מטין בילמן Global Agency
צילום: יח"צ

שת"פ בינ"ל: Global Agency חתמה על הסכם עם סוכנות 'נאמן' להפצת פורמטים

'קשת' ו'רשת' כבר החלו לפעול בחו"ל עם הקמת חברות ייעודיות, ועכשיו Global Agency חתמה על חוזה עם סוכנות לייצוג יוצרים ואמנים 'נאמן'
אלכסנדר כץ |

חברת ההפצה והתוכן הבינ"ל Global Agency חתמה עם החברה הישראלית נאמן - סוכנות לייצוג יוצרים ואמנים, על חוזה שיתוף פעולה לאיתור פורמטים ישראליים להפצה ברחבי העולם. הסכם זה נצטרף להסכמים שחתמה רשת עם ITV, והקמת החברה הבינ"ל של קשת.

תכניה של Global Agency משודרים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, בין היתר השעשועונים Don t Say It, Bring It, הדוקו-ריאליטי Shopping Monsters, ודרמות עתירות תקציב כגון Magnificent Century.

מפתח הפורמטים ויועץ התוכן מטין בילמן ינהל את בסיס שיתוף הפעולה בישראל יחד עם סוכנת היוצרים עירית נאמן. מטרתם תהיה לאתר פורמטים ישראליים בשלבי פיתוח שונים להפצה בשוק הבינ"ל. בילמן, מפתח מנוסה ובקיא בעולם הפורמטים הבינ"ל, שימש כמנהל הפיתוח של ארמוזה פורמטס וכיועץ לחברת התוכן הסקנדינבית Strix, ועירית נאמן בעלת סוכנות לייצוג יוצרים ועורכת דין בתחום זכויות יוצרים.

מטין ונאמן מסרו כי "אנו שמחים ונרגשים לפתוח דלת ואפיק בינ"ל חדש ומרתק ליוצרים ישראליים מכל רחבי הארץ, מנוסים ומתחילים כאחד. השוק הישראלי מספק פורמטים רבים והשוק העולמי הוא המקום הבא להיות בו. היוזמה נולדה בזכות מירה גשל ממכון הייצוא הישראלי, שחשף בפנינו את ההזדמנות לשיתוף הפעולה עם גלובל".

מנכ"ל Global Agency איזט פינטו הוסיף: "ישראל נחשבת כיום למעצמת פורמטים חשובה ויצירתית, ובשבילנו זו הייתה החלטה פשוטה - לבסס ולחזק את שיתוף הפעולה עם היוצרים המקומיים ולהפיץ את רעיונותיהם לכל העולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.