בית ספר למוסיקה שופטים
צילום: יח"צ
רייטינג

תנו לילדים לשיר: 'בית ספר למוזיקה' זינקה לכמעט 36%, התרסקות לערוץ 1

ברוממה המשיכו בשבוע קדם-האירוויזיון, ואתמול רשם משדר גלגל ההצלה פחות מ-2%. יעקב אילון עם 'העולם הלילה', ממשיך לרשום נתוני צפייה נאים
אלכסנדר כץ | (8)

ב'קשת' יכולים להיות מרוצים מאד מנתוני הצפייה של אמש (יום א'), בערוץ 1 צריכים לפשפש טוב מה לא עובד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'בית ספר למוזיקה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 35.7%, זינוק מ-32% ביום ראשון שעבר.

שלב גלגל ההצלה של משדר קדם האירוויזיון (ערוץ 1), בו נבחר המועמד העשירי לקדם עצמו, קיבל 1.9% בלבד, נתון נמוך במיוחד לפריים-טיים, אפילו במונחי ערוץ 1, ועוד לאחר רייטינג נאה יחסית שקיבלה מהדורת 'מבט', אליה נתייחס בהמשך.

שבוע להשקת 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) עם יעקב אילון, והלייט-נייט האקטואלי ממשיך לנפק נתוני צפייה נאים, הפעם עם 19.6%. שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.5%, 'ילדי השמש' (ערוץ 10) זכתה ב-4.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-7.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 7.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.5%, 'חדשות 10' חלשה עם 7.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 5.1%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערוץ 1 : כמה עולה 1.9% רייטינג ? ? ? ? ? ? ? (ל"ת)
    מיליונים ! ! ! ! ! ! 04/03/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איזה מין שאלה,מה לא עובד בערוץ 1?? שידור בזוי (ל"ת)
    מה זה הדבר הזה? ? ? 04/03/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אין כלום בערוץ 10 (ל"ת)
    יניב 04/03/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
  • pix37 04/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    או שיקנו תוכניות נורמאליות (אם הם אבדו את היכולת להפיק אותן) או שיחזירו את הזכיון, אבל לא יכול להיות שיום אחר יום אין שם שום דבר ראוי לצפיה חוץ משידורים חוזרים בפעם האלף. וזה עוד מול שנה חלשה במיוחד של ערוץ 2.
  • יודע דבר 04/03/2013 10:59
    ב. ממש לא עונה חלשה ב 2 !!
  • ערוץ מה? (ל"ת)
    גלעד 04/03/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דיי כבר עם הארוויזיון הזה. זו בושה (ל"ת)
    גיתית 04/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בית ספר למוסיקה - שיט גדול (ל"ת)
    איילת 04/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.