חוצות: הפרויקט החברתי השנתי של JCDecaux יעסוק בהשמנת יתר בקרב ילדים

חברת פרסום החוצות מוציאה לדרך את הקמפיין הקהילתי השנתי בסימן המודעות להשמנת יתר. גולשים יוכלו להציע רעיונות בעמוד פייסבוק ייעודי
משה בנימין | (2)

חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDecaux ממשיכה במסורת הקמפיין החברתי השנתי שלה, והשנה הנושא שיעמוד במרכז הפעילות הוא מניעת השמנת יתר בקרב ילדים. כבכל שנה, נעשה המהלך בשיתוף משרדי פרסום מובילים בישראל, ביניהם אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO ועוד.

בנוסף למשרדי הפרסום, וכפי שהיא נוהגת מדי שנה, לקהל הרחב: מעצבים, סטודנטים ועוד, יש אפשרות לקחת חלק בפרויקט ולהגיש פוסטרים/מודעות בנושא בעמוד פייסבוק ייעודי שיוקם לטובת הקמפיין.

כחודש ימים לאחר ההכרזה על פתיחת הפרויקט, תבחר JCDecaux את העבודות המקוריות והמיוחדות ביותר שהתקבלו, הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב, ואותן עבודות יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו בחודשים הראשונים של 2014. בחלקו השני של הקמפיין , תשלב החברה פעילות באינסטגרם תחת ההאשגטאג JCDobesity#, ותזמין את העוברים והשבים להצטלם ליד הפוסטרים של הקמפיין. בסיום הקמפיין יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מכל התמונות שתויגו, ויפורסם ברחבי העיר.

בין הקמפיינים המצליחים שייצרה החברה עד כה ניתן למנות פרויקט רחב למען איכות הסביבה, קידום הזהירות בדרכים, וכן פרויקט אימוץ בעלי חיים בישראל שהתקיים בשנה שעברה.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זוהי השנה הרביעית שבה אנו מקדמים נושא חברתי חשוב ועקרוני, כאשר אנו מציעים לשותפנו בעולם הפרסום לקחת חלק ולעורר שינוי. השנה נבחר נושא שמסמן את בריאות ילדנו ובריאות במדינת ישראל כולה, שנמצאת במקום ה-5 בעולם בהשמנת ילדים. כאשר אחד מכל 4 ילדים סובל מהשמנת יתר שתשפיע על בריאותו העתידית ועל איכות חייו, אפילו אם רק חלק מכל אותן עבודות מיוחדות שנראה השנה ישפיעו- תהיה לזה חשיבות אדירה בעיני".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ברעם 03/12/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    פרויקטים חברתיים זה חשוב. מניעת השמנת זה עוד יותר חשוב. בהצלחה
  • תגובה של עובד JCD בדוק (ל"ת)
    03/12/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.