תרי ישכיל. פסגות
צילום: יח"צ

בזכות מרכז הידע לחינוך פיננסי: תרי ישכיל מפסגות היא אשת השיווק בנובמבר

סמנכ"ל השיווק של 'פסגות' פעלה להקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, המהווה אתר ראשון שמשלב תכנים נגישים בתחום הפיננסי והפנסיוני
משה בנימין | (4)

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום של 'פסגות בית השקעות', היא אשת השיווק של נובמבר 2014. כך על פי בחירת ועדת השיווק של 'איגוד השיווק הישראלי'.

ישכיל נבחרה בזכות הישגיה בהנגשת נושא החינוך הפיננסי לציבור הרחב, באמצעות השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית של 'פסגות'.

מרכז הידע של בית ההשקעות משמש כאתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים.

בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי. ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.

באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי "הוועדה משבחת את הקמפיין המנהיגותי אשר השפיע על תפיסת הלקוח בשוק ההון, ומכירה בכך כי מהלך השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית, הביא את נושא החינוך הפיננסי למודעות הציבור ואף סייע והעניק כלים אפקטיביים לניהול כספם של יותר מחצי מיליון גולשים, כשהוא פועל לצמצום טעויות פיננסיות נפוצות. בנוסף, מהלך זה עודד לתחרות בה גופים פיננסיים נוספים החלו לעסוק בנושא החינוך הפיננסי מזוויות שונות ובכך הביא לעלייה דרמטית במודעות הציבור לנושא".

ישכיל הא בעלת BA במדעי ההתנהגות ו-MA בפסיכולוגיה קוגניטיבית. היא שימשה בעבר כמנהלת חטיבת שיווק מרכזי - תשלובת המזון - בתנובה, ראש מטה תנובה ומנהלת תחום השיווק העסקי בסלקום. ב-4 השנים האחרונות היא משמשת כסמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מאיר המהיר 25/11/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    פסגות לא הראשונה להנגיש תכנים פיננסים. מגדל היתה הראשונה ועושה את זה כבר כמה שנים
  • 3.
    פיגוע דנטלי (ל"ת)
    דוקטור סוס 24/11/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מר קטינג 24/11/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    נו, עוד החלטה תמוהה שמעידה בעיקר על מאמצי היח"צנות לקידום הבחירה ולא על חדשנות שיווקית
  • 1.
    א ל ו פ ה !!!!! (ל"ת)
    חבורת סוד מוחלט בהחל 24/11/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.