פרויקט JCDecaux: הגולשים הגישו מודעות, משרדי הפרסום הגדולים בדרך
עשרות מודעות בנושא בטיחות בדרכים כבר מפארות את עמוד הפייסבוק של חברת החוצות JCDecaux במסגרת הפרויקט החברתי שהושק בנושא בטיחות בדרכים. בשלב הבא יעבירו משרדי הפרסום המובילים בישראל מודעות מטעמם עבור הפרויקט.
כזכור, הפעילות החלה לפני כשבועיים והוקם עבורה עמוד בפייסבוק תחת השם 'שמים פס לקטל בכבישים'. הקהל הרחב הוזמן להעלות מודעות לעמוד כאשר 3 המודעות הטובות ביותר על פי בחירת אנשי JCDecaux ואתר אייס (על פי קריטריונים שהוגדרו מראש: מקוריות, העברת המסר והתאמה לפרסום חוצות) יזכו להתפרסם במתקני השילוט של חברת החוצות בתל אביב למשך 10 ימים. ההזמנה לקהל הרחב פתוחה עד לתאריך ה-29 בדצמבר.
בשלב הבא יעבירו משרדי הפרסום המובילים בישראל את פרשנותם לנושא הבטיחות בדרכים. עד כה נרתמו לפעילות אדלר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי Y&R,גיתם BBDO, מקאן אריקסון, יהושוע TBWA, יורו ישראל ועוד.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "אני גאה לראות את ההיענות המדהימה מצד חבריי מעולם הפרסום ומצד הציבור בישראל לפעילות חשובה זו. קיבלנו לא מעט ויז'ואלים מיוחדים מהגולשים באינטרנט ואני בטוח שיהיה לנו קשה מאוד לבחור רק 3 מודעות. הסיבה שהובילה אותנו לצאת בקמפיין המיוחד הזה היתה להעלות את המודעות למען בטיחות בדרכים ואני חייב להודות שאני מרגיש שהצלחנו אפילו בקצת במשימתנו. אנו מציעים לציבור הרחב להמשיך ולהציע את הרעיונות שלהם למען מטרה זו כי הכל עוד פתוח".
הצצה למודעות שהעלו הגולשים לעמוד הפייסבוק
- 4.קריאטיב שוטה מהתעשיה 22/02/2013 20:49הגב לתגובה זואין צורך במשפט "הדבר היחיד שמפריד זה רק פס אחד". זה ברור כשמש! חותמת למטה זה מספיק.
- 3.יונית 27/12/2011 18:36הגב לתגובה זואחלה פרסום שמבוצע ע"י אנשים נורמטיבים ופשוטים ולא ההיפוטנטים ממשרדי הפרסום שלא יודעים להוציא עבודות חוצות נורמליות, תלמדו תפנימו ואולי תחליפו את הקופרטרים המדופלמים שלכם
- 2.נתן 27/12/2011 09:06הגב לתגובה זועבודות מצוינות לדעתי. לא קשור למגישים, לא חושב שהן נראות כמו עבודות סטודנטיאליות כפי שהגיב המגיב . לא הבנתי את הבית קברות, תסביר לי?
- 1.הבית קברות טוב, כל השאר סטודנטיאלי מאוד (ל"ת)מי 26/12/2011 12:24הגב לתגובה זו

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
