לקנות בקליק משלט החוצות: יוניליוור תמכור מארזי חג על מתקני JCDecaux

לקראת פסח, יוניליוור ישראל יוצאת במהלך שיאפשר לעוברים ושבים לרכוש מארזי טיפוח בסריקת קוד QR אותם יוכלו לשלוח לביתם או לכתובת אחרת
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה JCDecaux יוניליוור

בפסח הקרוב חברת יוניליוור ישראל תנסה להגדיל את נתח המכירות באמצעות מהלך דיגיטלי חביב ברחובות תל אביב. החברה תשתף פעולה עם חברת שילוט החוצות JCDecaux ותאפשר לעוברים ושבים לבצע רכישה של מארזי טיפוח המוצעים כמתנות לחג היישר משלטי החוצות המוצבים ברחובות העיר.

ה"חנות הדיגיטלית" של יוניליוור על עמודי השילוט של JCDecaux יתאפשר באמצעות הפלטפורמה של הסטארטאפ MobiliBuy. תהליך הרכישה יתבצע לאחר סריקת קוד QR באמצעות מכשירי סמארטפון. את המארזים יוכלו הרוכשים לשלוח ישירות לביתם או לכל כתובת אחרת שיבחרו.

הפעילות תחל היום (יום א') ותסתיים ב-8 באפריל או עד גמר המלאי. הקמפיין יעלה במיקומים בולטים ברחבי תל אביב, ביניהם דיזנגוף סנטר, קניון רמת אביב, כיכר המדינה, גן העיר, כיכר רבין והסינמטק.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איילה 05/04/2014 20:31
    הגב לתגובה זו
    www.ayalahalevi.com
  • 4.
    ענבל 01/04/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    בטוחה כי זוהי ירית פתיחה עבור יוניליוור כן ירבו! נ.ב אין על מדינת תל אביב
  • 3.
    נו מה? 31/03/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    לא יותר מגימיק טיפשי שמטרתו היא יחצ בלבד (במדינת ת"א בלבד) ולא פעילות חכמה באמת.
  • 2.
    ישראל ישראלי 30/03/2014 18:24
    הגב לתגובה זו
    אני היחיד שחושב שעבדו עליהם ויהיו 0 רכישות מהפעילות הזו?
  • 1.
    ירון 30/03/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    רעיון יפה מאוד של יוניליוור - העובדה שהם פותחים ערוץ ישיר מול הצרכנים שלהם באמצעות חדשנות טכנולוגית מרשים מאוד
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.