140 עבודות הוגשו לתחרות JCDecaux: מוטי רובינשטיין ומאיה שרן נוספו לשופטים

23 משרדי פרסום ישתתפו בתחרות השנתית של חברת החוצות. כמות העבודות שהוגשה לתחרות הנוכחית היא פי שלושה מהכמות בשנה הקודמת
כתבי אייס | (3)

תחרות הקריאייטיב של חברת שילוט החוצות JCDecaux חתמה את שלב הגשת העבודות עם כמות גדולה פי שלושה מהכמות שהוגשה בשנה שעברה. במסגרת התחרות הוגשו השנה 140 עבודות מ-23 משרדי פרסום ברחבי הארץ. זאת לעומת כ-35 עבודות מ-5 משרדים שהוגשו בשנה שעברה.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי פרסום מובילים בישראל תתכנס בימים הקרובים לבחור את העבודות המנצחות - אלו יוכרזו במסגרת טקס קטטוס הזהב 2012. הפרס הכולל למשרדים המנצחים נאמד בשווי כולל של 167,500 שקלים.

בין המשרדים שישתתפו בתחרות נמנים: אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, גלר נסיס Publicis, באומן בר ריבנאי, שלמור אבנון עמיחי Y&R, גיתם BBDO, JWT, יהושע TBWA, דרורי שלומי ועוד.

ועדת השיפוט לתחרות כוללת את יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי, יגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, דרור נחומי - סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי Y&R, ליאור זייד - סמנכ"ל קריאייטיב ב-LEAD, גיא בר, לשעבר המשנה למנכ"ל ומנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם BBDO. לפאנל השופטים נוספו מאיה שרן - ראש צוות הקופירייטירים בגלר נסיס PUBLICIS ומוטי רובינשטיין - מנהל קריאטיב בכיר באדלר חומסקי.

בימים הקרובים, ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל CANNES LIONS. כרטיסי הטיסה יוענקו ע"י חברת אייר פראנס המפעילה שלוש טיסות ישירות שבועיות לניס ונותנת החסות לתחרות.

בנוסף, הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבימתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ- 80,000 שקלים. הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

חברת JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-8 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "תחרות הקריאייטיב היא מבחינתנו כבר מסורת המקדמת את פורמט הפוסטר. בכל תחרות כזו אנו נחשפים לרעיונות רבים ויצירתיים ומביאים בשורה פרסומית לשוק מקצועי זה מדי שנה. דור העתיד בעולם הפרסום בישראל מנפיק לנו מדי שנה שפע עיצובים ובאמת נראה כי השמיים הם הגבול".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מוטיטו אתה מלך! (ל"ת)
    אחד שמגיב 16/05/2012 00:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קולגה 15/05/2012 09:46
    הגב לתגובה זו
    מוטק'ה יא תותח.. זוכר אותך מהימים היפים במשרד ההוא ביפו.. אתה מוכשר, אלוף ועושה חיל.. אל תתפתה לקחת שוחד : ) בהצלחה
  • 1.
    מוטי רובינשטיין 15/05/2012 00:34
    הגב לתגובה זו
    מנהל הסטודיו של אדלר, חוצ מכמה יציאות פרינט טובות...מכאן ועד למנהל קריאיטיב בכיר...מיח"צן את עצמו על פריילופ. בדיחה.