
מערכת בתי המשפט חייבת להגיב על השקרים והעלילות
אויבי בית המשפט חוזרים שוב ושוב על שקרים גסים, כגון הפסיקה בנוגע להוראות הפתיחה באש בגבול עזה. המערכת אינה יכולה להמשיך לנהל מלחמות של המאה ה-21 בכלים של המאה ה-19, כי התוצאות יהיו הרסניות וקטלניות לדמוקרטיה הישראלית
1. ביקורת ועובדות
אפשר לכתוב מאמר מצוין על פלישת אנשי המאדים (צילום: נאס"א)
ביקורת ציבורית על פסיקת בתי המשפט היא מותרת, רצויה וחיונית. הדברים אמורים ביתר שאת בבית המשפט העליון, ולו בשל העובדה שהוא הערכאה האחרונה ואין ביקורת שיפוטית על החלטותיו - וזאת כמובן בנוסף לחשיבות של הנושאים הנדונים בו. מן הראוי שהביקורת תהיה מנומסת, אבל אמור להיות לה תנאי בסיסי אחד: שתהיה מבוססת על עובדות.
אני יכול לכתוב תוך חמש דקות מאמר מצוין שימתח ביקורת על פסיקתו של בית המשפט בנוגע ליחס הראוי לפולשים מן המאדים. תהיה לו בעיה קטנה אחת: הוא יתבסס על בלוף. אם אתם חושבים שזו דוגמא מוקצנת ואף מגוחכת, אזי כמו שקורה לעיתים - גם כאן המציאות עולה על כל דמיון. משום שבמסגרת מסע הרדיפה נגד בית המשפט העליון, תופס מקום מרכזי שקר בוטה במיוחד: הצגת פסק דין בצורה הפוכה ב-180 מעלות ממה שנאמר בו, לשם יצירת בסיס לעלילת דם מתועבת במיוחד נגד בית המשפט.
2. הוראות הפתיחה באש
הגדר בגבול עזה. פסק הדין הפוך ב-180 מעלות מכפי שמתארים אותו
הכוונה היא לפסק הדין שניתן בחודש מאי 2018 בעתירה נגד הוראות הפתיחה באש של צה"ל בגדר רצועת עזה. המעלילים מספרים לכם, שבאותו פסק דין התערב בג"ץ בהוראות הצבאיות והתוצאה הייתה סיכון חייהם של חיילים. המהדרין אף יוצרים קשר בינו לבין 7 באוקטובר. אבל מה האמת? העתירה נדחתה ובג"ץ לא התערב כהוא זה בפקודות הצה"ליות. שוב: העתירה נדחתה, לאחר שצה"ל הצהיר שהוא פועל כחוק.
פסק הדין ניתן פה אחד בידי ההרכב הבכיר ביותר של אז - הנשיאה אסתר חיות, המשנה לנשיאה חנן מלצר (שכתב את חוות הדעת העיקרית) והשופט ניל הנדל. השופטים הציעו שהם יעיינו במעמד צד אחד בהוראות, אך העותרים סירבו - ולפיכך חלה עליהן חזקת התקינות: כל עוד לא מוכח ההיפך, חזקה על הרשות השלטונית שהיא פועלת כדין.
מלצר כתב: "אין בידינו לבחון את האמצעים שצה"ל מפעיל בתגובה לאירועים האלימים שבבסיס העתירות, המתרחשים בסמוך למכשול הביטחוני, זאת הן משום הריסון הרב המתחייב בהפעלת ביקורת שיפוטית בכל הנוגע לפעילות צבאית מבצעית שאינה נוגדת על פניה את הדין, ובמיוחד בנסיבות העניין כאשר הביקורת מתבקשת כלפי יישום מדיניות מבצעית המתרחשת בזמן אמת.
"למען הסר ספק יובהר לבסוף, כי כל האמור לעיל לא נועד לגרוע כהוא זה מחובתם של כוחות הביטחון לפעול לפי הכללים החלים עליהם הן מתוקף המשפט הישראלי והן מתוקף המשפט הבינלאומי ההומניטארי, גם אגב פעולות לחימה, בהקשר הנידון בענייננו, וכן לבחון, להרבות ולשפר ככל האפשר את השימוש באמצעים חלופיים לא קטלניים, כל זאת לצד קיום תהליך סדור לתחקור ולהפקת לקחים מבצעיים ואחרים ולהטמעתם.
"לפיכך, ועל בסיס הנחתי כי המשיבים עומדים בהצהרתם, כפי שנמסרה לנו בכתובים ובמהלך הדיון שהתקיים בפנינו, לפיה הם והחיילים נוהגים בהתאם לכללי המשפט הבינלאומי המחייבים והדין הישראלי המקומי ומכבדים את החובות ההומניטאריות המוטלות עליהם מכוח דיני הלחימה בפעולות הננקטות על ידם במסגרת הפעילות למניעת העימותים והסיכונים מהאירועים האחרונים, הגעתי לכלל מסקנה כי דין העתירות במתכונתן הנוכחית - להידחות".
