
קרב צמרת: ynet חותך ב-120 אלף גולשים את הפער מוואלה, XNET מזנק
טבלת המדרוג לאינטרנט לחודש פברואר, מגלה לנו כי רוב האתרים הישראלים שמרו על מקומם ביחס לחודש שלפני כן, וחוו ירידה קלה במספר הגולשים, ברמה של אחוזים בודדים. ynet מצמצם את הפער במספר הגולשים מוואלה, שינוי קל נרשם גם בין המקומות 4 ל-5, כאשר תפוז ונענע10 החליפו במיקומים, ואילו XNET רשם עלייה חדה יחסית בטבלה.
וואלה ממשיך להוביל את הטבלה החודשית זה החודש הרביעי, עם 2.487 מיליון גולשים (מול 2.555 מיליון בינואר) ו-543 מיליון דפים נצפים. אתר ynet במקום השני עם 2.323 מיליון גולשים (בינואר - 2.27 מיליון) ו-250 מיליון דפים נצפים. בחודש ינואר ההפרש במספר הגולשים בין וואלה ל-ynet עמד על 280 אלף, ואילו בחודש האחרון נחתך הפער ב-120 אלף, ועומד כעת על 164 אלף גולשים.
האתר של הזכיינית 'קשת' - MAKO במקום שלישי עם 1.929 מיליון גולשים (בינואר - 1.992 מיליון) ו-137 מיליון דפים נצפים. כאמור, במקומות רביעי וחמישי החליפו האתרים מיקומים: תפוז שהיה חמישי, התקדם לרביעי עם 1.537 מיליון גולשים (מול 1.588 בחודש שלפני כן) וכמעט 43 מיליון דפים נצפים, ואילו נענע10 ירד למקום החמישי עם 1.527 (בחודש ינואר מספר הגולשים עמד על 1.661 מיליון) ו54 מיליון דפים נצפים.
במקומות 6-10 גם החודש ניצבים יד 2, d.co.il, זאפ, TheMarker, ו-NRG. למקום ה-11 דילג XNET מהמקום ה-15, ואילו אתר הספורט ONE ירד ממקום זה למקום ה-13 (ירידה מ-608 אלף גולשים ל-542 אלף החודש).
כאמור, זה החודש הרביעי בה הוועדה מספקת נתונים, 4 שנים לאחר שהוקמה. במהלך השנים הקימה מנגנון מדידה מדויק יחסית שכולל מדגם מייצג של 30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה, בני 7 ויותר, והייתה במגעים עם אתרי האינטרנט השונים כדי לצרפם למערך המדידה. על פי הוועדה, נתוני פברואר מצביעים כי שיעור החדירה של אתרי הועדה עומד על 90%, כ-4.5 מיליון גולשים.
- 4.כלכלי 20/03/2012 07:36הגב לתגובה זוהפער בין גלובס למרקר כבר משמעותי. גלובס מאבד גובה - ואז צולל
- 3.מה עם 4GIRLS.CO.IL (ל"ת)שירה 19/03/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 2.יניב 19/03/2012 14:36הגב לתגובה זולמה ממשיכים לציין את נענע10 תוך התעלמות מ-MASA? זה לא נכון להציג כך את הנתונים
- 1.ירון 19/03/2012 13:45הגב לתגובה זואין על דה-מרקר
- יש - כלכליסט!!! (ל"ת)19/03/2012 15:14הגב לתגובה זו