ליאורה ליבוביץ'
צילום: יח"צ

חדש במשרד היח"צ של ליאורה לייבוביץ: מחלקה לקשרי קהילה ואחריות חברתית

במסגרת הפעילות יינתנו ללקוחות קיימים ואחרים כלים לקדם את הנושא, כמו גם ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וקישורים לארגונים שונים
דפנהפלס | (7)

משרד יחסי הציבור CONNECTIONS שבבעלות ליאורה לייבוביץ' משיק מחלקה חדשה שתעסוק בניהול קשרי קהילה ובאחריות חברתית. במסגרת הפעילות יוכלו לקוחות קיימים ואחרים לקדם את הנושא, לקבל ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וכן קישורים לארגונים, למוסדות ולפרויקטים שקשורים לתחום.

לדברי לייבוביץ', בשנים האחרונות צבר תחום האחריות החברתית תאוצה, כשנכון להיום, ארגונים רבים פעילים בו אם כי עדיין ישנם כאלה שאינם יודעים לעשות את הצעד הראשון. כאן, היא מוסיפה, נכנסת המחלקה החדשה, שייעודה לסייע לבעלי עסקים בינוניים, לחברות תעשייתיות מסורתיות, למשרדי עורכי דין, רואי חשבון ועוד להיכנס לעניין ולעשות בו את צעדיהם הראשונים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אממ..זה לא אמור לבוא במסגרת היח"צ הרגיל? (ל"ת)
    תמים 09/05/2012 13:25
    הגב לתגובה זו
  • ליאורה לייבוביץ 09/05/2012 17:34
    הגב לתגובה זו
    אנחנו מספקים ללקוחותינו מענה כולל לכל ההתייחסות לעולם האחריות החברתית והתאגידית. לא מדובר על למצוא עוד בית ספר לאמץ, או לתרום משהו למישהו. אלא מדובר על בניה של תוכנית פעולה המתאימה לצרכי ואופי הארגון, ליווי של הפעילות, קישורים למקומות אסטרטגיים וכן גם ליווי לכל הקשור לתו התקן. רוצה לדעת עוד, מוזמן לצלצל אלי.
  • 4.
    בהצלחה וברכות לליאורה מכל הלב (ל"ת)
    חנן זיסו 09/05/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    למה מחלקה, למה לא חטיבה, בעצם פיקוד. כן פיקוד (ל"ת)
    דדו 08/05/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
  • אוגדה:) (ל"ת)
    יחצן פלצן 09/05/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סופי 08/05/2012 19:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על המיזם החדש.
  • 1.
    גילה בר 08/05/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    מכירה את ליאורה ועבודתה באופן אישי. ממליצה מאד!!! עבודה, עם לב, נשמה ובעיקר מחשבה קדימה לטובת הלקוח.
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.