אחרי מינויו של אלירן טל לכתב הצבאי: דורון שפר יעמוד בראש תא כתבי חיפה
דורון שפר, הכתב בחיפה ובגליל המערבי של רשת ב', יעמוד בראש תא הכתבים בחיפה. שפר יחליף בתפקיד את את חברו לרשות השידור, אלירן טל,
את התא הוביל טל מרגע ההקמה, אולם לפני כחודש הוא מונה לכתב הצבאי של ערוץ 1 לצידו של אמיר בר-שלום שצפוי להתמקד בפרשנות בנושא צבא וביטחון. בעקבות כך התקיימו ביום שישי בחירות בתוך התא, ושפר נבחר.
שפר מסר לאייס כי "כבוד גדול לעמוד בראש תא הכתבים האיכותי והחברי ביותר הקיים בארץ, וכבוד לא פחות גדול לזכות באמון החברים. אלירן עשה עבודה נפלאה בעצם הקמת התא וניהולו המורכב וכולנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. נמשיך יחדיו להצעיד את התא לפסגות חדשות".
- 3.תתרן בלתי נלאה 24/11/2014 13:21הגב לתגובה זוישאל את עצמו כל אחד שעובד ברשות או שאינו עובד בה - מתי אי פעם ראה גיוס עובדים לרשות השידור וקול ישראל בהליך של פרסום מודעת דרושים בפומבי ובאופן נקי מפניות?
- 2.שפר -מקווה שתצליח לעשות ולא רק לברבר (ל"ת)ל. 23/11/2014 10:26הגב לתגובה זו
- 1.הכנס הראשון שהם עשו היה מעולה. מה עם השני??? (ל"ת)רותם 23/11/2014 09:51הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
