בית ספר למוסיקה שופטים
צילום: יח"צ
רייטינג

תנו לילדים לשיר: 'בית ספר למוזיקה' זינקה לכמעט 36%, התרסקות לערוץ 1

ברוממה המשיכו בשבוע קדם-האירוויזיון, ואתמול רשם משדר גלגל ההצלה פחות מ-2%. יעקב אילון עם 'העולם הלילה', ממשיך לרשום נתוני צפייה נאים
אלכסנדר כץ | (8)

ב'קשת' יכולים להיות מרוצים מאד מנתוני הצפייה של אמש (יום א'), בערוץ 1 צריכים לפשפש טוב מה לא עובד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'בית ספר למוזיקה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 35.7%, זינוק מ-32% ביום ראשון שעבר.

שלב גלגל ההצלה של משדר קדם האירוויזיון (ערוץ 1), בו נבחר המועמד העשירי לקדם עצמו, קיבל 1.9% בלבד, נתון נמוך במיוחד לפריים-טיים, אפילו במונחי ערוץ 1, ועוד לאחר רייטינג נאה יחסית שקיבלה מהדורת 'מבט', אליה נתייחס בהמשך.

שבוע להשקת 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) עם יעקב אילון, והלייט-נייט האקטואלי ממשיך לנפק נתוני צפייה נאים, הפעם עם 19.6%. שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.5%, 'ילדי השמש' (ערוץ 10) זכתה ב-4.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-7.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 7.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.5%, 'חדשות 10' חלשה עם 7.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 5.1%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערוץ 1 : כמה עולה 1.9% רייטינג ? ? ? ? ? ? ? (ל"ת)
    מיליונים ! ! ! ! ! ! 04/03/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איזה מין שאלה,מה לא עובד בערוץ 1?? שידור בזוי (ל"ת)
    מה זה הדבר הזה? ? ? 04/03/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אין כלום בערוץ 10 (ל"ת)
    יניב 04/03/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
  • pix37 04/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    או שיקנו תוכניות נורמאליות (אם הם אבדו את היכולת להפיק אותן) או שיחזירו את הזכיון, אבל לא יכול להיות שיום אחר יום אין שם שום דבר ראוי לצפיה חוץ משידורים חוזרים בפעם האלף. וזה עוד מול שנה חלשה במיוחד של ערוץ 2.
  • יודע דבר 04/03/2013 10:59
    ב. ממש לא עונה חלשה ב 2 !!
  • ערוץ מה? (ל"ת)
    גלעד 04/03/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דיי כבר עם הארוויזיון הזה. זו בושה (ל"ת)
    גיתית 04/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בית ספר למוסיקה - שיט גדול (ל"ת)
    איילת 04/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״