סרטון הביצים עם נינט: פיינליסט לאדלר חומסקי בפסטיבל הפרסום בניו יורק
משרד הפרסום אדלר חומסקי מצטרף ל-y&r ישראל ברשימת הגמר של תחרות הפרסום בניו יורק 2014.
סרטון הפרסומת של המשרד לחברת דלתא בכיכובה של נינט טייב, המקדם את סדרת התחתונים מנדפי הזיעה שלהם העפיל כפיינליסט באחת הקטגוריות הפחות שכיחות בקרב ישראלים - הקראפט. קטגוריה זו מציינת מיומנות מיוחדת בעשיית קולנוע/סרטים ומטבע הדברים טומנת בחובה תעודת כבוד לצוות הבימוי וההפקה בנוסף לצוות הקראייטיב של אדלר חומסקי.
על הבימוי הופקד אוהב פלנץ (44) במאי פרסומות שעובד בצמוד לענף מזה כעשר שנים, ולצידו יובל שר על העריכה, מיכאל ששון על העיצוב האומנותי ורומן לינצקי שעמד מאחורי המצלמה. פלנץ דיבר עם אייס ואמר: "בגדול זה כבוד מאוד גדול עבורנו. אמנם לא ציפינו לזאת, אבל כשחושבים על זה, זה לא כל כך מפתיע. הפרסומת היא אחת מתוך שתיים לדלתא ורצינו להציג בה משהו שנראה אחרת ממה שאנחנו רגילים, לתת לזה טיפול שונה".
במקביל לפרסום, פלנץ ביים בעבר גם את 'שוטטות' עם ארז בן הרוש, אסף הראל ואורי גוטליב, וכן את 'אננדה' עם דנה מודן וסרט תיעודי על משפחתו ליס דוקו. פרסומת זו של דלתא היא הראשונה שלו שמצליחה להשתחל לקטגוריית הקראפט, וכאמור אחת מהעבודות הישראליות הבודדות שעשו זאת. על העבודה עם אדלר הוא אומר: "תמיד תענוג לעבוד איתם וזה כך כבר הרבה שנים. המשרד מאוד יצירתי ועבר תחייה מחודשת בגזרת הקריאייטיב". בין הפרסומות הנוספות אותן ביים פלנץ עבור לקוחות אדלר נמנים הסרטונים למפעל הפיס (סיפורי הילדים, הארכיאולוג) , שוופס (הקלישאות והלימון של שנה שעברה).
קרדיטים : סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: עידן רגב, קופירייטר: קובי כהן, אורי שוהם, ארטדיירקטור: קארין גרוס, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוויזרית: מיכל יצחקי, תקציבאית: ספיר סדרס, מנהלת הפקה: מיטל צורף, מפיקה: רחלי זטלוואי, מנהל מחלקת פלנינג: ניר דואר, פלנר: שגיא איצקוביץ', מנהלת מסחר: יפית לוטן, אחראית פרויקטים: גלית סימן טוב, חברת הפקה: מולה, בית פוסט: סנובול, במאי: אוהב פלנץ
- 1.אוהב פלנץ הבמאי הכי מוכשר בארץ. נקודה. (ל"ת)לדעתי 22/04/2014 21:03הגב לתגובה זו
- גם לדעתי (ל"ת)אני 23/04/2014 12:01הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.