הדרבי התל אביבי לא דגדג את 'קשת': שיא עונתי ל'מאסטר-שף' - עם 37.7%
ערב חזק במיוחד לערוץ 2, למרות משחק הדרבי התל אביבי. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר-שף' (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (יום א') שיא עונתי של 37.7%. מנגד, הדרבי בין הפועל למכבי (ערוץ 1 + ערוץ 511HD) רשם רק 12.2%, עם פיק צפייה של 16.7% בסיום המשחק. משרד הפרה-גיים (ערוץ 1) קיבל 7.3%. 'היפה והקוף' (ערוץ 10) עם רון קופמן, קיבלה 5.9% בלבד.
מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) חוצה את רף 20 נקודות הרייטינג עם 20.4%, שידור חוזר של 'אחת אפס אפס' (ערוץ 10) הניב 2.9%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 8.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5%, ומגזין 'בועטים' (ערוץ 1) שרשם 3%.
השקת העונה השנייה של 'חי בלה-לה-לנד' בערוץ yes Comedy, הניבה נתון נאה לערוץ נישה עם 2.6% על פי נתונים לא רשמיים.
אתמול גם השיקו 'חדשות 2' ו'קשת' רצועת השידור החדשה בשם 'יומן בחירות', שמתחילה בשעה 16:00. את התכנית מגישים אודי סגל ודנה ויס, והיא רשמה 5.4%, מול כ-3% לרצועה השידור הזאת עד כה.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) חזקה עם 14.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שקיבלה 15.3% נאים במיוחד. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זינקה ל-27.1% (בזכות 'מאסטר' ששודרה לאחריה), מול 8% בלבד ל'חדשות 10', ו-6.2% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 3.חי במינוס 12/11/2012 11:27הגב לתגובה זוובעיקר אשתו רצו לראות למה. לא חכמה.
- 2.שפשף 12/11/2012 10:11הגב לתגובה זורק בישראל יכולה תחרות בישול להביא רייטינג כזה גבוה.כמו שרק בישראל שר תקשורת שפורש יכול להביא -על הנייר- כמעט עשרים מנדטים ועיתונאי -די נחמד- מקים מפלגה עם סיכויים טובים להביא 10 מנדטים.עם של עדר קופים(עם נעלי קרוקס) שאוהב שמאכילים אותו קוסה תרתי משמע!!!
- שוב שפשף 12/11/2012 20:25הגב לתגובה זושכחתי להוסיף את ג' יפית ואתכם הסליחה. נסו לתאר את ג' מוכרת פרסומות במדינה נורמלית. האם דבר כזה היה עובד לפי דעתכם? רק בישראל!!!
- 1.איך הבזיון הזה עושה כאלה מספרים (ל"ת)rhb, 12/11/2012 09:58הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.