אחרי הפרידה מסמל"ת: שחר פילר עובר מדרורי ארועטי לאברהם - טל קמיאבי יחליפו
הפרידה מתקציב הפרסום של סמל"ת, שהיה בעל משקל גדול בדרורי ארועטי ברמן, מובילה לשינויים פרסונליים בצמרת המשרד. לאייס נודע כי שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב ב-4 השנים האחרונות מסיים את דרכו ועובר למשרד הפרסום אברהם. מנגד טל קמיאבי ששימש כמנהל קריאייטיב יחליף אותו בתפקיד כסמנכ"ל הקריאייטיב ובנוסף ימונה לשותף במשרד.
כאמור, סיום דרכו של פילר נראה כפועל יוצא של אובדן תקציב סמל"ת (אלפא רומיאו, פיאט) שהיה אחד מתקציבי הדגל של משרד הפרסום ובאופן טבעי גם זה שפילר השקיע בו חלק גדול מזמנו. עם זאת לאייס נודע כי ההחלטה להמשיך הלאה כבר התגבשה אצל פילר לפני מספר חודשים. כך או כך, בעלי המשרד הבינו כי מחובתם לבצע התאמות למצב הקיים. פילר מבחינתו הבין כי הגיעה השעה להמשיך לאתגר חדש ומצא את מקומו במשרד הפרסום אברהם שם יחזור לשתף פעולה עם נסים מויאל שעימו עבד ביהושע TBWA.
במשרד הפרסום אברהם, פילר ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד סמנכ"ל הקריאייטיב עידן זמיר. השניים ינהלו את מחלקת הקריאייטיב של המשרד במשותף ויחלקו ביניהם את תקציבי המשרד.
קמיאבי, שהצטרף למשרד דרורי ארועטי ברמן כמנהל קריאייטיב לפני כ-8 חודשים, במסגרת הטמעת הפעילות של שטרית מדיה גרופ למשרד, הצליח לקשור מערכות יחסים מוצלחות עם לקוחות המשרד, ובסופו של דבר לאחר תהפוכות רבות שעבר המשרד בשנה האחרונה מגלה כי הטיימינג דווקא עבד לטובתו. בנוסף למינויו לסמנכ"ל הקריאייטיב, הבעת האמון של דרורי ארועטי ברמן בקמיאבי באה לידי ביטויו גם בצירופו כשותף במשרד, מהלך שהחל לפני כשנה, במסגרתו הצטרפו למשרד אייל הובר לוי כמנכ"ל חברת הבת d-say אינטראקטיב, ורחלי בן צבי כמנכלי"ת המשרד מתחילת 2016.
"טל קמיאבי התגלה ככישרון אדיר שמבין את שפת הפרסום העכשווית, יודע לשלב היטב בין האופ-ליין לאון-ליין ואהוד מאוד על לקוחות המשרד. אנו גאים לצרף אותו כדור העתיד שלנו"', כך לדברי יורם דרורי יו"ר דרורי ארועטי ברמן שגם איחל לפילר הצלחה בדרכו החדשה.
קמיאבי שימש כסמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון גולדמן DDB במשך 3 שנים. עם סיום דרכו בזרמון גולדמן עבר לתקופה קצרה לפרסום אברהם ולאחר מכן שימש כשנתיים במקאן אריקסון בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן בוטיק. אל דרורי ארועטי ברמן הצטרף, כאמור, לפני 8 חודשים משטרית גרופ ובשנים האחרונות טיפל בלקוחות כגון AIG, דומינוס פיצה, הנקל-סוד, AUDI, 'חבר', 'YOU' , חוגלה קימברלי, רנואר ועוד. במסגרת העבודה בדרורי ארועטי ברמן הוא מטפל בסנו, שלמה SIXT, בית בכפר הום דיזיין ועוד.
עוד לפני שנכנס לעולם הפרסום, קמיאבי שימש תסריטאי במגוון תוכניות טלוויזיה ועבד שנים עם שלישיית מה קשור? בתוכנית היומית ב-HOT, 'היכל התרבות' עם אדיר מילר וכן כתב לעושים צחוק מהעבודה, מועדון לילה ועוד.
- 23.חבוץ 19/04/2016 07:49הגב לתגובה זוקמיאבי אחד המוכשרים, מלך!
- 22.פילר מדהים ואברהם הרוויחו בגדול! בהצלחה (ל"ת)אחת שיודעת 16/04/2016 02:08הגב לתגובה זו
- 21.רפי 14/04/2016 15:28הגב לתגובה זוגם מוכשר בטירוף גם מנהל מעולה. קמיאבי תעשה לי סרט!
- 20.חם ויפת 14/04/2016 12:34הגב לתגובה זוהרבה אנשים עכשיו במשרד פותחים בקבוקי שמפניה. זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי או לפחות ישן. בטח שלא אם אתה עובד בשבילם.
