כך תיראה הבינה המלאכותית ב-2030 – ומה זה יעשה לחיים שלנו
האם AI יהיה עם יכולות רגשיות, איך הוא ישפיע על תחום הלמידה והתחבורה והאם אנחנו נהפוך למנהלים של עוזרי AI צמודים? וגם, דוגמה - יום בחייו של עורך דין ב-2030
לפני שנתיים וחצי הושק ה-ChatGPT וההתלהבות היתה אדירה - הוא עונה, הוא מבין, הוא יודע, נכון יש לו הזיות, אבל בהדרגה הן פוחתות. הוא יודע לכתוב, לעצב, להכין תמונה, לקודד קוד, כשעל פני התקופה היכולות האלו הלכו והשתפרו. היום סוכני AI כבר מגישים דוחות לרגולטור, מתכנתים בעצמם, מנהלים פגישות ומנהלים את הזמן שלנו. אבל לאן זה הולך בשנים הקרובות? איך יראה העולם עם ה-AI ב-20230 ואיך זה ישפיע עלינו?
הבינה המלאכותית היא כבר מזמן לא גימיק, היא הפכה לכלי, לדרך, ליכולות שעוזרות לנו באופן שוטף. אנחנו מוקפים במערכות שמסייעות לנו להבין, לתרגם, לסכם, להמליץ, לייצר תוכן, לפתח קוד – אבל הקצב של השינוי רק גובר. אם מצרפים יחד את תחזיות סטנפורד וגורפי מחקר נוספים, קוראים את מה שהחברות עצמן מצפות שיהיה בשנים הקרובות, ושומעים את מה שיש למומחים בתחום להגיד, מתקבלת תמונה על הצפוי בשנים הקרובות. נכון, בדרך יש שינויים, אף אחד לא יודע איך זה באמת יתפתח, יש גם שאלות רגולטוריות ואתיות שיהפכו אקוטיות יות רככל שנתקדם בזמן, אבל סיכוי מאוד גדול שה-AI יהפוך לחלק מאוד משמעותי בחיים שלנו
שותף דיגיטלי בכל תהליך עבודה
עד סוף העשור, כמעט לכל אדם יהיה "סוכן AI" אישי – לא בקטע עתידני, אלא במובן המעשי: כלי אוטומטי שיודע לבצע עבורנו פעולות שלמות. לא רק לענות על שאלה, אלא לסרוק חוזה, לתאם פגישות, לבדוק נתונים, או לתחקר לקוח. הסוכן הדיגיטלי הזה ישולב ביומיום שלנו כמו חשבון בנק או גוגל דרייב – הוא פשוט יהיה שם.
מה זה אומר לאדם רגיל? במקום להיאבק בביורוקרטיה, הוא יוכל לתת משימה לסוכן. הוא לא יכתת רגליים מול טפסים של ביטוח לאומי או מכתב לעירייה – הוא ינסח פנייה כללית, והמערכת תדאג לשאר. בעולם העבודה, הסוכן ינהל פגישות, יכין מצגות, וישלים דוחות – כך שאדם יתפנה להחלטות ולא לניירת. זה מטורף, דמיינו שיש לכם עוזרת אישית צמודה לכל הדברים שאתם לא אוהבים, לא רוצים לעשות או דברים שלוקחים זמן מיותר.
- האנליסט שהפך לגורו: "מסיבת ה-AI התחילה ואנחנו רק בהתחלה"
- "אנליסט AI" - מי החברה שמנסה להחליף אנליסטים ומנהלי השקעות בבינה מלאכותית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הבנה רגשית – AI שמבין אותך באמת
עד 2030, מערכות הבינה כבר לא יסתפקו במענה טכני. הן יבינו גם מצב רגשי, רמזים לא מילוליים, הטון שבו כתבת או דיברת, ויכולות לפעול בהתאם. לדוגמה, כשאדם מתלונן לשירות לקוחות, המערכת תדע האם מדובר בכעס אותנטי, תסכול כלכלי, או חוסר הבנה – ותשיב בהתאם.
אם אדם חווה משבר אישי – בינה מלאכותית תוכל לזהות סימנים לכך גם דרך שיחות שגרתיות ולכוון אותו לעזרה או תמיכה, מבלי שיידרש לפרט. מערכות הוראה יתאימו תוכן לא רק לרמה הלימודית, אלא גם למצב הרגשי של התלמיד.
