2 לקוחות ומהלך אחד: קליק חטפו את מאור כהן מדומינו'ס בשת"פ קריאייטיב-שיווקי
המהלך האחרון של דומינו'ס פיצה וקליק מלמד לפני הכל שיעור חשוב בניטרול אגו. 2 מותגים ורשימת קרדיטים לא קצרה, עומדים מאחורי שיתוף הפעולה שהוליד את מהלך "החטיפה" של מאור כהן - הפרזנטור של דומינו'ס על ידי אנשי קליק - כתגובה ל"שימוש לא חוקי" במילה קליק בפרסומת של מותג הפיצה.
השיעור השני שאפשר ללמוד מהמהלך הוא כיצד שילוב כוחות ואינטרסים משלימים בין מותגים יכול להוביל מהלך מרענן. 2 המותגים מראים עוד, שהם מצליחים להפנים את עקרונות התוכן הדיגיטלי של התקופה הנוכחית כשהם עושים זאת בזמן אמת.
משרד הפרסום מהצד של מותג חטיף השוקולד קליק הוא Great Digital Partners ומהצד של דומינו'ס Diboor - המשרד שמטפל בתקציב הסושיאל של המותג. כאמור, במסגרת המהלך, עלה ביום חמישי האחרון סרטון שבו נראה מאור כהן קשור לכסא לאחר שנחטף על ידי אנשי קליק בתגובה לשימוש במילה קליק במהלך קמפיין One click Pizza שעלה במהלך השנה החולפת. בתמורה לשימוש בשם, קליק תובעים מדומינו'ס פיצה חלוקת קליק עם כל משלוח פיצה.
- הפוליו כאן ומשרד הבריאות מפסיד בקרב ההסברה: ההורים מודאגים ונעזרים ברשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהתאם לאופיים של 2 משרדי הפרסום, המהלך מבוסס דיגיטל ותכליתו קידום האפליקציה של דומינו'ס. הוא נבנה על בסיס הלקוחות של 2 המותגים: קהל האוהדים בעמודים שנאמד בכ-300 אלף איש, בנוסף למדיה מטורגטת לקהל היעד של שני המותגים וקהל דומה. כמו כן נשלחו למאות אלפי לקוחות דומינו'ס פיצה 2 ניוזלטרים.
המהלך המשיך עם סרטון התגובה של מנכ"ל דומינו'ס פיצה, עידו פרידמן, שמפגין כישורי משחק ורוח שטות, כשהוא משיב לאנשי קליק אש כנגד אש. פרידמן שמופיע כשלצווארו שרשרת זהב אימתנית (רק ערסים יודעים לאיים?) ממטיר על אנשי קליק רצף קללות (מושתקות) שמעלה תהייה לגבי קהל היעד של הסרטונים.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
הניוזלטר הראשון שנשלח ללקוחות דומינו'ס
היום (יום א'), 3 ימים לאחר תחילת המהלך יוכרז "השלום" בין הצדדים. מה שלמעשה יחתום את מהלך הקריאייטיב ויוציא לדרך את שיתוף הפעולה השיווקי בין הצדדים שבמסגרתו 70 אלף מזמיני פיצה יקבלו אחד החטיפים החדשים של קליק: 'קליק קראנצ'' ו'קליק אצבעות'.
הניוזלטר שמכריז על "הסכם השלום"
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק דומינו'ס: עידו פרידמן
מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: לורה קרן
מנהלת קטגורית השוקולד: חגית מנדס
מנהלת שיווק דומינו'ס פיצה: הילה שאול
משרד פרסום: גרייט דיגיטל
מנהל מדיה חברתית גרייט דיגיטל: ברק ראובן
מנכ"לית דיבור: דנה קול
ארט דירקטורים גרייט דיגיטל: תום זכאי ורייצ'ל שניידר
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנכ"ל גרייט: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סופרוויזרית: נטע מגן
תקציבאי: הד עינב
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: ישי קרני
- 1.ביג לייק!!! (ל"ת)איתי דובלין 23/02/2016 09:56הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.