ליאורה ליבוביץ'
צילום: יח"צ

חדש במשרד היח"צ של ליאורה לייבוביץ: מחלקה לקשרי קהילה ואחריות חברתית

במסגרת הפעילות יינתנו ללקוחות קיימים ואחרים כלים לקדם את הנושא, כמו גם ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וקישורים לארגונים שונים
דפנהפלס | (7)

משרד יחסי הציבור CONNECTIONS שבבעלות ליאורה לייבוביץ' משיק מחלקה חדשה שתעסוק בניהול קשרי קהילה ובאחריות חברתית. במסגרת הפעילות יוכלו לקוחות קיימים ואחרים לקדם את הנושא, לקבל ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וכן קישורים לארגונים, למוסדות ולפרויקטים שקשורים לתחום.

לדברי לייבוביץ', בשנים האחרונות צבר תחום האחריות החברתית תאוצה, כשנכון להיום, ארגונים רבים פעילים בו אם כי עדיין ישנם כאלה שאינם יודעים לעשות את הצעד הראשון. כאן, היא מוסיפה, נכנסת המחלקה החדשה, שייעודה לסייע לבעלי עסקים בינוניים, לחברות תעשייתיות מסורתיות, למשרדי עורכי דין, רואי חשבון ועוד להיכנס לעניין ולעשות בו את צעדיהם הראשונים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אממ..זה לא אמור לבוא במסגרת היח"צ הרגיל? (ל"ת)
    תמים 09/05/2012 13:25
    הגב לתגובה זו
  • ליאורה לייבוביץ 09/05/2012 17:34
    הגב לתגובה זו
    אנחנו מספקים ללקוחותינו מענה כולל לכל ההתייחסות לעולם האחריות החברתית והתאגידית. לא מדובר על למצוא עוד בית ספר לאמץ, או לתרום משהו למישהו. אלא מדובר על בניה של תוכנית פעולה המתאימה לצרכי ואופי הארגון, ליווי של הפעילות, קישורים למקומות אסטרטגיים וכן גם ליווי לכל הקשור לתו התקן. רוצה לדעת עוד, מוזמן לצלצל אלי.
  • 4.
    בהצלחה וברכות לליאורה מכל הלב (ל"ת)
    חנן זיסו 09/05/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    למה מחלקה, למה לא חטיבה, בעצם פיקוד. כן פיקוד (ל"ת)
    דדו 08/05/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
  • אוגדה:) (ל"ת)
    יחצן פלצן 09/05/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סופי 08/05/2012 19:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על המיזם החדש.
  • 1.
    גילה בר 08/05/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    מכירה את ליאורה ועבודתה באופן אישי. ממליצה מאד!!! עבודה, עם לב, נשמה ובעיקר מחשבה קדימה לטובת הלקוח.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״