3. למה בג"ץ דן בעתירות
בית הדין הבינלאומי, האג. לנסר את הגשר ואז לבוא בטענות למהנדס (צילום: תומס וולף, ויקיפדיה)
טענה אחרת הנשמעת בעקבות פסק דין זה היא, שדבריו של מלצר על החובה לפעול לפי החוק הישראלי והבינלאומי, גרמו לצה"ל לרסן את עצמו. גם לטענה הזאת יש בעיה במישור העובדתי: היא מעולם לא הוכחה. בשמונה השנים שחלפו, כולל אחרי 7 באוקטובר, לא בא קצין אחד או חייל אחד וטען להגבלות עצמיות בשל פסק הדין הזה או כל פסיקה אחרת.
עוד טענה: למה בג"ץ בכלל דן בעתירות הללו? והתשובה: ראשית, כי ישראל היא מדינת חוק וגם צה"ל כפוף לו, וחובתו של בית המשפט לוודא זאת. שנית, משום שביקורת שיפוטית עצמית היא ההגנה הטובה ביותר מפני התערבות של בתי משפט בינלאומיים ובראשם בתי הדין בהאג (בית הדין לצדק ובית הדין הפלילי). ככלל, הם לא נכנסים לתמונה כאשר מדינה בודקת את עצמה בצורה מקצועית וראויה.
אז למה האג כן התערב בזמן מלחמת ברזל? גם בגלל התובע הבעייתי כרים חאן, גם בגלל התבטאויות ומעשים מטופשים ואף פסולים של מנהיגים וחיילים ישראליים, גם בגלל האנטישמיות הגואה - וגם בגלל מהלכיה המוצהרים של הממשלה הנוכחית נגד בית המשפט העליון. הדבר דומה למי שמנסר את יסודותיו של גשר, ואזי בא בטענות למהנדס שבנה אותו כאשר הוא מתמוטט.
4. מופע האימים של גור (א')
זהבה גור בדיון על הקמת ועדת החקירה. "אני יכולה לצרף בהמשך" (צילום: לע"מ, הרשות השופטת)
ההסתה הפרועה של הממשלה הנוכחית ותומכיה נגד בג"ץ, תוך שימוש שקרי בפסק הדין בנושא הוראות הפתיחה באש, הגיעה לשיאה בדבריה של עו"ד זהבה גור בדיון על הקמת ועדת חקירה ממלכתית. זה היה אחד המופעים המביכים והמבישים ביותר שראיתי בשנים הרבות בהן אני מסקר את בית המשפט העליון. אני מתנצל מראש על האריכות, אבל יש להביא את הדברים כלשונם (ודילגתי על רוב מופעי הגסות הדיונית של גור).
עו"ד זהבה גור: "בבית המשפט הנכבד התקבלו פה הרבה מאוד החלטות, שבסופו של דבר התקבלו בעקבותיהן החלטות מדיניות וצבאיות, וייתכן מאוד שבגלל אותן החלטות" [נקטעת]. השופט חאלד כבוב: "בטח גבירתי יש לה רשימה של החלטות כאלה וההשלכות שלהן, נכון?" גור: "אני אתן דוגמא". כבוב: "יש לך את זה בכתובים?" גור: "אני יכולה לצרף בהמשך". כבוב: "למה לא הבאת את זה? סתם לבוא ולהגיד את זה?"
גור: "באתי לטעון בעל-פה ולא ידעתי עד הרגע האחרון אם אני בכלל הולכת לטעון". כבוב: "אז לא הכנת את עצמך ובאת לטעון טיעון של שלוף מהשרוול". גור: "לא שולפת. אני אתן דוגמא את נושא הפרימטר. זאת החלטה שבית המשפט קיבל ובסופו של דבר את המחיר שילמו חיילי צה"ל. או האירועים של השביעי באוקטובר".
כבוב: "גבירתי מדברת על מגמה ועל פסיקה של בית המשפט שגרמה לאסונות ולחיי אדם". גור: "כן! כן! כן!" כבוב: "ואני מבקש מגבירתי לציין אותה. איזה פסיקה? אירועי שביעי באוקטובר. באמת, גילית את אמריקה. לא ידענו". גור: "אני אשלח לאדוני ספר שלם". כבוב: "אל תשלחי. גבירתי טוענת טיעון שמעלה האשמות חמורות מאוד כנגד בית המשפט, וראוי היה שגבירתי תכין את עצמה לפני כן בלבסס את הטיעון הזה, ואם אין לך ביסוס, עדיף היה לא לומר את הדברים".