מערכות מורכבות יתנהלו לבד
מערכות תחבורה, חשמל, מים, תברואה או שירות ציבורי – כל אלו צפויות להתנהל אוטונומית. לא מדובר במדינה רובוטית, אלא בניהול חכם שמתבסס על נתוני אמת. תנועה תנותב בזמן אמת, הפסקות חשמל יתוקנו אוטומטית, מערכות פינוי אשפה יפעלו לפי ניתוח עומסים – בלי מגע יד אדם.
- סיסקו ו-IBM בונות את האינטרנט הקוונטי: מחשבים שמדברים ביניהם תוך 5 שנים
- גרדיו מגייסת 80 מליון דולר להגנת סייבר לצרכן בעידן ה-AI
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
למשל, דייר בבניין לא יצטרך לפנות למוקד העירוני כשהחשמל נפל – המערכת תזהה את התקלה, תנתח אותה, ותוציא צוות במידת הצורך – או תתקן לבד.
תחבורה – בין נהיגה אוטונומית לסיוע אנושי מורחב
אם יש תחום שכולם מחכים לו, זה הרכב האוטונומי. התחזית הריאלית מדברת על מהפכה מדודה: לא כל הרכבים ינהגו לבד, אבל ברובם תהיה מערכת נהיגה חכמה שתזהה את הכביש, תתקן אותך כשאתה עייף או מוסח, תדע להאט ברמזורים, להתאים מסלול, ואפילו לבלום לבד. אולי זה יהיה אפילו יותר מזה, אבל מה שבטוח שתהיה עזרה גדולה בנהיגה.
זה אומר שגם אם לא תוכלו להירדם מאחורי ההגה, תוכלו לנסוע לעבודה בלי להיות על הקצה. הנסיעה תהיה רגועה יותר, בטוחה יותר, והטעויות שלכם כנהגים יתוקנו אוטומטית.
למידה מותאמת אישית
במקום כיתה שבה כולם מקבלים אותו חומר, ב-2030 לכל תלמיד יהיה "מורה-על" דיגיטלי – מערכת שתדע איפה הוא מתקשה, מה סגנון הלמידה שלו, ותתאים את החומר אליו.
גם למבוגרים: עובד שרוצה להשתלב בתחום חדש לא ייאלץ להירשם ללימודים כלליים. הוא יקבל מסלול קצר, מדויק, מבוסס ביצועים. הארגונים יוכלו להדריך עובדים בקצב אישי ובשפה שמתאימה להם.
פיננסים וביטוחים – הכל מותאם אישית
שירותי ביטוח ופיננסים יראו אחרת לגמרי. הפוליסה שלך תיבנה לפי ההתנהגות האישית שלך – הנהיגה שלך, הבריאות שלך, הדפוס הכלכלי שלך. אם אתה צעיר, בריא, נוהג בזהירות – תשלם הרבה פחות.
מצד שני, גם ההשלכות קשות יותר: מי שלא עומד בקריטריונים – ישלם הרבה יותר. אדם רגיל ירגיש שהמערכת מכירה אותו, אבל גם בוחנת אותו ללא הפסקה. ולכן – פרטיות תהיה הנושא החם.
תוכן ובידור – חוויה אישית לגמרי
הילדים שלכם לא יראו סדרות כמו שאתם ראיתם. הם יראו סדרות שנוצרו במיוחד עבורם. AI יידע איזה סגנון הם אוהבים, איזה סיפור מרגש אותם, ויבנה עולם שלם מותאם להם – כמו במחשב משחקים שמתאים את עצמו לשחקן. אתם תוכל לשמוע מוזיקה שמורכבת מכל מה שאהבתם – והכול ייווצר במקום, כלומר אתם תהיו, אם תרצו יוצרי המוסיקה.
מה זה אומר ואיך להתכונן לזה? אם אתה יודע להשתמש ב-AI, אתה תוכל להכפיל את היעילות שלך, להוריד את כל המשימות הנדרשות אך הלא יעילות שיש ביומיום. אם לא – אתה עלול להישאר מאחור. לכן, ההשקעה הכי חשובה עד 2030 היא לא בבינה עצמה – אלא כנראה בהכנה שלך בלימוד בהבנה ובכניסה לתחום האינסופי הזה. ה-AI יהיה הרבה יותר ממהפכה טכנולוגית, הוא יהיה כלי חברתי חשוב. כמו שכיום אין כמעט אנשים בלי סמארטפונים כל יהיה עם ה-AI, לא יהיה אפשר להיות בלי. זה יהיה חלק מהזהות שלנו. קשה להבין את זה, אז בוא ניקח דוגמה. עורך דין עוד ב-2030, איך יראה היום שלו.
