מאסטר שף עונה 3
צילום: אלדד רפאלי
רייטינג

הדרבי התל אביבי לא דגדג את 'קשת': שיא עונתי ל'מאסטר-שף' - עם 37.7%

ערוץ 2 רשם רייטינג גבוה על רקע חולשה בערוץ 10. כ-20% לגרסת הלילה של 'אנשים', הרצועה החדשה 'יומן בחירות' עם 5.4%. 'חי בלה-לה-לנד' עם 2.6%
אלכסנדר כץ | (4)

ערב חזק במיוחד לערוץ 2, למרות משחק הדרבי התל אביבי. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר-שף' (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (יום א') שיא עונתי של 37.7%. מנגד, הדרבי בין הפועל למכבי (ערוץ 1 + ערוץ 511HD) רשם רק 12.2%, עם פיק צפייה של 16.7% בסיום המשחק. משרד הפרה-גיים (ערוץ 1) קיבל 7.3%. 'היפה והקוף' (ערוץ 10) עם רון קופמן, קיבלה 5.9% בלבד.

מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) חוצה את רף 20 נקודות הרייטינג עם 20.4%, שידור חוזר של 'אחת אפס אפס' (ערוץ 10) הניב 2.9%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 8.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5%, ומגזין 'בועטים' (ערוץ 1) שרשם 3%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

השקת העונה השנייה של 'חי בלה-לה-לנד' בערוץ yes Comedy, הניבה נתון נאה לערוץ נישה עם 2.6% על פי נתונים לא רשמיים.

אתמול גם השיקו 'חדשות 2' ו'קשת' רצועת השידור החדשה בשם 'יומן בחירות', שמתחילה בשעה 16:00. את התכנית מגישים אודי סגל ודנה ויס, והיא רשמה 5.4%, מול כ-3% לרצועה השידור הזאת עד כה.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) חזקה עם 14.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שקיבלה 15.3% נאים במיוחד. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זינקה ל-27.1% (בזכות 'מאסטר' ששודרה לאחריה), מול 8% בלבד ל'חדשות 10', ו-6.2% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חי במינוס 12/11/2012 11:27
    הגב לתגובה זו
    ובעיקר אשתו רצו לראות למה. לא חכמה.
  • 2.
    שפשף 12/11/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    רק בישראל יכולה תחרות בישול להביא רייטינג כזה גבוה.כמו שרק בישראל שר תקשורת שפורש יכול להביא -על הנייר- כמעט עשרים מנדטים ועיתונאי -די נחמד- מקים מפלגה עם סיכויים טובים להביא 10 מנדטים.עם של עדר קופים(עם נעלי קרוקס) שאוהב שמאכילים אותו קוסה תרתי משמע!!!
  • שוב שפשף 12/11/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    שכחתי להוסיף את ג' יפית ואתכם הסליחה. נסו לתאר את ג' מוכרת פרסומות במדינה נורמלית. האם דבר כזה היה עובד לפי דעתכם? רק בישראל!!!
  • 1.
    איך הבזיון הזה עושה כאלה מספרים (ל"ת)
    rhb, 12/11/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.