גור: "אתה לא מאפשר לי לבסס. אני מנסה לומר שהתקבלו החלטות שהשפיעו על החלטות צבאיות והחלטות מדיניות, והדבר הזה הוא תוצאה של פסיקה של הכרעות בית משפט. נתתי דוגמא את ההחלטה של הפרימטר".
5. מופע האימים של גור (ב')
השופטים עופר גרוסקופף וחאלד כבוב בדיון על הקמת ועדת חקירה ממלכתית (צילום: לע"מ, הרשות השופטת)
השופט עופר גרוסקופף: "מה זה הפרימטר? אני באמת לא יודע על מה גבירתי מדברת". השופט יחיאל כשר: "איזו החלטה?" גור: העובדה שבית המשפט קבע שאותם מחבלים עזתים יתקרבו לגדר שהפרידה בין רצועת עזה". גרוסקופף: "איזה פסק דין? תני מספר הליך". השופטת יעל וילנר: "לגבירתי יש מספר הליך?" גרוסקופף: "גבירתי זורקת". גור: "אני לא המצאתי אותו". וילנר: "גבירתי, מה מספר ההליך?" גרוסקופף: "תני מספר הליך. יכול להיות ש[זה תוצר של] AI".
גור: "אוקיי, אז אני אבדוק ואמסור". וילנר: "עכשיו. גבירתי מוכנה לטעון בפנינו?" גור: "אני אסיים את דברי, אני אבדוק ואעדכן" [תוספת שלי: היא לא מסרה שום עדכון בשבועיים שחלפו]. וילנר: "וגם את הקשר הסיבתי בין אותו פסק דין לבין 7 באוקטובר. על מה אנחנו מדברים פה?"
גור: "אמרתי את דעתי ואת דעתם של מי שאני מייצגת. יכול להיות שבית המשפט לא אוהב את הדברים האלה. יכול להיות שהדברים האלה הם לא בדיוק לטעמו, אבל אלה הדברים". השופט אלכס שטיין: "אני רוצה להגיד לך דבר אחד. יש כאן אולם א', ב', ג', ד' וה'. באולמות האלה - זה מה שאני מבין - מדברים משפטית. לְמה שאת אומרת אין שום קשר לדיסציפלינה שנקראת 'משפטי', אוקיי? בזה אני סיימתי".
גרוסקופף: "את אומרת דברים שלמיטב ידיעתי אין להם שום בסיס what so ever. זה איזשהן טענות שנזרקות ללא שום ביסוס כלשהו. אין פסקי דין כאלה. אני לא יודע מאיפה הם מובאים. אפשר להאשים בשביעי לאוקטובר כל גורם במדינת ישראל, את נבחרת הכדורגל. אני לא יודע על איזה פסק דין גבירתי מדברת. כשנראה את פסק הדין, נראה".
6. חייבים להגיב
לא לאפשר לשקרים לשחק מול שער ריק
האנקדוטה הזאת חשובה לא רק משום שהיא רכיב מרכזי בתעשיית הרעל, אלא גם מפני שהיא מייצגת אותה היטב. זו תעמולה שכללי הפעולה שלה מזכירה ימים אפלים: מצא/המצא אויב, עשה לו דמוניזציה, צור ססמאות קצרות וקליטות, חזור עליהן ללא הרף. וזה עובד.
מערכת בתי המשפט מסייעת במחדליה להפצת השקרים הללו. היא מגיבה רק לעיתים רחוקות מאוד על העלילות המופצות נגדה כמערכת ונגד שופטים כבודדים. בכך היא מנהלת מלחמות של המאה ה-21 בכלים של המאה ה-19: "בית המשפט מדבר בפסקי דינו". זה לא עובד בעידן הרשתות החברתיות. בפועל, המשמעות היא לאפשר למעלילים לשחק מול שער ריק.
אני לא אומר שבתי המשפט צריכים להגיב על כל ציוץ ופוסט, אבל כרגע המצב הוא הקיצוניות השנייה - והתוצאה היא שמאות אלפים בטוחים שדמם של חיילי צה"ל מרוח על ידי בג"ץ. אני רחוק מלהיות מומחה לרשתות חברתיות וראוי לדבר עם מומחים לנושא; אני כן רואה את התוצאות של השתיקה. אין שום סיבה שבעולם שבתי המשפט יותירו את השטח מופקר לחלוטין לשקרנים ולמעלילים. התוצאה של המחדל הזה עלולה להיות הרסנית וקטלנית לא רק להם, אלא לדמוקרטיה הישראלית בכללותה. הגיע הזמן לשינוי חד.
- 76.קליאו 11/05/2026 19:09הגב לתגובה זותודה לאיתמר לוין.