יום בחייו של עורך דין ב-2030
בעולם שבו בינה מלאכותית יודעת לנתח חוזים, לזהות סתירות משפטיות ולהזכיר לך שאתה מאחר לדיון – השאלה היא לא האם היא מחליפה את האדם, אלא עד כמה היא כבר איתו בכל שלב ביום. מהשעה 7:00 בבוקר ועד כיבוי האור – ככה נראה היום של עובד במשרד עורכי דין ב-2030
7:00 – השעון המעורר אומר גם מה מחכה היום. הטלפון מצפצף, אבל זה לא רק אזעקה – זה עדכון קולי קצר מהסוכן האישי. "בוקר טוב. היום יש לך פגישה ב־10:30 עם לקוח חדש בתחום הנדל"ן, דיון בבית משפט ב־13:00, והגשה מול רשות ניירות ערך עד 17:00. מזג האוויר גשום – כדאי לצאת עם מטרייה".
7:45 – בדרך לעבודה – שיחת תדרוך עם הסוכן. במכונית, הסוכן הקולי סוקר את עיקרי התיק שצפוי לעלות בבית המשפט: "התביעה טוענת להפרת חוזה – לפי הפסיקה האחרונה בתיקים דומים, יש סיכוי גבוה להסדר. אני מציע לכלול סעיף על פיצוי מותנה בגובה 15% מההתחייבות המקורית".
8:30 – הגעה למשרד – המסמכים כבר מוכנים. על השולחן מחכה טיוטה של חוזה שכירות מסחרי. לא עו"ד כתב אותה – אלא הסוכן המשפטי, על בסיס טמפלטים קיימים, מידע שהוזן ממיילים קודמים, ותנאים אוטומטיים מהלקוח. העבודה של העו"ד: לעבור, לדייק, להוסיף הערות – לא להתחיל מאפס.
9:00 – סוכן ה-AI סורק חוזה חדש ומזהה בעיה. לקוח שלח חוזה שהגיע ממשרד אחר. הבינה מזהה סתירה בין סעיף 7 לסעיף 12 – ומדגישה אותה באדום עם הסבר: "סעיף 7 מתיר יציאה מהחוזה תוך 30 יום, בעוד סעיף 12 קובע סנקציה במקרה של יציאה בכל מועד. יש צורך באחידות".
10:30 – פגישה עם לקוח – עם תמלול, תקציר והמלצות בזמן אמת. הפגישה מתועדת (בהסכמה), והסוכן מציג נקודות מרכזיות על המסך – כולל תזכורות על מה שנאמר, התחייבויות, ופעולות המשך. בסוף הפגישה, הסיכום נשלח אוטומטית ללקוח בצירוף טופס הרשאה.
12:00 – סוכן ההכנה לדיון. לפני היציאה לבית המשפט, המערכת בונה "בנק טיעונים" עם פסיקה רלוונטית, ניתוח סיכויי זכייה, ושאלות שהשופט צפוי לשאול – לפי ניתוח תיקים קודמים. אתה מקבל גם סימולציה קצרה: AI מדמה את הדיון עם השופט ועם העו"ד שמנגד.
13:00 – בדיון – הטלפון מקשיב, ומיד שולח לך הערות. במהלך הדיון, המערכת (שעובדת באוזנייה שקטה) מזהה מונחים חדשים שהוזכרו, שולפת מסמכים רלוונטיים ומזכירה: "השופט כבר פסל טיעון כזה בפסק דין 4026/28". הכל בזמן אמת, בלי נבירה בתיקים.
15:00 – חזרה למשרד – הבינה מכינה את סיכום הדיון. עוד לפני שחזרת למשרד, הדו"ח סיכום כבר מוכן: תמצית הדיון, נקודות שעלו, סיכוי להחלטה חיובית, והמלצה על צעדים הבאים.
16:30 – הגשת מסמך לרשות – אוטומציה מלאה. המערכת משלימה טופס מורכב לרשות ניירות ערך, כולל מסמכים נלווים, תיעוד תכתובות והצהרות. התפקיד של העורך דין: לבדוק סעיפים מהותיים ולחתום דיגיטלית.
