ליאורה ליבוביץ'
צילום: יח"צ

חדש במשרד היח"צ של ליאורה לייבוביץ: מחלקה לקשרי קהילה ואחריות חברתית

במסגרת הפעילות יינתנו ללקוחות קיימים ואחרים כלים לקדם את הנושא, כמו גם ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וקישורים לארגונים שונים
דפנהפלס | (7)

משרד יחסי הציבור CONNECTIONS שבבעלות ליאורה לייבוביץ' משיק מחלקה חדשה שתעסוק בניהול קשרי קהילה ובאחריות חברתית. במסגרת הפעילות יוכלו לקוחות קיימים ואחרים לקדם את הנושא, לקבל ייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית פעולה שנתית וכן קישורים לארגונים, למוסדות ולפרויקטים שקשורים לתחום.

לדברי לייבוביץ', בשנים האחרונות צבר תחום האחריות החברתית תאוצה, כשנכון להיום, ארגונים רבים פעילים בו אם כי עדיין ישנם כאלה שאינם יודעים לעשות את הצעד הראשון. כאן, היא מוסיפה, נכנסת המחלקה החדשה, שייעודה לסייע לבעלי עסקים בינוניים, לחברות תעשייתיות מסורתיות, למשרדי עורכי דין, רואי חשבון ועוד להיכנס לעניין ולעשות בו את צעדיהם הראשונים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אממ..זה לא אמור לבוא במסגרת היח"צ הרגיל? (ל"ת)
    תמים 09/05/2012 13:25
    הגב לתגובה זו
  • ליאורה לייבוביץ 09/05/2012 17:34
    הגב לתגובה זו
    אנחנו מספקים ללקוחותינו מענה כולל לכל ההתייחסות לעולם האחריות החברתית והתאגידית. לא מדובר על למצוא עוד בית ספר לאמץ, או לתרום משהו למישהו. אלא מדובר על בניה של תוכנית פעולה המתאימה לצרכי ואופי הארגון, ליווי של הפעילות, קישורים למקומות אסטרטגיים וכן גם ליווי לכל הקשור לתו התקן. רוצה לדעת עוד, מוזמן לצלצל אלי.
  • 4.
    בהצלחה וברכות לליאורה מכל הלב (ל"ת)
    חנן זיסו 09/05/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    למה מחלקה, למה לא חטיבה, בעצם פיקוד. כן פיקוד (ל"ת)
    דדו 08/05/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
  • אוגדה:) (ל"ת)
    יחצן פלצן 09/05/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סופי 08/05/2012 19:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על המיזם החדש.
  • 1.
    גילה בר 08/05/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    מכירה את ליאורה ועבודתה באופן אישי. ממליצה מאד!!! עבודה, עם לב, נשמה ובעיקר מחשבה קדימה לטובת הלקוח.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.