ברגע האחרון: למרות הפרומו והקידומים, ערוץ 1 שינה את השיבוץ של 'הכל שפיט'
פחות משבוע לפני עלייתה לאוויר, בערוץ 1 החליטו לשנות את השיבוץ של תכנית הסאטירה הכל שפיט של קבוצת לאטמה, והיא הועברה מערב שישי ליום חמישי. על פי הערכות, ההחלטה נבעה מפניות של צופים ששומרים שבת, שביקשו להעביר את השידור הראשוני משישי.
'הכל שפיט' היא תכנית סאטירה שמוגדרת כימנית, והיא אמורה להוות קונטרה להיהודים באים ששידורו הסתיים לפני כשבוע וחצי. בעוד ש'היהודים באים' פונה ככל הנראה לקהלים חילוניים, הרי ש'הכל שפיט' עשויה לפנות לקהל מסורתי וימני יותר. בכל מקרה השידור החוזר של הכל שפיט ישודר בשישי אחרי יומן, במשבצת בה שודר השידור הראשוני של היהודים באים.
'הכל שפיט' תשודר מדי לאחר הסדרה על תולדות הפופ הישראלי מקום בצמרת שמסתיימת ב-21:55. הסדרה רשמה עד כה ב-2 הפרקים הראשונים ממוצע של כ-4.5%. שיבוץ 'הכל שפיט' מתכתב עם הרצון של הערוץ לפנות לקהלים צעירים יותר. היא תיכנס ל"בור השידורי" שנוצר עם סיום העונה הראשונה של הסדרה משפחה טובה של אתי סגל ואיתן פוקס, שהניבה ממוצע עונתי של 3.5% ב-12 פרקיה.
אגב, השינוי הזה מחייב את ערוץ 1 לשנות את הפרומו לתכנית בפעם השנייה. בפרומו המקורי שכבר הופץ ברשתות החברתיות, נעשה שימוש בצמד המילים "לא מתנצל" שמזוהה עם השר נפתלי בנט ומפלגתו הבית היהודי. בשל כך הוחלט לשנות את הפרומו, והפרומו השני שכבר שודר בטלוויזיה, ציין כי יום השידור הוא בשישי. כעת יצטרכו בערוץ לתקן את הפרומו לתאריך החדש.
מרשות השידור נמסר כי "השינוי ביום השידור נעשה מטעמי פרוגרמינג".
- 2.ג'וני חסון 02/02/2015 11:02הגב לתגובה זו...למפיקה של הפרומו?
- 1.ערן גפני 02/02/2015 10:55הגב לתגובה זומסתבר כי למאפיה הסמולנית בערוץ 1 (שהיה צריך להכריח אותה לשדר סוף סוף את תכנית הסאטירה הימנית היחידה בישראל ב-40 השנים האחרונות), קשה מאד להשלים ולהכיל את הסאטיר הזו, לכן שינו בהתחלה את השם מ"לאטמה" ל"הכל שפיט" ולאחר שחוגי הדמוקרטיה וחופש הדיבור ביקשו לסתום את פיות הסטיריקנים הימניים, ברשות השידור נכנעו ללחצים שלהם ודחקו אותה לשעה שבה איש לא רואה ערוץ 1 חוץ מקומץ זקנים משועממים. מסתבר כי אכן הדמוקרטיה פועלת רק כלפי צד שמאל של המפה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