18:00 – סוכן הידע מתעדכן לבד. המערכת מעדכנת את בסיס הידע המשרדי: מוסיפה את פסקי הדין מהיום, כולל התקציר, הנימוקים והשלכות עתידיות. כל עו"ד במשרד יוכל להשתמש בהם בעתיד.
19:00 – סיכום יום – עם הצעות לשיפור. הסוכן מסכם את היום בשיחה קצרה: "עבדת מול שלושה לקוחות, נגעת ב־12 מסמכים, 4 מהם חדשים. לקוח X עדיין לא השיב להצעתך – להזכיר מחר?". הוא גם שואל אם ברצונך לתכנן את מחר או לדחות לבוקר.
21:00 – תזכורת: לקחת הפסקה. במהלך צפייה בטלוויזיה, צצה התראה: "היום לא עשית הליכה. 10 דקות עכשיו יספיקו לעמוד ביעד הבריאות שלך". AI לא רק עובד איתך – הוא גם שומר עליך.
22:30 – לילה טוב – עם תזכורת ליום שאחריו. לפני השינה, סיכום אוטומטי של היום נשלח לארכיון, ומצגת ללקוח מוכן לבוקר. הסוכן שואל: "תרצה שאעבור על שינויים בפסיקה בלילה ואכין סקירה קצרה לבוקר?". אתה מאשר, סוגר את הטלפון – וה-AI נשאר לעבוד.
אז האם עורך הדין הוחלף? לא. אבל הוא הפסיק לעשות עבודות של עוזר משפטי, מזכירה, מגיש טפסים, או בודק תאריכים. במקום זה – הוא חוזר להתמקד במה שהוא באמת טוב בו: חשיבה משפטית, שיקול דעת, דינמיקה אנושית. ה-AI לא לקח לו את התפקיד – הוא פשוט הסיר ממנו את כל הרעש
- 12.עושה חשבון 20/04/2025 09:08הגב לתגובה זומעבד התמלילים חולל מהפכה והפך לכלי עזר . כך יהיה בכל מקצוע. AI יהיה כלי עזר . זה יקח יותר מ 5 שנים להטמיע את הטכנולוגיה.
- 11.אנונימי 18/04/2025 00:47הגב לתגובה זובשביל מה הוא צריך משרדהכל מתבצע ומתויק באופן דיגיטלי .מדוע יהיה צורך לקיים דיונים פרונטלים בבית משפט הסוכן של השופט יקיים מרחוק דיון עם הסוכנים של עורכי הדין. סוכני הידע יחליפו את בני האדם. 24 ש ביממה יהפכו לשוות ערך 72ש ובהמשך אף יותר כי כל התהליכים יתקצרו או ילקחו מאיתנו.בסוף המוח יתנוון
- 10.אנונימי 17/04/2025 21:31הגב לתגובה זוחוץ מזה הכול אחלה
- 9.ChatGPT 17/04/2025 20:54הגב לתגובה זוחזון יפה אבל אופטימי מדי הAI עוד רחוק מלהיות מושלם ויש גם שאלות קשות של פרטיות אתיקה ופערים. חשוב לא להתעלם מהן.
- 8.גו 17/04/2025 20:47הגב לתגובה זוהעוד וזה ישאר במיטה חחח
- 7.אנונימי 17/04/2025 10:01הגב לתגובה זואם לא תהיה לכם תעסוקה ואתם תשתגעו בלי עבודה וסדר יום וגם תהיו עניים אל תשכחו להודות לשלושת האלילים שלכם שאתם כלכך מעריצים והם אפילו לא ירקו לכיוונכם גנסן הואנג סם אלטמן סאטיה נדלה
- פנסיונר צעיר 17/04/2025 12:00הגב לתגובה זוכדי שאתפנה להנות מהבריאה במלוא עוצמתה.בית קרקע במזרח אירופה עם שטחי חלקאות משלי מזון איכותי מערכת חשמל סולארית ואגירה עצמית.שם קצוץ על הקידמה המדומיינת ונהנה מחיים אמיתיים.בהצלחה לנותרים על גלגל העכברים לעבר הכלום והשומדבר.
