גאון שיווקי: קניה ווסט משיק אלבום חדש עם קליפ שהוקרן על 66 בניינים בעולם
ראפר, מפיק, מולטי מיליונר וגאון שיווקי. קניה ווסט, מהדמויות המובילות בעולם המוסיקה השחורה לא שומר את היצירתיות רק לרעיונות המוסיקליים ומפגין חשיבה שיווקית שמצליחה למקסם את הבאזז סביב אלבומו החדש והמצופה.
האסטרטגיה התקשורתית של ווסט, שנחשב לאחד האמנים האהודים ביותר בארה"ב ובעולם בכלל החלה, איך לא, ברשתות החברתיות. לאחר שצייץ בטוויטר את שמו - Yeezus, ותאריך יציאתו של האלבום החדש - 18 ביוני.
גולת הכותרת בבאזז שניסה ווסט ליצור סביב אלבומו החדש (השישי במספר) הייתה בפרסומו של השיר הראשון מתוכו. השיר שנקרא New Slaves הוקרן על 66 בניינים מסביב לעולם, במקומות כגון לונדון, שיקגו, נוטי יורק, פאריס, סן פרנסיסקו ועוד. הויז'ואל שליווה את השיר היה קלוז-אפ של פניו של ווסט בשחור ולבן.
New Slaves מוקרן על בניין בברוקלין, ניו יורק
לפחות על פי השיר הראשון, האלבום החדש של ווסט נשמע פוליטי, חברתי וזועם מאוד עם שורות כמו: My momma was raised in an era when
Clean water was only served to the fairer skin, ו-I throw these Maybach keys, I wear my heart on the sleeve, I know that we the new slaves, I see the blood on the leaves, וגם- You see it's leaders and there's followers, But I'd rather be a dick than a swallower.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.