
2 לקוחות ומהלך אחד: קליק חטפו את מאור כהן מדומינו'ס בשת"פ קריאייטיב-שיווקי
המהלך האחרון של דומינו'ס פיצה וקליק מלמד לפני הכל שיעור חשוב בניטרול אגו. 2 מותגים ורשימת קרדיטים לא קצרה, עומדים מאחורי שיתוף הפעולה שהוליד את מהלך "החטיפה" של מאור כהן - הפרזנטור של דומינו'ס על ידי אנשי קליק - כתגובה ל"שימוש לא חוקי" במילה קליק בפרסומת של מותג הפיצה. השיעור השני שאפשר ללמוד מהמהלך הוא כיצד שילוב כוחות ואינטרסים משלימים בין מותגים יכול להוביל מהלך מרענן. 2 המותגים מראים עוד, שהם מצליחים להפנים את עקרונות התוכן הדיגיטלי של התקופה הנוכחית כשהם עושים זאת בזמן אמת. משרד הפרסום מהצד של מותג חטיף השוקולד קליק הוא Great Digital Partners ומהצד של דומינו'ס Diboor - המשרד שמטפל בתקציב הסושיאל של המותג. כאמור, במסגרת המהלך, עלה ביום חמישי האחרון סרטון שבו נראה מאור כהן קשור לכסא לאחר שנחטף על ידי אנשי קליק בתגובה לשימוש במילה קליק במהלך קמפיין One click Pizza שעלה במהלך השנה החולפת. בתמורה לשימוש בשם, קליק תובעים מדומינו'ס פיצה חלוקת קליק עם כל משלוח פיצה.
בהתאם לאופיים של 2 משרדי הפרסום, המהלך מבוסס דיגיטל ותכליתו קידום האפליקציה של דומינו'ס. הוא נבנה על בסיס הלקוחות של 2 המותגים: קהל האוהדים בעמודים שנאמד בכ-300 אלף איש, בנוסף למדיה מטורגטת לקהל היעד של שני המותגים וקהל דומה. כמו כן נשלחו למאות אלפי לקוחות דומינו'ס פיצה 2 ניוזלטרים. המהלך המשיך עם סרטון התגובה של מנכ"ל דומינו'ס פיצה, עידו פרידמן, שמפגין כישורי משחק ורוח שטות, כשהוא משיב לאנשי קליק אש כנגד אש. פרידמן שמופיע כשלצווארו שרשרת זהב אימתנית (רק ערסים יודעים לאיים?) ממטיר על אנשי קליק רצף קללות (מושתקות) שמעלה תהייה לגבי קהל היעד של הסרטונים.

- 1.ביג לייק!!! (ל"ת)איתי דובלין 23/02/2016 09:56הגב לתגובה זו