- 6.אנונימי 17/04/2025 09:31הגב לתגובה זואו מלחמת עולם שלישית שעלולה לפרוץ ברגע שיהיו חיילים רובוטים ואז המדינות פחות ירתעו ממלחמה גדולה כי מחיר העימות יירד
- מחכה לרובוט שיוריד לי את הכלב לטיול (ל"ת)אריקאנונימי 17/04/2025 10:12הגב לתגובה זו
- 5.אנונימי 17/04/2025 08:29הגב לתגובה זוהתינוקות והילדים היום בישראל יהיו להם חיים קשים. לא תהיה להם עבודה כשהם יהיו גדולים והם יצטרכו להסתדר עם ישראל חרדית ואירופה מוסלמית
- 4.אנונימי 17/04/2025 08:13הגב לתגובה זוובאמת מאמין. זה יקרה. אבל לא בישראל המסועבת.מורה יש ארגון מורים.חשמל יש וועד שיתנגד והממשלה תדחה AI כמו שהיא דחתה אובר.כל תחום בחיינו נשלט עי הסתדרות וועדים השוק הפרטי יתייעל. בשוק הממשלתי יש דור א עד 2070 אז תשכחו מתזוזה. אנחנו לא מדינה נורדית אנחנו בישראל בהצלחה !!
- 3.איש מחשבים ותיק 17/04/2025 05:41הגב לתגובה זווחלק גדול לא יקרה כלל.
- 2.החיים 17/04/2025 02:23הגב לתגובה זושמח שאני לא צריך לעבודואסתדר בלי עוזר דיגיטליאין לי צורך לחסוך זמן יקר מעדיף ןנצל את הזמן לטבע טיולים וספורטאו סתם לקרוא ספר בלי עזרה
- 1.גם AI לא ידע מה הסיכוי שלי בתיק מסוים כי אין בישראל וודאות משפטית (ל"ת)הכל לפי הקריזה של השופטת 17/04/2025 02:19הגב לתגובה זו
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
מדען מפתח מחשב קוונטי, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Geminiסיסקו ו-IBM בונות את האינטרנט הקוונטי: מחשבים שמדברים ביניהם תוך 5 שנים
שיתוף הפעולה בין IBM לסיסקו בתחום המחשבים הקוונטיים - פרסמו תכנית לפיתוח מערך מחשבים קוונטיים שיתקשרו ביניהם ויחליפו מידע בזמן אמת
שיתוף הפעולה בין IBM לסיסקו מסמן מעבר ממחשבים קוונטיים מבודדים לרשת מחוברת. החברות פרסמו תכנית לפיתוח מערך מחשבים קוונטיים שיתקשרו ביניהם ויחליפו מידע בזמן אמת. כיום, מחשבים אלה פועלים כמערכות עצמאיות ללא יכולת חיבור רשתית.
IBM אחראית על פיתוח המחשבים הקוונטיים ויחידות רשת קוונטיות (QNUs) שמתממשקות עם המעבדים. סיסקו מתמקדת בהיבטי התקשורת וקישורים אופטיים למרחקים ארוכים. המטרה הראשונית: הוכחת היתכנות תוך 3-5 שנים, עם בניית רשת בקנה מידה גדול עד תחילת שנות ה-30. התכנית משלבת מחקר פנימי של IBM עם שיתופי פעולה חיצוניים ופיתוח מתמרים להמרת אנרגיית פוטונים.
השיתוף נובע מצורך בהרחבת יכולות מעבר למפת הדרכים הנוכחית. IBM מתכננת להגיע למחשוב קוונטי עמיד לשגיאות עד 2029, עם ביצוע מיליארד פעולות על 2,000 קיוביטים עד 2033. רשת קוונטית תאפשר חיבור בין מעבדים נפרדים ותיצור "אינטרנט קוונטי" שמגדיל את כוח החישוב הכולל.
לאחרונה דיווחה IBM על שת"פ גם עם גוגל, דבר שממחיש את היותה אחת מהמובילות הגדולות בתחום הקוונטים, להרחבה: IBM וגוגל מציגות התקדמות במרוץ הקוונטי: לא רק החברות הקטנות בתמונה
- 400 אלף דולר הכנסות - והמניה זינקה ב-16%: ברוכים הבאים לבועת המחשוב הקוונטי
- ריגטי הציגה הפסד נמוך מהצפוי - אבל ההוצאות ממשיכות לגדול והמניה נופלת ב־8%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לקריאה מעניינת: 400 אלף דולר הכנסות - והמניה זינקה ב-16%: ברוכים הבאים לבועת המחשוב הקוונטי