- 75.עם ישראל חי 11/05/2026 16:19הגב לתגובה זובראש בגצ יושב דיקטטור שלקח לעצמו את הכתר בלי להיות ראוי אליו ובקנוניה משותפת עם יועמשית מפוטרת עלובה ופרקליטות אפסית פועלים בכלים דיקטטורים כדי כביכול להצטייר כשומרי הדמוקרטיה . רפורמה משפטית עכשיו !
- קליאו 11/05/2026 18:30הגב לתגובה זוואתה בטמטומך נושא אותם בגאון ולא מבין לאן תגובות כמו שלך עלולות לדרדר אותנו.
- 74.נטליה 11/05/2026 12:17הגב לתגובה זונתניהו מנע את גיוס החרדים והותיר את הצבא חסר כוח אדם.
- עם ישראל חינ 11/05/2026 16:22הגב לתגובה זופשוט בושה !! ערב רב כמוך הביאו את כל האסונות לעם ישראל לאורך ההיסטוריה . אבל בדרך כלל אנשים כמוך לא כל כך מחוברים לשורשים היהודים אז אין מה לצפות !! פשוט בושה !! שערי עזה זל פתוחים עבורך וחברייך שהביאו עלינו את ה 07 באוקטובר עם הסרבנות ועוד ועוד אמירות שנתנו לאויבים שלנו להבין שאנחנו חלשים . כמו שהם הופתעו גם אתם תופתעו כי הימין רק ממדיך ומתחזק !
- קליאו 11/05/2026 18:34כל מילה שלה אמת. כואב לך מעולה.
- 73.גנאדי 11/05/2026 12:12הגב לתגובה זוכיום כשראש הממשלה על ערש דווי והממשלה לא מתפקדת עולה פי כמה חשיבות מערכת המשפטככלי לגיוס כל החרדים הפרזיטים עם הכיפות והצבתם כמגן אנושי על חיילינו בלבנון כנגד המזלטים המתפוצצים
- 72.אנושי 11/05/2026 09:34הגב לתגובה זובגץ הרס את המדינה בזכות האדמור אהרון ברק . הכול שפיט גם אתם תישפטו ותתנו את הדין.
- עוד בורג במכונת הרעל. (ל"ת)קליאו 11/05/2026 18:35הגב לתגובה זו
- בול (ל"ת)אנונימי 11/05/2026 12:37הגב לתגובה זו
- 71.אנונימי 11/05/2026 08:03הגב לתגובה זורק בישראל גוף רב עוצמה ששופט על סמך תחושות ללא עובדות משפטיות הלו אנחנו לא בתקופת המנדט הבריטי!!!
- קליאו 11/05/2026 18:37הגב לתגובה זובמעשיהו בנווה תרצה
- בול (ל"ת)אנונימי 11/05/2026 12:37הגב לתגובה זו
- למחוק אותך מחיינו (ל"ת)יהוואי 11/05/2026 12:14הגב לתגובה זו
- 70.אנונימי 10/05/2026 16:03הגב לתגובה זוזכות עמידה למחבלי נוחבה להאכיל אותן כחיילת שדה תימן היועצים משפטים צמודים נגד כל חייל ישראלי והעמידה לדין הסתרת. המרגל ורוגלה נגד יועמש עת.
- 69.אזרח מודאג 10/05/2026 11:41הגב לתגובה זואבקש להגיב לטענות הבאות בגץ מנע לאורך השנים מינוי שופטים גם בעלי רמה מקצועית גבוהה רק כי האגנדה שלהם שונה משלהם והתוצאה המצטברת פגיעה באמון הציבור
- 68.בן ציון 10/05/2026 08:37הגב לתגובה זוורצוי עם תיעוד מסמכים
- 67.מאור 10/05/2026 08:10הגב לתגובה זולישראל אין חוקה יש קומבינות. לצהל אין חוקי מלחמה יש ערכי צהל מושג שאף חייל לא מבין מה הוא אומר. לישראל אין גבול קבוע ומוסכם. לישראל אין חוקי הגירה נורמלים ומקובלים. במצב כזה חייבים את בגצ שעושה פה ושם סדר בברדק.
- קשקוש (ל"ת)לוין 11/05/2026 12:38הגב לתגובה זו
- 66.אבא של חייל אנונימי 10/05/2026 07:39הגב לתגובה זובגצ אשם בכל הצרות שיש לנו המדינה אלא באם הוכח אחרת על ידי כך שהוא קבע שאין לו סמכות להתערב.
- פפ 10/05/2026 15:39הגב לתגובה זוכתוב לך שלא התערב
- אתה לא יודע לקרוא עברית (ל"ת)חח 10/05/2026 15:38הגב לתגובה זו
- 65.משפטן 10/05/2026 06:35הגב לתגובה זומערכת המשפט לא יכולה לטעון כי קיימים שקרים עליה כי כל יום מחדש מתגלה עד כמה הם מחפים כל אחד על פשעי השני בגץ הייעוץ המשפטי והפצרית לשעבר מוכיחים זאת הגיעה העת לכבסאת המערכת באקונומיקה ולחטא אותה על ידי פירוקה לחלקים באופן טוטלי ולבנותה מחדש.
