס מפרימו עם ההמצאות שלו, והטמטום שלו. ליצן זו מחמאה
- 2.כל הכבוד לטביב (ל"ת)רוני 22/09/2016 01:06הגב לתגובה זו
- 1.תירוש 21/09/2016 22:31הגב לתגובה זואינני מאוהדי ביתר ירושלים או אלי טביב אבל אני מסיר את הכובע בפניו על הרעיון לתבוע דווקא מעבר לים כדי לגרום לפרימו האדיוט וכל הערוץ לרדת על ארבע בפניו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
