לקנות בקליק משלט החוצות: יוניליוור תמכור מארזי חג על מתקני JCDecaux
בפסח הקרוב חברת יוניליוור ישראל תנסה להגדיל את נתח המכירות באמצעות מהלך דיגיטלי חביב ברחובות תל אביב. החברה תשתף פעולה עם חברת שילוט החוצות JCDecaux ותאפשר לעוברים ושבים לבצע רכישה של מארזי טיפוח המוצעים כמתנות לחג היישר משלטי החוצות המוצבים ברחובות העיר.
ה"חנות הדיגיטלית" של יוניליוור על עמודי השילוט של JCDecaux יתאפשר באמצעות הפלטפורמה של הסטארטאפ MobiliBuy. תהליך הרכישה יתבצע לאחר סריקת קוד QR באמצעות מכשירי סמארטפון. את המארזים יוכלו הרוכשים לשלוח ישירות לביתם או לכל כתובת אחרת שיבחרו.
הפעילות תחל היום (יום א') ותסתיים ב-8 באפריל או עד גמר המלאי. הקמפיין יעלה במיקומים בולטים ברחבי תל אביב, ביניהם דיזנגוף סנטר, קניון רמת אביב, כיכר המדינה, גן העיר, כיכר רבין והסינמטק.
- 5.איילה 05/04/2014 20:31הגב לתגובה זוwww.ayalahalevi.com
- 4.ענבל 01/04/2014 17:12הגב לתגובה זובטוחה כי זוהי ירית פתיחה עבור יוניליוור כן ירבו! נ.ב אין על מדינת תל אביב
- 3.נו מה? 31/03/2014 10:17הגב לתגובה זולא יותר מגימיק טיפשי שמטרתו היא יחצ בלבד (במדינת ת"א בלבד) ולא פעילות חכמה באמת.
- 2.ישראל ישראלי 30/03/2014 18:24הגב לתגובה זואני היחיד שחושב שעבדו עליהם ויהיו 0 רכישות מהפעילות הזו?
- 1.ירון 30/03/2014 16:11הגב לתגובה זורעיון יפה מאוד של יוניליוור - העובדה שהם פותחים ערוץ ישיר מול הצרכנים שלהם באמצעות חדשנות טכנולוגית מרשים מאוד

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.