מלחמת הישרדות: "רשת מנסה לסגור את ערוץ 10 - יש לנו חוזה עם Castaway"
גם לאחר ההודעה של החברה הבריטית Castaway, מפתחת הפורמט 'הישרדות' והמחזיקה בזכויות השידור של התכנית, כי החליטה להתקשר עם 'רשת' לטובת הפקת העונות הבאות של 'הישרדות', בערוץ 10 לא מרימים ידיים.
במייל שהעביר מ"מ מנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן לעובדי הערוץ, הוא כתב הופתע אתמול בצהרים לקרוא באתרי האינטרנט את ההודעה של רשת על רכישת הפורמט של 'הישרדות'. "זה באמת לא נעים כשמנסים להרוס לך, אבל ייתכן שזה המחיר שצריך לשלם כשאתה עושה עבודה טובה ומשתפר בעקביות, וגם מנצח את המתחרים", כתב לעובדיו.
"אחרי שקראנו את ההודעה הזו עשינו בדיקה מקיפה של עצמנו, של החוזה ושל כל התקשורת מול חברת Castaway", כתב הלדמן, "לערוץ 10 יש חוזה ברור ותקף עם Castaway, חוזה שמעגן בצורה חד משמעית, את האופציה שיש לנו על הפקת הישרדות בישראל גם לעונה הבאה".
כפי שפורסם באייס, גורמים בערוץ 10 מודים כי לא תמיד העבירו את התשלומים בזמן ל-Castaway, מה שעל פניו נראה כי מתפרש כעת על ידי החברה הבריטית כהפרת חוזה. ואולם, הלדמן טוען כי הערוץ שילם עד כה את כל חובותיו ל-Castaway. "הערוץ עובד עם חברת Castaway כבר לא מעט שנים, משנת 2007 ליתר דיוק. במהלך כל השנים הללו, ועד עצם היום הזה, שיתוף הפעולה בין הצדדים עלה יפה... חשוב לי להדגיש כי מאז, גם אם היו מדי פעם עיכובים, ערוץ 10 שילם ל-Castaway את כל התשלומים המגיעים לה עד האגורה האחרונה. גם השנה, למרות הקשיים, הערוץ שילם לחברה את כל הנדרש עד כה בהקשר של העונה הנוכחית של 'הישרדות'".
לדבריו, "פנינו לקבלת ייעוץ משפטי מעורך הדין ברוך כצמן, ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן", ועל פי חוות הדעת שהונפקה, "עולה תמונה חד משמעית לפיה החוזה תקף ולערוץ 10 ישנה זכות לנהל משא ומתן בלעדי על פורמט 'הישרדות' בישראל גם לעונה הבאה. כך שנראה שכל הפרסומים בעניין רכישת פורמט התכנית בידי גורם ישראלי אחר, הם הפרה בוטה של החוזה".
הלדמן מפנה אצבע מאשימה כלפי רשת: "זה לא סוד שיש זכיין בטלוויזיה המסחרית, שאחרי הפסדים מתמשכים, שחיקה ברייטינג וחובות כבדים, הגיע למסקנה הכלכלית לפיה אין לזכיינית כל תוחלת עסקית בסביבה שבה יש 2 ערוצי טלוויזיה מסחריים. זה לא סוד שהאסטרטגיה של הזכיין הזה היא להוביל לסגירתו של ערוץ 10. נראה שהמאמץ המתמשך של זכיינית זו לפגוע במתחרותיה (בערוץ 2 ומחוצה לו) מתבטא כעת גם בניסיון לרכוש את פורמט 'הישרדות'. המהלך האחרון הזה מצטרף למידע נוסף שיש בידינו בנוגע ללחצים שזכיינית ערוץ 2 מפעילה בכדי לעצור את התחרות הקיימת היום בענף הטלוויזיה המסחרית".
'ערוץ טלוויזיה זו לא תכנית אחת, חשובה כלל שתהיה"
בכל מקרה מבטיח הלדמן כי הערוץ יעשה כל שנדרש "כדי לשמור על זכותנו להפקת עונה נוספת של 'הישרדות'. לצורך כך, בין היתר, אנו מתעתדים לפנות לערכאות המתאימות".
"לצד הפעולות הבלתי מתפשרות שנעשה במישור המשפטי בכל מקום וערכאה שנבקש, אני מבקש להזכיר לכולם שערוץ טלוויזיה זה לא תכנית אחת, חשובה ככל שתהיה", הוסיף הלדמן שהציג טעימה מלוח שידורי החורף.
- 5.06/08/2012 22:42הגב לתגובה זוכמו כל פורמט שרשת קונים, גם זה כנראה ייהרס. הם לא מייצרים שום דבר טוב ומקורי וגם את הפורמטים מחול הם מצליחים לבצע בצורה חובבנית. יש שם בעיה קשה של חוסר כישרון. אומר זאת על סמך נסייני מהעבודה עם רבים שם.
- 4.חביתוש 06/08/2012 16:35הגב לתגובה זוזו חברה מסחרית שפועלת במסגרת הכלים שיש לה להסיר את התחרות מהדרך ולנכס לעצמה קלף מנצח. מה הבעיה עם זה. הם הרי כבר משדרים זבל טלוויזיוני בלי שום התחשבות או כבוד כלפי הצופים, אז הם משחקים את המשחק עד הסוף. עוד תוכנית מציאות שחוקה אחת. מה יש? אסור לשכוח שקשת נקלעת לקשיי רייטינג וזה הזמן של רשת לתת בראש. עכשיו כולם מתגעגעים לטלעד - הזכיינית היחידה שבמשך כל השנים האיכות הייתה חשובה לה יותר מהכמות
- 3.רשת 06/08/2012 15:24הגב לתגובה זוכי ברגע שיתחילו התביעות אף אחד לא יתחיל צילומים והמרוויח העיקרי פה זה רשת ולגבי המאירי ואבוט הם יעשו זה בכל מקרה אז כרגע הם המפסידים העיקריים
- 2.גיל 06/08/2012 14:54הגב לתגובה זוהמלוכלך הזה. האם היפה והחנון תבוטל ?
- 1.pix37 06/08/2012 14:22הגב לתגובה זוהיא יודעת רק לגנוב ולהעתיק וגם בזה היא נכשלת. פשוט חברה דוחה שלא ברור כיצד הצליחה לזכות בזכיון.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
