שינויים ב-yes: אורי גל ימונה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במקום גלי ניר

כתבי אייס | (5)

גלי ניר, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של yes, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה ולצאת לדרך חדשה לאחר כ-4 שנים בחברה לטובת תפקיד ניהולי חדש.

במסגרת תפקידה ב-yes, היתה ניר (39) אחראית על גיבוש האסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה. במהלך כהונתה הובילה ניר מהלכי שיווק משמעותיים, ובהם השקת ערוץ yes Oh, תכנית הנאמנות yes surprise, וכן את השקת שירותי הצפייה המתקדמים yes Streamer ו-yes Multiroom. במהלך כהונתה של ניר הגדילה yes את נתח השוק שלה בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית תוך ביסוס מובילות תדמיתית ניכרת.

לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה ימונה אורי גל שהצטרף ל-yes בשנת 2010, ומכהן כממלא מקומה של ניר מזה מספר חודשים בעקבות חופשת הלידה אליה היא יצאה. ב-3 השנים האחרונות שימש גל (41) כמנהל מחלקת לקוחות ומבצעים בחברה. טרם הצטרפותו ל-yes כיהן גל כמנהל אגף מחקר ואסטרטגיה בחברת פרטנר, וכיועץ בכיר בחברת הייעוץ האסטרטגי שלדור.

גלי ניר מסרה כי "היו אלו 4 שנים מרתקות ומלאות בעשייה. פעם אחר פעם הוכחנו שניתן להעלות את הערך עבור הצרכן הישראלי ובכך לבסס את מובילות yes עד לשיא של 600 אלף מנויים. אני מודה לכל שותפיי לדרך. הייתה זו זכות גדולה להיות חלק מצוות מנצח שעושה את הטלוויזיה הטובה בישראל".

מנכ"ל yes, רון אילון, מסר: "גלי ניר הניעה מהלכים משמעותיים ביותר בחברה במהלך כהונתה, והובילה אותה להישגים מרשימים ביותר שכללו השקות טכנולוגיות מורכבות, קמפיינים מובילים ועלייה משמעותית בנתחי השוק של החברה. אני מודה לה על הובלת הישגים אלה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך. אני מאמין כי מינויו של אורי גל, שמביא איתו מקצוענות, ניסיון נרחב, והיכרות מעמיקה של שוק התקשורת, ימשיך את מובילותה של yes, ויאפשר לה לצלוח את האתגרים הרבים הצפויים לנו בשנים הקרובות בשוק התקשורת".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אסף 12/12/2013 22:45
    הגב לתגובה זו
    מלך המצגות מפרטנר - עלה והצלח
  • 4.
    אורי מלך המצגות מפרטנר ... עלה והצלח (ל"ת)
    שרון 12/12/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה לאורי המקסים והחכם (ל"ת)
    מיכל 12/12/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מכירה אותו מימיו בשלדור, יס יהנו ממנו מאוד (ל"ת)
    ענת 11/12/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 11/12/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    עובד בשיווק ייס.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.