DELETE
צילום: DELETE
פרסום ראשון

דוברת חדשה ליו"ר העבודה שלי יחימוביץ': סביון מדליון מדוברות הקליטה

מדליון, עד לא מזמן עוזרת דובר משרד הקליטה, החלה לעבוד עם הח"כית השבוע. בעבר שימשה בתפקידי הפקה ותוכן ב'ידיעות אחרונות' ובחינוכית
דפנה פלס | (17)

יו"ר 'העבודה' שלי יחימוביץ' מיוצגת על ידי דוברת חדשה החל מהשבוע - כך נודע לאייס. הדוברת, סביון מדליון, תנהל את עבודתה דרך משרדם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', שמעניק ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי לח"כית ולמפלגתה.

מדליון (25), שבימים אלה מסיימת את לימודיה לתואר בתקשורת ובהיסטוריה כללית באוניברסיטה העברית, מגיעה אל יחימוביץ' הישר מדוברות משרד

הקליטה שבה שימשה כעוזרת לדובר, אלעד סון.

לפני שהגיעה לתחום הדוברות היא עברה דרך כמה מקומות בתקשורת ומילאה מספר תפקידי הפקה ותוכן במערכת עיתון 'ידיעות אחרונות' ובטלוויזיה החינוכית. קודם לכן עבדה במשך כשנה כשליחת הסוכנות היהודית בניו אורלינס שבארה"ב.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    דמיטרי 20/10/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    בקורות החיים של דמיטרי אפרצב מנכ"ל משרד הקליטה "נעלמו" פרטים מעברו כמו אי שרותו הצבאי כמו היותו מובטל חודשים רבים בטרם מינויו למנכ"ל נרשמו פרטים כוזבים -כמו היותו סגן ממלא מקום לראש מועצת קצרין וכו'
  • 9.
    ליאור 17/03/2012 02:31
    הגב לתגובה זו
    איך היא היתה עוזרת דובר משרד הקליטה אם עוד אין לה תואר ראשון? הרי המכרזים הרשמיים דורשים תואר ראשון תמיד. משהו מסריח פה, כרגיל, מקווה שאיזה עיתונאי חרוץ יעלה על הסיפור הזה
  • משה 17/03/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    טמבל, זאת משרת סטודנט, תמצא לך חיים.
  • ליאור 18/03/2012 09:55
    עוזר דובר זו לא משרת סטודנט, זו משרה שיש לה מכרז רשמי כמו כל משרה ממשלתית ודרוש תואר ראשון. תבדוק בנציבות שירות המדינה. וטמבל תקרא לאבא שלך!
  • 8.
    פו פו 15/03/2012 21:19
    הגב לתגובה זו
    כל השמאל אותו דבר ואחר כך מתפלאים איך דנה דור עוברת תוכניות ב VOICE
  • משה 15/03/2012 23:19
    הגב לתגובה זו
    טמבל
  • 7.
    יעל 15/03/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    מפלגת העבודה הרוויחה ובגדול!
  • 6.
    כל הכבוד לה ולמשרד 15/03/2012 21:06
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה ת
  • 5.
    ליאור 15/03/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
    מהבדיוק הדוברת עושה? מוציאה הודעות לעיתונות כל יום כל היום? שתשב שלי יחימוביץ' "החברתית" ותעשה את זה בעצמה ותחסוך לנו קצת כסף על עוד פונקציונרית. הבחורה מוכשרת היא תמצא עבודה. את כל זה כתבתי לבד ללא דובר, אני כנראה לא מתאים להיות חבר כנסת.
  • משה 15/03/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    אפילו אתה צריך
  • 4.
    יובל 15/03/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    השטחיות תהרוג את כולנו
  • משה 15/03/2012 20:51
    הגב לתגובה זו
    לפי השאלה שלך, כנראה שהרבה יותר ממך
  • חיים 15/03/2012 20:56
    ומזה דוברת? לא ייאמן
  • 3.
    עידו 15/03/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שהיא תותחית, והעובדה שהייתה שליחה רק מעידה על כך שהיא בנאדם ערכי. אבל דוברת ליו"ר מפלגה בגיל 25 ? זה נשמע רציני? אין לה ניסיון ביח"צ או דוברות בתפקיד משמעותי אלא כעוזרת.. לא בטוח לאן המפלגה הזו הולכת. אבל הלוואי שיילך לילדונת.
  • משה 15/03/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    25 עם הרבה שכל
  • 2.
    בחורה מוכשרת ביותר! (ל"ת)
    חמודון 15/03/2012 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחירה מעולה!! (ל"ת)
    הילד הירוק 15/03/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״