- עוד אחד שלא יודע לקרוא עברית (ל"ת)עע 10/05/2026 15:39הגב לתגובה זו
- 64.הגון 10/05/2026 04:15הגב לתגובה זוהציבור רואה מבין ומסיק את המסקנה מערכת המשפט הישראלית מושחתת בכל הרמות של השופטים לא שפטים על פי חוק אלי על פי אגנדה והשקפת עולם
- 63.פרחיה 10/05/2026 00:16הגב לתגובה זואין ברירה
- 62.חננאל 10/05/2026 00:12הגב לתגובה זולעצירת התפשטות הסרטן בגופו של נתניהו. זהו רצון העם.
- 61.בלהה 10/05/2026 00:11הגב לתגובה זואת המאבק לגיוס כל החרדים הפרזיטים לפי חוק הגיוס
- 60.רועי 09/05/2026 23:46הגב לתגובה זורק לאחרונה שיחרר בית המישפט ערבי שאנס ניצולת שואה בת 82 טען שהיא קראה לו לקיים איתה יחסים. תסתכל על כל הפסיקות המקילות כל מצב הפשע במדינה בגלל בתי המשפט
- 59.אריאל 09/05/2026 23:34הגב לתגובה זומדובר בידידי בית המשפט שרוצים להחזיר אותו למעמד של מוסד מכובד שעוסק בפסיקה על פי ספר החוקים לא בחקיקה ולא במדיניות.
- 58.קצין בכיר במיל 09/05/2026 22:37הגב לתגובה זואימת הבגץ סירסה את צהל גם כאשר הוא מודיע שלא יתערב. הוראות רבות מאד ולא רק הוראות הפתיחה באש שונו ופעולות נמנעו מחשש מה יאמר הבגץ. מניסיון אישי רב בו לא הצלחתי
- קליאו 11/05/2026 18:45הגב לתגובה זוסתמת ולא פירשת...
- אנונימי 10/05/2026 08:12הגב לתגובה זואין לך שום הוכחה לזה. זרקת אמירה חסרת ביסוס. טתה וזהבה גור חד הם
- 57.אנונייעקב שנירמי 09/05/2026 22:28הגב לתגובה זוהעובדה מאוד פשוטה למרות שדחו את העתירה צהל התבקש להפריד בין מפגינים למחבלים התוצאה אין פרימטר מעניין מה יגידו כץעל כנופיות בני המהגרים מאריתריאה מי אשם
- 56.אנונימי 09/05/2026 21:05הגב לתגובה זוזה אתר של קפלנוחבותמישהו לא רואה איך בתי המשפט ובפרט בגץ דואגים כל הזמן לרווחת המחבלים
- אנונימי 10/05/2026 01:18הגב לתגובה זואני מקווה שיש עוד מספיק ימנים הגונים שיכולים לכתוב מאמר זהה.
- 55.יפר 09/05/2026 19:58הגב לתגובה זובמקום לחרטט אולי מישהו מהסוגדים יכתוב דבר עם הוכחה
- 54.אנונימי 09/05/2026 17:44הגב לתגובה זותפסיק להיות כלבלב נרצע המערכת הזו פוגעת בבטחון המדינה ויש לה מטרה אחת לפגוע בימין ולקדם רק ערכי שמאל. אם היית אדם הגון היית מבקר אותה אבל אתה לא.
- 53.אנונימי 09/05/2026 17:23הגב לתגובה זומערכת המשפט הישראלית בחסות עמית יועמשית פצרית היא מבחינת פשיטת רגל מוסרית ובעיקר ערכית. בית המשפט אינו מבחין בין צדק לפוליטיקה.אפשר להביא אין פור פסקי דין הזויים טבלתי מוסברים מבחינת החוק ובעיקר חוקי יסור שבגץ הפר. .צריך לפרק את השיטה וליסד מערכת משפט צדק ועכרית הנשעת על חוק וצדק שיראה.
- 52.גנבתם לנו את הקלפי 09/05/2026 16:39הגב לתגובה זואתה אמין כמו אידי אמין.
- 51.אנונימי 09/05/2026 13:24הגב לתגובה זולפרק את מערכת המשפט הרקובה והמושחתת והפרוגרסיבית מהיסוד ולבנות אותה מחדש! בגץ איבד את אמון רוב העם!!
- י.ל. 09/05/2026 17:48הגב לתגובה זואיבד את אמון רןב העם עשית סקר זה בכלל רלוונטי חשוב היטב אם באמת תרצה מערכת משפט שהעקרון המנחה שלה הוא ריצוי העם
- 50.פלורה 09/05/2026 12:44הגב לתגובה זונעשה עוול גדול לבית המשפט שלוחם ללא חת למען קיום חוק וגיוס החרדים.
