בונה לטווח ארוך: זרמון יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת חן ואיתי גינדי

זרמון לא מחכה הרבה זמן ומחליף את תקציב הנדל"ן של אור סיטי בגינדי. התקציב עמד במהלך 2013 על כ-2 מיליון דולר וטופל עד כה באופן עצמאי
משה בנימין | (13)

כחודשיים בלבד לאחר שסיים לטפל בתקציב הפרסום של אור סיטי נדל"ן, זרמון DDB ממלא את המשבצת שהתפנתה בקטגוריה זו בתקציב נדל"ן חדש - זה של קבוצת חן ואיתי גינדי. על פי נתוני משרד הפרסום, התקציב עמד במהלך 2013 על כ-2 מיליון דולר וטופל עד כה באופן עצמאי.

שיתוף הפעולה של זרמון DDB עם קבוצת חן ואיתי גינדי הוא לטובת שיווק פרויקט הדגל של החברה 'iGindi' שיחל בשבועות הקרובים. הפרויקט כולל למעלה מ-255 יחידות דיור בשכונה החדשה "נווה זמר" ברעננה. הוא יושק באמצעות קמפיין מיתוג רחב היקף בתקציב צפוי של כ-2 מיליון דולר. בנוסף לפרויקט הדגל, יטפל זרמון בכל יתר הפרויקטים של החברה ברחבי הארץ בתקציב פרסום כולל של כ 1.8 מיליון דולר נוספים.

תקציב גינדי מצטרף לשורה של לקוחות חדשים שהצטרפו לאחרונה למשרד הפרסום זרמון DDB וביניהם תקציב רשת אפריל ששב אליו לאחר שהועבר לאדלר חומסקי, רשת האופנה קרייזי ליין, ביטוח אילון ועוד.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    הרוכש הפוטנציאלי 24/02/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    המאוכזב מהשיווק, השארתי הודעות בטלפונים המפורסמים..לפני שלושה חודשים. לא הוזמנתי לארוע השקה,השארתי הודעות בשלושה הימים האחרונים. לא חזרו אליי עד היום.
  • 11.
    אחד שהיה בזרמון 20/02/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
    עברתי 5 משרדים ב 10 שנים בתעשייה, אין איש דוחה, מתנשא, חצוף ובהמי כמו אילון זרמון מייחל לקריסתו
  • 10.
    לקוח לשעבר 13/02/2014 22:03
    הגב לתגובה זו
    עד שתקבלו את הפיצוץ מזרמון הנוכל אז נראה אתכם מצטרפים לכל המאוכזבים...
  • 9.
    עוד תקציב וירטואלי- 10/02/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    לא משלם. מה אכפת לזרמון. את הכסף יעשה במדיה ושהספקים ימותו
  • 8.
    גינדי = כשלון 10/02/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    הכשלונות האלו
  • 7.
    עידן פורמן 09/02/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    נאז הגעתי אני בהחלט חש שהמשרד בנסיקה. תודה לכל המברכים !
  • 6.
    ברור. שני מיליון דולר. (ל"ת)
    ושלושה ליקוקים 09/02/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישל המחשמל 09/02/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    אור סיטי היה תקציב גרוע שבעיקר שילם גרוע ,אז במקרה הזה מן הפח אל הפחת. זה לא תקציב שיבנה את המשרד (בעצם שום תקציב כבר לא יבנה את המשרד הזה ) מי בכלל רוצה לעבוד איתו
  • התכוונת מהפח אל הפחחחחח (ל"ת)
    עינבל המצלצלת 12/02/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבודדדד- יש לך צוות מנצח (ל"ת)
    שירן 09/02/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רננית 09/02/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    כבר הבנתי שאתם מחוברים לתחת של זרמון בקו ישיר אבל למה כל פעם שהוא מחרבן לכם משפט אני צריכה להוריד את המיים ?
  • 2.
    יוסי עלוש 09/02/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    עידן התותח מנצח על התזמורת... מי תורן היום?
  • 1.
    משה דץ 09/02/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    מאז שעידן פורמן הצטרף לצוות הקריאיטיבי במשרד, המשרד חי נושם ובועט - כל הכבוד עלו והצליחו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.