ג'ניפר סנוקל עפר טלקר VIP זוג מנצח
צילום: דביר כחלון

עסקה ראשונה ל'זוג מנצח VIP': נמכרה להפקה ברשת הטלוויזיה SIC בפורטוגל

רגע לפני פתיחת פסטיבל מיפ, מכרה 'דורי מדיה' את הזכויות לפורמט שמסיים עונה ראשונה ומוצלחת בישראל. התכנית תופק ע"י חברת 'פרימנטל מדיה'
אלכסנדר כץ | (1)

חברת דורי מדיה מכרה בסוף השבוע להפקה את הפורמט הישראלי של אבוט המאירי - זוג מנצח VIP, רגע לפני שפסטיבל מיפ נפתח הבוקר (יום ב') בקאן. התכנית שמסיימת השבוע עונה ראשונה בערוץ 10, נרכשה להפקה על ידי הרשת הפורטוגלית הגדולה במדינה SIC, והיא תופק על ידי פרימנטל מדיה הפורטוגזית בראשותו של פרדריקו אלמיידה.

בניגוד לעסקאות אחרות בהן נמכרת רק האופציה ובהמשך מחליטים אם לממשה, שותפות סינמה, השותפה בפורמט הזה, וחברת 'דורי מדיה', החליטו למכור את התכנית להפקה בלבד, ולא לאפשר מכירת אופציות, מה שעשוי לבלום הפקת התכנית באותה מדינה בה נמכרה האופציה, אולם הרוכש לא החליט אם להוציאה אל הפועל.

ביום רביעי ישודר גמר התכנית בערוץ 10. העונה הראשונה מסתיימת עם נתון נאה של 14.5% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, ובכך הגדילה ב-166% את הרייטינג הממוצע של ערוץ 10 בפריים טיים. וירג'יניה מוסלר, מנכ"ל חברת המחקר הצרפתית WIT, שנוהגת בכל תחילת פסטיבל מיפ לציין מהם 10 הפורמטים שעשויים להיות להיטים בשנה הקרובה, הכניסה בתחילת השבוע את 'זוג מנצח' לרשימה זו.

מבחינת שותפות סינמה, מדובר על הפורמט הראשון בו היא משקיעה, וגם אבן בוחן להמשך. "אנו נרגשים על מכירת הפורמט עוד טרם תחילתו של הפסטיבל", מסרה אסתר פרונט, מנכ"לית השותפות. "מכירה זו מצביעה על האטרקטיביות של הפורמט המקורי ועל הבחירה הנכונה בהשקעה בפרויקט בעל פוטנציאל גבוה".

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל 'דורי מדיה', מסר: "אני מאמין שזוהי רק המכירה הראשונה של הפורמט הייחודי הזה ומכירות נוספות יסגרו בזמן הקרוב. הפורמט הוא שונה ומקורי בהיצע של הפורמטים בתחום הריאליטי מכל העולם, וההתעניינות הבינ"ל בו מרגע שהשקנו אותו היא מאד גבוהה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דנה רון-לכי תמכרי חמוצים! (ל"ת)
    ג'ניפר 08/04/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.