אבישי עברי
צילום: צילום מסך: החינוכית

שמים עוד דגש על הדיגיטל: אבישי עברי ישמש כעורך התוכן בניו מדיה של ערוץ 20

איש התקשורת הימני, שכתב עבור 'הכל שפיט' ו'פלוג' של טל שניידר, ינהל את התוכן עבור הרשתות החברתיות, האפליקציה והאתר של הערוץ שיודע ליצור פרובוקציות
אלכסנדר כץ | (4)

אושיית הרשת אבישי עברי מונה לעורך התוכן במחלקת הניו מדיה של ערוץ 20. עברי נכנס לתפקיד היום, במטרה לשים דגש על האפיק הדיגיטלי, שכולל אתר, רשתות חברתיות ואפליקציה, שתומך בצורה משמעותית בערוץ.

 

רק לשם דוגמא, כפי שפורסם באייס, שבוע השידורים לאחר הפוסטים השנויים במחלוקת על הנשיא ראובן רבלין, היה החזק ביותר של הערוץ מאז הושק בקיץ 2014. במצב כזה, יודעים בערוץ, שפרובוקציות ברשתות החברתיות עשויות להביא עוד צופים למסך הקטן.

 

עברי שימש בעבר כעורך התוכן של אתר לאטמה, והיה בצוות הכותבים של תכנית הסאטירה הימנית של לאטמה בערוץ 1הכל שפיט. במשך תקופה הגיש תכנית עם אראל סג"ל בתחנת הרדיו גלי ישראל, השתתף בפינת 'כנסת ברשת' בערוץ הכנסת, כתב יחד עם טל שניידר בבלוג שלה – הפלוג, וכתב טורים ב-NRG. בשנה האחרונה היה עברי פעמיים בפגישות שקיים ראש הממשלה נתניהו עם אושיות פייסבוק ימניות, כאשר בפעם הראשונה הייתה במהלך מערכת הבחירות.

 

אבישי עברי וערוץ 20 אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פלטפורמה תכנית מעולה אראל סגל מבריק ומצחיק (ל"ת)
    רבקה 30/03/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אורי 05/01/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    איש רע מאוד, שונא חרדים ידוע. דוחה דוחה דוחה.
  • 2.
    בהצלחה, בחור מוכשר. (ל"ת)
    ההם 04/01/2016 07:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חליל 03/01/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    עוד במה להפצת דמגוגיה? אין לו מספיק?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.