2 לקוחות ומהלך אחד: קליק חטפו את מאור כהן מדומינו'ס בשת"פ קריאייטיב-שיווקי
המהלך האחרון של דומינו'ס פיצה וקליק מלמד לפני הכל שיעור חשוב בניטרול אגו. 2 מותגים ורשימת קרדיטים לא קצרה, עומדים מאחורי שיתוף הפעולה שהוליד את מהלך "החטיפה" של מאור כהן - הפרזנטור של דומינו'ס על ידי אנשי קליק - כתגובה ל"שימוש לא חוקי" במילה קליק בפרסומת של מותג הפיצה.
השיעור השני שאפשר ללמוד מהמהלך הוא כיצד שילוב כוחות ואינטרסים משלימים בין מותגים יכול להוביל מהלך מרענן. 2 המותגים מראים עוד, שהם מצליחים להפנים את עקרונות התוכן הדיגיטלי של התקופה הנוכחית כשהם עושים זאת בזמן אמת.
משרד הפרסום מהצד של מותג חטיף השוקולד קליק הוא Great Digital Partners ומהצד של דומינו'ס Diboor - המשרד שמטפל בתקציב הסושיאל של המותג. כאמור, במסגרת המהלך, עלה ביום חמישי האחרון סרטון שבו נראה מאור כהן קשור לכסא לאחר שנחטף על ידי אנשי קליק בתגובה לשימוש במילה קליק במהלך קמפיין One click Pizza שעלה במהלך השנה החולפת. בתמורה לשימוש בשם, קליק תובעים מדומינו'ס פיצה חלוקת קליק עם כל משלוח פיצה.
- הפוליו כאן ומשרד הבריאות מפסיד בקרב ההסברה: ההורים מודאגים ונעזרים ברשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהתאם לאופיים של 2 משרדי הפרסום, המהלך מבוסס דיגיטל ותכליתו קידום האפליקציה של דומינו'ס. הוא נבנה על בסיס הלקוחות של 2 המותגים: קהל האוהדים בעמודים שנאמד בכ-300 אלף איש, בנוסף למדיה מטורגטת לקהל היעד של שני המותגים וקהל דומה. כמו כן נשלחו למאות אלפי לקוחות דומינו'ס פיצה 2 ניוזלטרים.
המהלך המשיך עם סרטון התגובה של מנכ"ל דומינו'ס פיצה, עידו פרידמן, שמפגין כישורי משחק ורוח שטות, כשהוא משיב לאנשי קליק אש כנגד אש. פרידמן שמופיע כשלצווארו שרשרת זהב אימתנית (רק ערסים יודעים לאיים?) ממטיר על אנשי קליק רצף קללות (מושתקות) שמעלה תהייה לגבי קהל היעד של הסרטונים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- איך עדן חסון גדל מהכנסות קטנות למיליוני שקלים בשנה?
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
הניוזלטר הראשון שנשלח ללקוחות דומינו'ס
היום (יום א'), 3 ימים לאחר תחילת המהלך יוכרז "השלום" בין הצדדים. מה שלמעשה יחתום את מהלך הקריאייטיב ויוציא לדרך את שיתוף הפעולה השיווקי בין הצדדים שבמסגרתו 70 אלף מזמיני פיצה יקבלו אחד החטיפים החדשים של קליק: 'קליק קראנצ'' ו'קליק אצבעות'.
הניוזלטר שמכריז על "הסכם השלום"
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק דומינו'ס: עידו פרידמן
מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: לורה קרן
מנהלת קטגורית השוקולד: חגית מנדס
מנהלת שיווק דומינו'ס פיצה: הילה שאול
משרד פרסום: גרייט דיגיטל
מנהל מדיה חברתית גרייט דיגיטל: ברק ראובן
מנכ"לית דיבור: דנה קול
ארט דירקטורים גרייט דיגיטל: תום זכאי ורייצ'ל שניידר
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנכ"ל גרייט: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סופרוויזרית: נטע מגן
תקציבאי: הד עינב
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: ישי קרני
- 1.ביג לייק!!! (ל"ת)איתי דובלין 23/02/2016 09:56הגב לתגובה זו

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.