חוצות: הפרויקט החברתי השנתי של JCDecaux יעסוק בהשמנת יתר בקרב ילדים
חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDecaux ממשיכה במסורת הקמפיין החברתי השנתי שלה, והשנה הנושא שיעמוד במרכז הפעילות הוא מניעת השמנת יתר בקרב ילדים. כבכל שנה, נעשה המהלך בשיתוף משרדי פרסום מובילים בישראל, ביניהם אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO ועוד.
בנוסף למשרדי הפרסום, וכפי שהיא נוהגת מדי שנה, לקהל הרחב: מעצבים, סטודנטים ועוד, יש אפשרות לקחת חלק בפרויקט ולהגיש פוסטרים/מודעות בנושא בעמוד פייסבוק ייעודי שיוקם לטובת הקמפיין.
כחודש ימים לאחר ההכרזה על פתיחת הפרויקט, תבחר JCDecaux את העבודות המקוריות והמיוחדות ביותר שהתקבלו, הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב, ואותן עבודות יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו בחודשים הראשונים של 2014. בחלקו השני של הקמפיין , תשלב החברה פעילות באינסטגרם תחת ההאשגטאג JCDobesity#, ותזמין את העוברים והשבים להצטלם ליד הפוסטרים של הקמפיין. בסיום הקמפיין יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מכל התמונות שתויגו, ויפורסם ברחבי העיר.
בין הקמפיינים המצליחים שייצרה החברה עד כה ניתן למנות פרויקט רחב למען איכות הסביבה, קידום הזהירות בדרכים, וכן פרויקט אימוץ בעלי חיים בישראל שהתקיים בשנה שעברה.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זוהי השנה הרביעית שבה אנו מקדמים נושא חברתי חשוב ועקרוני, כאשר אנו מציעים לשותפנו בעולם הפרסום לקחת חלק ולעורר שינוי. השנה נבחר נושא שמסמן את בריאות ילדנו ובריאות במדינת ישראל כולה, שנמצאת במקום ה-5 בעולם בהשמנת ילדים. כאשר אחד מכל 4 ילדים סובל מהשמנת יתר שתשפיע על בריאותו העתידית ועל איכות חייו, אפילו אם רק חלק מכל אותן עבודות מיוחדות שנראה השנה ישפיעו- תהיה לזה חשיבות אדירה בעיני".
- 1.ברעם 03/12/2013 11:14הגב לתגובה זופרויקטים חברתיים זה חשוב. מניעת השמנת זה עוד יותר חשוב. בהצלחה
- תגובה של עובד JCD בדוק (ל"ת)03/12/2013 13:07הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
