סרטון הביצים עם נינט: פיינליסט לאדלר חומסקי בפסטיבל הפרסום בניו יורק
משרד הפרסום אדלר חומסקי מצטרף ל-y&r ישראל ברשימת הגמר של תחרות הפרסום בניו יורק 2014.
סרטון הפרסומת של המשרד לחברת דלתא בכיכובה של נינט טייב, המקדם את סדרת התחתונים מנדפי הזיעה שלהם העפיל כפיינליסט באחת הקטגוריות הפחות שכיחות בקרב ישראלים - הקראפט. קטגוריה זו מציינת מיומנות מיוחדת בעשיית קולנוע/סרטים ומטבע הדברים טומנת בחובה תעודת כבוד לצוות הבימוי וההפקה בנוסף לצוות הקראייטיב של אדלר חומסקי.
על הבימוי הופקד אוהב פלנץ (44) במאי פרסומות שעובד בצמוד לענף מזה כעשר שנים, ולצידו יובל שר על העריכה, מיכאל ששון על העיצוב האומנותי ורומן לינצקי שעמד מאחורי המצלמה. פלנץ דיבר עם אייס ואמר: "בגדול זה כבוד מאוד גדול עבורנו. אמנם לא ציפינו לזאת, אבל כשחושבים על זה, זה לא כל כך מפתיע. הפרסומת היא אחת מתוך שתיים לדלתא ורצינו להציג בה משהו שנראה אחרת ממה שאנחנו רגילים, לתת לזה טיפול שונה".
במקביל לפרסום, פלנץ ביים בעבר גם את 'שוטטות' עם ארז בן הרוש, אסף הראל ואורי גוטליב, וכן את 'אננדה' עם דנה מודן וסרט תיעודי על משפחתו ליס דוקו. פרסומת זו של דלתא היא הראשונה שלו שמצליחה להשתחל לקטגוריית הקראפט, וכאמור אחת מהעבודות הישראליות הבודדות שעשו זאת. על העבודה עם אדלר הוא אומר: "תמיד תענוג לעבוד איתם וזה כך כבר הרבה שנים. המשרד מאוד יצירתי ועבר תחייה מחודשת בגזרת הקריאייטיב". בין הפרסומות הנוספות אותן ביים פלנץ עבור לקוחות אדלר נמנים הסרטונים למפעל הפיס (סיפורי הילדים, הארכיאולוג) , שוופס (הקלישאות והלימון של שנה שעברה).
קרדיטים : סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: עידן רגב, קופירייטר: קובי כהן, אורי שוהם, ארטדיירקטור: קארין גרוס, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוויזרית: מיכל יצחקי, תקציבאית: ספיר סדרס, מנהלת הפקה: מיטל צורף, מפיקה: רחלי זטלוואי, מנהל מחלקת פלנינג: ניר דואר, פלנר: שגיא איצקוביץ', מנהלת מסחר: יפית לוטן, אחראית פרויקטים: גלית סימן טוב, חברת הפקה: מולה, בית פוסט: סנובול, במאי: אוהב פלנץ
- 1.אוהב פלנץ הבמאי הכי מוכשר בארץ. נקודה. (ל"ת)לדעתי 22/04/2014 21:03הגב לתגובה זו
- גם לדעתי (ל"ת)אני 23/04/2014 12:01הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