- בוזורגי 09/05/2026 14:49הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 49.י.עמית 09/05/2026 12:42הגב לתגובה זוטונות של שטויות!לך תסביר את סירוס נוהל פתיחה באש להורים של בראל חדריה זל
- 48.לא קפלNאצי 09/05/2026 11:58הגב לתגובה זוהכל אמת ועוד לא כולה
- 47.קפלניסט 09/05/2026 10:48הגב לתגובה זושמצליחים לתפקד למרות ההסתה והאוירה העוינת נגדם ואף משמשים כחוד החנית במאבק לגיוס כל החרדים הפרזיטים לצבא.
- סבטלנה 10/05/2026 01:12הגב לתגובה זובוזזת את הקופה הציבורית
- קודם שיגייסו את כל הפרזיטים בתל אביב ואום אל פאחם (ל"ת)אנונימי 09/05/2026 21:07הגב לתגובה זו
- דפנה 10/05/2026 01:21חרדים לפני ערבים. זו מדינה יהודית לא
- 46.ביביסט 09/05/2026 10:40הגב לתגובה זוכל המוסדות חייבים להתייצב ולתמוך בנתניהו החולה לפחות עד לנקודת הזמן שבה הגרורות יגיעו לעצמות.
- וממשלה לא מתפקדת כן (ל"ת)מישהי 10/05/2026 01:22הגב לתגובה זו
- 45.אנונימי 09/05/2026 08:55הגב לתגובה זוהקטליזטור ל7 באוקטובר
- 44.אולג 09/05/2026 08:11הגב לתגובה זוהקמפיין השיקרי נגד בתי המשפט והחוק מנוהל ומתוזמר על ידי בנימין נתניהו במטרה לצאת מכל התסבוכת המשפטית שהוא נמצא בה. כמו כל ראש כת וגורו הוא מצליח לטמטם את הקהל השפוט שלו שמוכן לקבל כל מילה ומעשה שלו כדבר המשיח. רק לראות את התגובות פה ולא להאמין שהצליח להגיע לכל כך הרבה אנשים.
- אני 09/05/2026 17:46הגב לתגובה זולכן אין סיבה שאנשים שלא נבחרו יתערבו בכל מינוי ובכל החלטה וישלטו ויחוקקו במקום נבחרי העם. לשמאל זה נוח כי כך הם שולטים בלי לנצח בחירות. בית משפט מעודד שחיתות ושחיתות ושחיתות.
- קליאו 13/05/2026 17:23ולכן אין שום סיבה שהם יתערבו במינויים ובהחלטות וישלטו ויחוקקו במקום נבחרי העם.מה פתאום הנשיא טראמפ מאיים על נשיא מדינצ ישראל מה פתאום הילדים ממנה את מאי גולן למשרת שר ומצניח את גלית דיסטל לכנסת מה פתאום שרה ממנה את ראש השבכ ראש המוסד ובעלי תפקידים בכירים נוספים מה פתאום פורום קהלת מחוקק לנו חוקים
- 43.ביזפורטל השמיל 09/05/2026 08:05הגב לתגובה זומאתר כלכלי לעוד שופר שמאלחבל
- 42.אנונימי 09/05/2026 03:12הגב לתגובה זורון גולדשטיןשמאלני מובהק משמש עדין כרשם בבית משפט עליון ובו בזמן משמש שופט בבית משפט השלום. ! האין זה ברור לכל בר דעת לתת לחתול לשמור על החלב ...והוא שדן ופוסק החלטות בהליכי ביניים בבגץ על החלטותיו ופועלו שנתבצעו בניגוד לחוק תחת ידו בבית משפט השלום....
- 41.אנונימי 09/05/2026 01:13הגב לתגובה זובצוותא יחד עם גלי בהרב מיארה הצדיקה.בהצלחה!!!
- נטליה 09/05/2026 10:31הגב לתגובה זוהחוק מחייב שלטון בנטל. הנסיבות הפוליטיות לפיהן ההנהגה החרדית הארורה סוחטת את נתניהו החולה לא רלוונטיות.
