בזכות מרכז הידע לחינוך פיננסי: תרי ישכיל מפסגות היא אשת השיווק בנובמבר
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום של 'פסגות בית השקעות', היא אשת השיווק של נובמבר 2014. כך על פי בחירת ועדת השיווק של 'איגוד השיווק הישראלי'.
ישכיל נבחרה בזכות הישגיה בהנגשת נושא החינוך הפיננסי לציבור הרחב, באמצעות השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית של 'פסגות'.
מרכז הידע של בית ההשקעות משמש כאתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים.
בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי. ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.
באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי "הוועדה משבחת את הקמפיין המנהיגותי אשר השפיע על תפיסת הלקוח בשוק ההון, ומכירה בכך כי מהלך השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית, הביא את נושא החינוך הפיננסי למודעות הציבור ואף סייע והעניק כלים אפקטיביים לניהול כספם של יותר מחצי מיליון גולשים, כשהוא פועל לצמצום טעויות פיננסיות נפוצות. בנוסף, מהלך זה עודד לתחרות בה גופים פיננסיים נוספים החלו לעסוק בנושא החינוך הפיננסי מזוויות שונות ובכך הביא לעלייה דרמטית במודעות הציבור לנושא".
ישכיל הא בעלת BA במדעי ההתנהגות ו-MA בפסיכולוגיה קוגניטיבית. היא שימשה בעבר כמנהלת חטיבת שיווק מרכזי - תשלובת המזון - בתנובה, ראש מטה תנובה ומנהלת תחום השיווק העסקי בסלקום. ב-4 השנים האחרונות היא משמשת כסמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות.
- 4.מאיר המהיר 25/11/2014 11:55הגב לתגובה זופסגות לא הראשונה להנגיש תכנים פיננסים. מגדל היתה הראשונה ועושה את זה כבר כמה שנים
- 3.פיגוע דנטלי (ל"ת)דוקטור סוס 24/11/2014 16:35הגב לתגובה זו
- 2.מר קטינג 24/11/2014 12:17הגב לתגובה זונו, עוד החלטה תמוהה שמעידה בעיקר על מאמצי היח"צנות לקידום הבחירה ולא על חדשנות שיווקית
- 1.א ל ו פ ה !!!!! (ל"ת)חבורת סוד מוחלט בהחל 24/11/2014 12:14הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
