נירית וייס מאיה קרבט
צילום: (יח"צ)
פרסום ראשון

לקראת הרה-ארגון: משרד לייעוץ תקשורת קרבט&וייס יעבוד עם פובליסיס גלר נסיס

המשרד החדש של דוברת קשת המיתולוגית, ושל העורכת הראשית לשעבר של ערוץ 24, ילווה את המשרד בשינויים שהוא צפוי לעבור בשבועות הקרובים
אלכסנדר כץ | (18)

משרד לייעוץ תקשורת ותוכן קרבט&וייס יתחילו לטפל בתקציב יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של פובליסיס גלס נסיס מקבוצת פובליסיס ישראל - כך נודע לאייס. בתקופה הנוכחית עובר משרד הפרסום שינויים שיכללו מבנה פעילות מחודש.

מאיה קרבט שמשה עד חודש דצמבר האחרון כדוברת 'קשת'. היא הגיעה לזכיינית בשנת 2000, ומאז ניהלה את מערך יחסי הציבור והדוברות של קשת. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות גם יחסי הציבור של אתר mako, ביפ וערוץ 24 ומהלכים אסטרטגיים נוספים. לקראת סוף 2011 סיימה נירית וייס את תפקידה כעורכת הראשית של ערוץ 24 השייך ל'קשת', לאחר שנה בתפקיד. בתפקידה האחרון לפני שהגיע לטלוויזיה, הייתה וייס עורכת 'פנאי פלוס' במשך 5 שנים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בין לקוחות המשרד החדש: NMC יונייטד - חטיבת המוזיקה; NMC/טלעד - חטיבת ערוצי הטלוויזיה: E!, היסטוריה, ביוגרפיה, MGM וערוצי מקור חדשים; טיים אאוט תל אביב; ואוניברסיטת תל אביב - החוג לקולנוע ולטלוויזיה, פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינ"ל.

השנה האחרונה הייתה סוערת עבור פובליסיס גלר נסיס. המשרד שינה את פניו כחלק ממהלך הבנייה מחדש של קבוצת פובליסיס ישראל. קבוצת הפרסום התרחבה עם רכישת באומן בר ריבנאי על ידי פובליסיס העולמית, ובתוך כך מונה יורם באומן לנציגה הבכיר של הקבוצה בישראל. במקביל לפרידה מהמייסדים יאיר גלר ומשה נסיס, תפס את כסא המנכ"ל ארי מלמוד, לשעבר מנכ"ל חוגלה, וזה צירף למשרד המתחדש (גלר נסיס) את אדם פולצ'ק ועדי כהן סברוב.

המשרד עובד בימים אלו על רה-ארגון רוחבי שיוצג בקרוב ויכלול מבנה פעילות מחודש. השינויים העתידיים אמורים לכלול גיוס נוסף של אנשי מפתח מענף הפרסום ובנוסף מהלך התייעלות מתבקש לאור מיזוגה של חברת אידיאולוג'יק לתוך המשרד - למותר להניח כי אחת המשימות המרכזיות של משרד קרבט&וייס היא ללוות תקשורתית את המשרד שיניע מהלך של קיצוץ בכח האדם, בנוסף למינופו מחדש לאחר תום השינוי הארגוני.

בקרבט&וייס אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    טלי 03/08/2012 05:43
    הגב לתגובה זו
    לא לעבוד עם נירית. לא לעבוד עם נירית. לא לעבוד איתהב. אני באמת לא יודעת איך לכתוב את זה יותר בבהירות. היא מסוכנת, בוגדנית ורעילה מאוד לסביבה, גם אם בהתחלה הרושם מטעה. ממש כדאי לא להכניס את הראש למיטה חולה זו. זה אולי לא נשמע אמין אבל זו המלצה כנה ונטולת אינטרסים. המניע הוא רק כוויית עבר בעבודה מולה (האנונימיות בינתיים נשמרת כי היא מאוד מאוד נקמנית... בנוסף לשאר חסרונותיה)
  • 13.
    מי הפליץ..? (ל"ת)
    שלמה בלי דאו 02/08/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אהוד 02/08/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, בנות
  • פחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    נירית 02/08/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ירון 02/08/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    כאחד שהיה בסיבוב הקודם של הרה ארגון בפובליסיס אני יודע שזה לא נגמר טוב. הפיטורים ההמוניים זכורים לי היטב. גם הפעם זה ייגמר לא טוב. כאשר המנהלים מרווחים והשאר מפוטרים
  • 10.
    משה 02/08/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    כמה אפשר לשמוע בכל כתבה שלכם שהקרבט היא מיתולוגית?
  • 9.
    מור 02/08/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    קצת הגזמתם. שתי נשים איומות שבקרוב גם בטח יתחילו לריב ביניהן.
  • 8.
    רוני 02/08/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 נשים רציניות ומקצעוניות שהיה לי את העונג והזכות לעבוד איתן בשנים האחרונות, וגם עכשיו בגילגולן הנוכחי. כל היחצנים הקטנים שעושים פה יום וליל כדי להכפיש את כל מי שטיפה מאיים על מקומם - מוזמנים לשתוק.
  • 7.
    אני 02/08/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    בלשון המעטה
  • 6.
    לומדים מניסיון 02/08/2012 04:20
    הגב לתגובה זו
    לא לעבוד עם נירית
  • 5.
    איחוד! (ל"ת)
    רגע, דני לוי מאחוריך 01/08/2012 23:09
    הגב לתגובה זו
  • לא מתחרים בגדולים. התחרות מול דני לוי בלבד (ל"ת)
    יעל 05/08/2012 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מד מן 01/08/2012 22:43
    הגב לתגובה זו
    אבל הרי זה ברור שהוא לא יחזיק שם יותר מידי זמן ,אבל אין ספק שהוא יזרע הרס רב
  • 3.
    יועץ בחינם 01/08/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    במקום לקחת משרד חזק שיעזור לכם להתחבר ללקוחות ולמדיה מכח השפעתו, אתם הולכים למשרד ברנז'ה שלא יביא לכם לקוח אחד ויחבר אתכם לתקשורת הצפונבונית של מדורי הסטייל... העיקר שתשבו ותלהגו במילים גבוהות על מיתוג ומיצוב ולשניכם אין לקוח אחד רציני.
  • ובכל זאת מפרגן (ל"ת)
    חח גדול 01/08/2012 23:09
    הגב לתגובה זו
  • תכלס 01/08/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    מצד שני משרד יחסי ציבור גדול לא היה לוקח את הלקוח הזה. גם משלם מעט וגם כולה משרד פרסום. לא בדיוק מקדונלדס או תנובה
  • 2.
    מי ישמע ממש תקציב המאה (ל"ת)
    WOW 01/08/2012 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רוחמה 01/08/2012 17:50
    הגב לתגובה זו
    הרי לא עובר כמעט יום שאייס לא מפרסמת ידיעות על פובליסיס .רובן משעממות ולא ראויות לפרסום בכלל. אם פובליסיס מנסים בכח להפגין נראות במדיה,אולי שיעברו לפרסם מודעות עצמאיות כי הידיעות באייס כבר באמת מעוררות גיחוך.