- נירוש 09/05/2026 09:26הגב לתגובה זוזה בדיוק העניין מערכת המשפט לא אמורה לעמוד בחזית מאבק רק לפסוק על פי לשון החוק. בגלל זה הימין מתעב את בית המשפט העליון כי הם פוליטיקאים עם גלימות האייתולות של מרצ
- 40.יואל 09/05/2026 00:18הגב לתגובה זושב בשקט ותלמד את העובדותמי שמגן על מערכת המשפטהוא אויב העם כי הוא הריבוןולא שום פקיד חשוב ככלשיהיה
- 39.אנונימי 08/05/2026 21:33הגב לתגובה זוהסרטן לא עוצר תכף יתפגר ובא גואל לישראל
- יהודי מאמין עם לב גדול 09/05/2026 14:52הגב לתגובה זוכן יהי רצון
- 38.בגץ זו עוד מפלגה שמאלנית (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 21:11הגב לתגובה זו
- 37.אנונימי 08/05/2026 20:53הגב לתגובה זולהיחקר בוועדת החקירה למחדל ה7.10. זכות העמידה שבגצ העניק לעמותות אנטי ישראליות שייצגו פלסטינים מרשות הפח או את שלוחי את חמאס היא הוכחה ברורה לכניסת בגצ לתחומי עיצוב קבלת ההחלטות. אפילו דברי השופט מלצר
- 36.אנוןונימי 08/05/2026 20:45הגב לתגובה זובגץ פוליטי שמאל קשה מנותק 710 ומחבק נוחבות כוח 101 עמית בונה הפרגולות
- 35.אנונימי 08/05/2026 20:11הגב לתגובה זומערכת המשפט היא הבעיה ולא הפיתרון
- 34.מערכת המשפט צריכה לשפוט לא לשלוט (ל"ת)אנונימיישראל ישראלים 08/05/2026 19:28הגב לתגובה זו
- קליאו 11/05/2026 18:54הגב לתגובה זוזה שאתה מפרש את זה אחרת מעיד רק עליך.
- צדיק 08/05/2026 20:38הגב לתגובה זואיזה טיפש קודם תקרא לפני להגיב כי טיפשותך ממריאה וכולם רואים כמה אתה אהבל
- 33.סבטלנה 08/05/2026 18:45הגב לתגובה זומול העמלק החרדי. יש להכות כלכלית בחרדים המשתמטים ללא כל התחשבות בצרכים קואליציוניים.
- 32.גנאדי 08/05/2026 18:42הגב לתגובה זולא ניתן להכפיף אותו לרבנים החרדים שמונעים גיוס החרדים הפרזיטים לצבא.
- 31.גיבוב מילים ושקרים לא ינקה את בגץ (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 18:34הגב לתגובה זו
- האמת כואבת לביביסטים (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 22:07הגב לתגובה זו
- אנונימי 09/05/2026 03:52ניתן לראות ראיונות שנתן השופט העליון לשעבר מני מזוז בו התגאה שאסר כשופט עליון על צהל להרוס בתים הסמוכים לצירים מהם נפגעו חיילי צהל ברצועת עזה טרם ההתנתקות.
- אבל 08/05/2026 20:40הגב לתגובה זואבל בטוח שחא לא ינקה את הדם מהידיים של שקרן בן שקרן ותומכיו העילגים הביביסטים הנחותים באדם
- 30.אנונימי 08/05/2026 18:09הגב לתגובה זוהרבה אנשים חושבים שבית המשפט אוייב העם ומה הפלא
- נטליה 08/05/2026 18:38הגב לתגובה זובית המשפט נלחם למען שוויון בנטל. על החרדים לשרת בצבא.
- 29.אנונימוס 08/05/2026 17:13הגב לתגובה זודוברות בתי המשפח צריכים להודיע על פירוקה של הדיקקטורה המשפטית על כל שלוחותיה בכל מקום.
- 28.אילן האקדמאי 08/05/2026 17:07הגב לתגובה זורק לדוגמא בית המשפט העליון השאיר את המדינה ללא ראש שבכ חצי שנהרק כדי למנוע את זיני. השאיר את היועמשיט רק כדי שתמשיך להפריע לממשלה בשעת מלחמה. לא דחה את משפט נתניהו ורוקן את גל העוזרים שלו בתואנות כזב באמצע המלחמה רק כדי שהמדינה תפסיד וביבי יוכתם. אלו דוגמאות קטנות של פשעי בגידה ללא סוף
- קליאו 11/05/2026 18:58הגב לתגובה זואתה אקדמאי בדיוק כמו שנתניהו בריא.
- התגובה הכי אופיינית לשטיפת המוח והטימטום של הכת הביביסטית (ל"ת)לואי 09/05/2026 08:15הגב לתגובה זו
- ונניח שזה נכון מה קשר לכתבה (ל"ת)פשוט לא יאמן 08/05/2026 17:39הגב לתגובה זו
- 27.אזרח 08/05/2026 16:58הגב לתגובה זובתי המשפט אינם אחראים על הכישלונות של הממשלה שממש מחפשת את מי להאשים. אבל הם אחראים על חוסר בביטחון האישי בישראל כשהם משחררים עבריינים קובעים עונשים מגוחכים מאפשרים לטייקונים להתעמר בנו ועוד ועוד.
- 26.שמעוני 08/05/2026 16:57הגב לתגובה זואריכות ימים בכלא. הוא חייב לשלם את המחיר על אובדן הדרך והכאוס במדינה.
