המירוץ למיליון 4
צילום: צילום מסך
רייטינג

רייטינג של סופ"ש: 'המרוץ למיליון' מתחזקת, שיא למכבי ת"א ביורוליג

כמעט 35% ל'מרוץ בערב בלי תחרות מצדיו של ערוץ 10. יום ו': 'אולפן שישי' התחזקה. יום ה': ההפסד של מכבי רשם 14.6%, מול 22% ל'המערכת'
אלכסנדר כץ |

'המרוץ למיליון' (רשת, ערוץ 2) רשמה אמש (שבת) 34.9%, התחזקות ביחס לשבת שעברה אז קיבלה התכנית 30.7% ו-33.1% ברביעי - הכל הולך מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, קיבלה 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) 7.8%. הסרט 'אובססיה לא צפויה - צ'רצ'יל והיהודים' (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתי, הסתפק ב-3.4%.

 

לקט של 'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) הניב 19.2%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשם 6.3%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 4.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 13.8%, מול 'הכל כלול' (ערוץ 10) עם 4.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) רשמה 26.1%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.3%, לפני 'רואים עולם' (ערוץ 10) עם 4.6%.  

 

יום ו'

 

'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-15.8%, מול 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 7.8%. שידור חוזר של 'הכל שפיט' (ערוץ 1) רשם 3.2%, גבוה מהשידור הראשוני עליו נפרט בהמשך.

 

'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.5%, לפני 'פסטיבל הפסנתר' (רשת, ערוץ 2) עם 4.6%. הסרט 'אמרתי לך' (ערוץ 10) הניב 2.9%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון נאה של 17.3%, מול 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 6.3%, יותר מ'יומן' (ערוץ 1) עם 5%.

 

יום ה'

 

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין (ערוץ 10) רשם שיא עונתי של 14.6%, וניפק תחרות קשה ל'המערכת' (רשת, ערוץ 2) שרשמה 22%. 'כאן ועכשיו' (רשת, ערוץ 2) עם מודי בראון קיבלה זכתה ב-14.9%. תכנית הסאטירה 'הכל שפיט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.7%.

 

'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 7.9%, יותר מפי שניים מ'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שזכתה ב-14.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.6%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.