- 19.עבדתי איתו 14/04/2016 10:53הגב לתגובה זוהומור נמוך ביותר, כמו שצריך בפרסום ישראלי :)
- 18.איה 14/04/2016 09:45הגב לתגובה זודרורי ארועטי ברמן הרוויחו ובענק! למספר 13 יש לי להגיד שקנאה לךא עושה טוב לעור הפנים! גאה להיות חברה שלך ועוד יותר גאה להיות לקוחה שלך!!!!!
- 17.איזה לוגו מהמם (ל"ת)נעמי 14/04/2016 08:53הגב לתגובה זו
- 16.ערן 14/04/2016 01:58הגב לתגובה זופילר היה בדרכו החוצה מדרורי (ביוזמתו כמובן) הרבה לפני שהם איבדו את תקציב סמלת. העובדה שבדרורי מנסים לרמוז כאילו הוא פוטר בעקבות אובדן התקציב היא מביכה ורק מעידה עד כמה מדובר במשרד של אפסים. הבנאדם היחידי בדרורי שגרם לסמלת להישאר עוד כמה חודשים הוא פילר (ואני אומר את זה מידיעה). קמיאבי הוא ברירת מחדל. הוא בחור נחמד ואיש קריאטיב טוב אבל ההשוואה לפילר היא לא רצינית. אברהם הרוויחו את אחד מאנשי הקריאטיב היחידים בענף שעוד שווים משהו. ודרורי הוא משרד גמור גמור גמור גם עם יוסיפו לו אלף שותפים (עאלק)...
- יואל 14/04/2016 15:29הגב לתגובה זותודה
- 15.קמיאבי מזל טוב יא תותח (ל"ת)סאייקו 13/04/2016 22:35הגב לתגובה זו
- 14.ארטיקית 13/04/2016 20:42הגב לתגובה זואיך בא לי לעבור לאברהם עכשיו. שחר פילר תעשה לי ילד שאטרסטוק, שוודי כזה. שיהיה בהצלחה כפרה.
- 13.איש ביצה 13/04/2016 19:15הגב לתגובה זואדם קולני שלא הוציא תחת ידו אפילו מהלך מדובר אחד.
- איש תרנגולת 14/04/2016 00:57הגב לתגובה זואחי, 2016. אנחנו באמת נתחבא מאחורי מקלדת? יש כאן צרור מפרגנים, זה רגע נעים בחיי המוזכרים בכתבה, למה ללכלך אותו? להם זה הורס ולך זה לא באמת מוסיף. תחשוב על זה.
- 12.שני אנשים חמודים אנשי קריאיטיב טובים. מפרגנות (ל"ת)נשמה טהורה 13/04/2016 18:13הגב לתגובה זו
- 11.יד קטנה 13/04/2016 17:25הגב לתגובה זותותח אמיתי
- 10.חיפושית 13/04/2016 17:14הגב לתגובה זוממש לא מפתיע אותי, לא משנה לאן אתה נכנס, אי אפשר שלא לשמוע ולראות אותך, זה היה רק עניין של זמן עד שתוביל משרד באופן רשמי ולא רק בפועל. המון בהצלחה, למרות שכנראה לא תצטרך את זה כי זה אתה.
- 9.קושניר 13/04/2016 16:40הגב לתגובה זואיזה כיף לאברהמים.
- 8.סטייסי 13/04/2016 16:00הגב לתגובה זוהאיש מושלם. מזל טוב עיניים.
- 7.פרץ 13/04/2016 15:45הגב לתגובה זווגם הכי כיף לעבוד איתו
- 6.איתמר 13/04/2016 15:29הגב לתגובה זונכס אדיר
- 5.אסתר יהודית ברונשטיי 13/04/2016 15:06הגב לתגובה זוכל הכבוד, בהצלחה לך ולכולכם.אמן.
- 4.שרון 13/04/2016 14:21הגב לתגובה זועלה והצלח
- 3.חיים של גילגה 13/04/2016 14:11הגב לתגובה זואל תשכח את כל מה שלימדתי אותך אבאל'ה
- 2.אברהם יצחק יעקב 13/04/2016 13:54הגב לתגובה זופיאט 500 זה בין הקמפיינים הבודדים של הרכב שעושים קריאייטיב טוב מיתוגי ואפקטיבי וזה כולה פיאט
- 1.שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בענף (ל"ת)אברהם יצחק יעקב 13/04/2016 13:50הגב לתגובה זו
- התכוונת סמנכ״ל קריאיטיב (ל"ת)נו שויין 13/04/2016 16:13הגב לתגובה זו
- סמנכל זה סתם סגן, ניהול קריאייטיב זה אופי (ל"ת)אבי איציק קובי 14/04/2016 10:02
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
