על הפרק של אלי עזור: להחזיר את 'מעריב' היומי, לבטל את חינמון הערב
בשוק התקשורת נחשב אלי עזור לאליל - אחד היחידים שיודע לעסוק כסף ולא מפסיד את התחתונים, כמו לא מעט גופי תקשורת אחרים. הרכישה של מעריב ב-
כעת מתחילות להתבהר תכניותיו של עזור לגבי 'מעריב', שנחשב למומחה בסינרגיה של גופי תקשורת. עזור הוא הבעלים של ג'רוזלם פוסט, וגם של החינמון ישראל הפוסט. בבעלותו גם רשת המקומונים המקומון, השבועון סופהשבוע, תחנות רדיו ללא הפסקה, צפון ללא הפסקה ו-99FM, וחברת שידורי הספורט צ'רלטון. לפני כשנה הקים את אתר Thepost שיוצר
כבר כעת ברור כי המהלך של שלמה בן-צבי
בקבוצה בוחנים עכשיו בין היתר, כיצד למשל ישתלב מגזין 'סופהשבוע' - שהוקם לפני יותר משנה על בסיס פליטי 'מעריב', בתוך 'מעריב'. כמו כן, אילו תכנים יילקחו מ'ג'רוזלם פוסט' ואילו שדרנים בשלל תחנות הרדיו שלו, יכתבו לעיתון החדש בקבוצה. 'מעריב' ללא אתר NRG, יצטרך פלטפורמת אינטרנט, ולעזור יש כזו - Thepost שהוקם לפני כשנה, ומנסה לשמש כאתר חדשות אקטואלי, אולם משמש כעת בעיקר כפלטפורמה לתכנים של כלל גופי התקשורת בקבוצה.
- "תמר פטרוליום מתנהלת במבנה הוצאות מנופח"
- אהרון פרנקל על הגדלת ההשקעה בתמר, על השקעות נוספות בארץ ועל אלי עזור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ובכלל, בשוק התקשורת מדברים על אופציות מעניינות שנפתחות בפני עזור: המאגר בן כ-20 אלף לקוחות מעריב, אותו יקבל עם רכישת העיתון, עשוי לשמש אותו גם בעסקיו ב'צ'רלטון' למשל. כיצד? מנויי 'מעריב' יקבלו למשל הצעה משופרת למנוי עבור שידורי הספורט של צ'רלטון, או לקבל את ג'רוזלם פוסט או ג'רוזלם פוסט לייט במחיר מיוחד.
- 5.משה דיגיטלי 30/04/2014 16:07הגב לתגובה זובלי אתר אינטרנט הסיפור של עזורה יסתיים, נייר לא שווה את ההשקעה, אפילו הזקנים שמרימים אותו בעגלות של הסופר רק מנגבים אתו שמשות של מכוניות ואוטובוסים, אולי גם מוניות בקו 4
- 4.זוכר אותו עוד משכונת התקווה, משפחת עזורה (ל"ת)אליל עלאק 29/04/2014 22:17הגב לתגובה זו
- 3.אצלו כולם פרילנסרים, 300 ש״ח למאמר. גועל (ל"ת)סוף העיתונות 08/04/2014 01:50הגב לתגובה זו
- מעסיק עבדים, צריך להפגין נגדו, להקים ועד (ל"ת)מתי 29/04/2014 22:17הגב לתגובה זו
- 2.אליל 07/04/2014 11:45הגב לתגובה זובוא'נה אל תיסחפו, איך הוא כזה אליל? הוא פשוט מעסיק אנשים בגרושים. המותג מעריב אמנם יישאר אבל העיתונאים ימותו. אכן אליל.
- 1.ג'וני חסון 07/04/2014 11:37הגב לתגובה זומסתם קופי פייסט או תרגום תכנים. מעריב צריך עבודה והשקעה הרבה יותר ממה שקורה בחינמון הפוסט (מישהו ראה את זה לאחרונה?) וגם סינרגיה עם ג'רוסלם פוסט לא תהיה פשוטה. מעריב צריך תשומת לב וקבוצת עובדים חזקה. חדשה או ותיקה, זה כבר עניין אחר. אבל כל התייחסות לעיתון כאילו יוכל להתקיים מסינדקציית תכנים היא בעייתית. בן צבי ניסה בשנה האחרונה סינדקציה כזאת עם מקור ראשון וגלובס. תראו איפה הוא היום. איבד את מחמדו מקור ראשון. להסתכל על רשימת המנויים המדוללת של מעריב כבתור שלל רב והדמנות פז לעסקי הכדורגל היא הסתכלות בזוטות.
- אסנת בר 23/04/2014 12:24הגב לתגובה זועתון מעריב הוא עיתון מעולה מרת ותמיד היה מפולפל בדעות מכל הצדדים. חבל שאמרו בי בי לצוות מעולה של עתונאים שעזבו וצריך פלפל כנראה כמו עזור בשביל לנחזיר עטרת עתונאים ליושנה. לקח בחור בשם עזור את החברה והקים סופש מצויין בשבילי ובשבילם. תן גז מר עזור המפתחת בפנים. צריך גם להבין שהמשכורות הנמוכות הם בעיה של הקידמה וככל שנקנה יותר עתונים ככה יהיה סיכוי לשרוד עתיד של עתונות נייר בארץ.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
