TV

גאון שיווקי: קניה ווסט משיק אלבום חדש עם קליפ שהוקרן על 66 בניינים בעולם

היוצר קניה ווסט מפגין יצירתיות לא רק במוסיקה אלא גם בשיטות לקידום אלבומו החדש, עם הקרנת הוידאו לשיר הראשון בלונדון, ניו יורק, פאריס ועוד
משה בנימין |

ראפר, מפיק, מולטי מיליונר וגאון שיווקי. קניה ווסט, מהדמויות המובילות בעולם המוסיקה השחורה לא שומר את היצירתיות רק לרעיונות המוסיקליים ומפגין חשיבה שיווקית שמצליחה למקסם את הבאזז סביב אלבומו החדש והמצופה.

האסטרטגיה התקשורתית של ווסט, שנחשב לאחד האמנים האהודים ביותר בארה"ב ובעולם בכלל החלה, איך לא, ברשתות החברתיות. לאחר שצייץ בטוויטר את שמו - Yeezus, ותאריך יציאתו של האלבום החדש - 18 ביוני.

גולת הכותרת בבאזז שניסה ווסט ליצור סביב אלבומו החדש (השישי במספר) הייתה בפרסומו של השיר הראשון מתוכו. השיר שנקרא New Slaves הוקרן על 66 בניינים מסביב לעולם, במקומות כגון לונדון, שיקגו, נוטי יורק, פאריס, סן פרנסיסקו ועוד. הויז'ואל שליווה את השיר היה קלוז-אפ של פניו של ווסט בשחור ולבן.

New Slaves מוקרן על בניין בברוקלין, ניו יורק

לפחות על פי השיר הראשון, האלבום החדש של ווסט נשמע פוליטי, חברתי וזועם מאוד עם שורות כמו: My momma was raised in an era when Clean water was only served to the fairer skin, ו-I throw these Maybach keys, I wear my heart on the sleeve, I know that we the new slaves, I see the blood on the leaves, וגם- You see it's leaders and there's followers, But I'd rather be a dick than a swallower.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה