רייטינג של סופ"ש: 'המרוץ למיליון' מתחזקת, שיא למכבי ת"א ביורוליג
'המרוץ למיליון' (רשת, ערוץ 2) רשמה אמש (שבת) 34.9%, התחזקות ביחס לשבת שעברה אז קיבלה התכנית 30.7% ו-33.1% ברביעי - הכל הולך מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, קיבלה 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) 7.8%. הסרט 'אובססיה לא צפויה - צ'רצ'יל והיהודים' (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתי, הסתפק ב-3.4%.
לקט של 'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) הניב 19.2%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשם 6.3%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 13.8%, מול 'הכל כלול' (ערוץ 10) עם 4.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) רשמה 26.1%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.3%, לפני 'רואים עולם' (ערוץ 10) עם 4.6%.
יום ו'
'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-15.8%, מול 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 7.8%. שידור חוזר של 'הכל שפיט' (ערוץ 1) רשם 3.2%, גבוה מהשידור הראשוני עליו נפרט בהמשך.
'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.5%, לפני 'פסטיבל הפסנתר' (רשת, ערוץ 2) עם 4.6%. הסרט 'אמרתי לך' (ערוץ 10) הניב 2.9%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון נאה של 17.3%, מול 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 6.3%, יותר מ'יומן' (ערוץ 1) עם 5%.
יום ה'
משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין (ערוץ 10) רשם שיא עונתי של 14.6%, וניפק תחרות קשה ל'המערכת' (רשת, ערוץ 2) שרשמה 22%. 'כאן ועכשיו' (רשת, ערוץ 2) עם מודי בראון קיבלה זכתה ב-14.9%. תכנית הסאטירה 'הכל שפיט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.7%.
'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 7.9%, יותר מפי שניים מ'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שזכתה ב-14.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.6%.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
