מליון שקל (ט)ביבי: iTrader חותכת את החסות לבית"ר לאחר התפרעות האוהדים

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב משלם ביוקר על התפרעיות הלה פאמיליה במשחק מול שרלרואה. בית המסחר iTrader הודיע גם כי הוא בודק אפשרויות חסות אחרות בעולם הספורט   
משה בנימין | (2)

אלי טביב משלם ביוקר: שבוע לאחר התפרעות אוהדי בית"ר במשחק הכדורגל בינה לבין שרלרואה במוקדמות הליגה האירופית, הודיע לפני שעה קלה בית המסחר iTrader כי החליט לבטל סופית את הסכם החסות עם הקבוצה. המשמעות היא אובדן של מיליון שק מכספי חסות אותם היתה אמורה הקבוצה לקבל במהלך עונת המשחקים 2015-1016.

מהחברה נמסר כי "לאחר שבחנו לעומק את האופציות העומדות לרשותנו, נאלצנו לנקוט בצעד חריג  זה, עקב  האירועים האלימים אותם אנו רואים בחומרה רבה". עוד נמסר מהחברה כי "בכוונתנו להמשיך ולהשקיע כספים משמעותיים בתחום הספורט הישראלי תוך חיזוק הקשר עם הקהילה. אנו בודקים בימים אלו מספר אפשרויות חסות אחרות בעולם הספורט".

כזכור במהלך המשחק הראשון מבין שניים שנערך בין בית"ר ירושלים לשרלרואה הבלגית התפרעו אוהדי בית"ר המשויכים לארגון לה פמיליה. המשחק הופסק למספר דקות לאחר שהאוהדים השליכו חזיזים לכר הדשא. שיא האירועים במגרש התרחש כשאוהדי בית"ר הצליחו לפגוע בשוער הקבוצה הבלגית שנזקק לטיפול לאחר שחפץ שהושלך מהיציע פגע בראשו.

אוהדי שרלרואה תרמו את תרומתם לאווירה הסוערת עם הצדעה במועל יד שנתפסה על ידי עדשות המלמה ביציעי האוהדים. זאת על מנת להקניט את אוהדי הבית"ר, שכאמור נענו לאתגר באופן קיצוני לא פחות. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    צריך לסגור את הקבוצה ואת האוהדים הזבלים שלה להכניס לכלא (ל"ת)
    דניאל 23/07/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ואנחנו נפסיק בחברת ההשקעות (ל"ת)
    ירושלמי 22/07/2015 22:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.