- לא פה לא שם 08/05/2026 20:45הגב לתגובה זולא מאחל שום דבר טוב לצורר
- 25.נריה 08/05/2026 16:39הגב לתגובה זוכאשר הממשלה לא מתפקדת ראש הממשלה שכיב מרע והפרזיטים החרדים חוגגים בוזזים את הקופה הציבוריתולא מתגייסים לצבא.
- 24.שונא שקרנים 08/05/2026 16:36הגב לתגובה זומתיימר להציג עובדות ואז מביא בלבול מוח שקרי ומסולף מגמתי וגם טפשי.אם היתה פה טעות הייתי כותב מה הנכון אבל זו לא טעות זו כתבה ברמה של ילד בן 7 שאמרו לו על מה לכתוב ושלף מהמותן עובדות
- 23.חנניה 08/05/2026 16:35הגב לתגובה זואלו הם מטרות על שבית המשפט חייב לכוון אליהם
- 22.יסכה 08/05/2026 16:32הגב לתגובה זוההתקפות על בית המשפט משוללות בסיס
- 21.א.מ 08/05/2026 16:28הגב לתגובה זוחד משמעי בגצ בתעלוליו עשה את הצבא הימפוטנט .
- אמת 08/05/2026 20:47הגב לתגובה זושקרן ושוב שקרן מזוהם. שום ראיה רק שקרנות נטו. שקרן ובוגד.
- 20.שרביט 08/05/2026 16:27הגב לתגובה זומיידית. לא לחכות להסתלקותו של נתניהו החולה.
- 19.בני 08/05/2026 16:23הגב לתגובה זוהכתב המיתמם מתעלם מהעובדה שבית משפט הלא נכבד לא התערב רק לאחר שבאיומים בוטים במתן פסק דין כנגד צהל גרם לצהל להבטיח שיבולת את הוראות הפתיחה באש והפרימיטר זו שיטה קבועה של בגצ לגרום לרשויות לקבל את עמדות העותרים הערבים שמאלנים ואז לדחות העתירה כי המטרה הרי הושגה
- בנימין חנינהו 08/05/2026 17:32הגב לתגובה זוזה שמלך מלכי הנוכלים לדורותיהם מנצל את הביקורת הזאת לצרכיו התועלתניים. כמו בכל דבר ועניין בו הוא עוסק.
- 18.אנונימי 08/05/2026 16:19הגב לתגובה זוכך נכתב בכתבה. אבל לבגץ אין חובה להתבסס על עובדות. החלטותיו מתבססות על תצהירים בלבד בהם תצהירי שקר של היועמשית וסגנה.דווקא הביקורת היא שמתבססת על עובדות. גם שבגצ דוחה טענות הוא עושה זאת אחרי שצהל מודיע לו כי ישנה את הפקודות ברוח העתירות .הכותב בשירות האיקויזיציה השיפוטית
- 17.אנונימי 08/05/2026 15:34הגב לתגובה זוכשעמית משקר בדיון ומנסה להוציא דיבתו של שר בשידור חי ללא ביסוס שלא יתפלא מה העם חושב עליו
- העם מבחינתך זו מפלגת 25 המנדטים ומסייעיה שהם האויבים החרדים (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 16:48הגב לתגובה זו
- יצחק רפפורט 08/05/2026 16:28הגב לתגובה זושוב אתה זורק דברים ללא ביסוס. עמית הוא שקרן תמשיכו עם כל התיאורים הממצאים במערכת הרעל.לפחות אני מזדהה בשמי ולא כמוך אנונימי !!!!!
- גמליאל 08/05/2026 16:24הגב לתגובה זוהאיש פועל ללא לאות לגיוס כל הפרזיטים החרדים לצבא
- 16.באורח פלא רוב המוחלט הוא שופטים לבנים ושמאלנים (ל"ת)לך תעבוד על מישהוא אחר 08/05/2026 15:29הגב לתגובה זו
- לא מוכנה שפרענקים יגישו לי בלי כפפות (ל"ת)שרה נ 08/05/2026 17:11הגב לתגובה זו
- כי המרוקאים כל היום רואים את ברדוגו (ל"ת)נכון 08/05/2026 16:50הגב לתגובה זו
- 15.אנונימי 08/05/2026 15:25הגב לתגובה זוהשופטים כמו מהפחת אוקטובר ברוסיה. רק אדומים צדקו.
- 14.מגיב 9 08/05/2026 15:12הגב לתגובה זומערכת השקרים העקומה הטלת אחריות על אחרים. זאת הדרך של ממשלת החורבן והטבח שהביאה אותנו ל710מאמר חשוב בדרך לתיקון ישראל משלטון אנטי ישראלי פושע.
- 13.יעק ק 08/05/2026 15:08הגב לתגובה זוהחונטה של העבריין בניה ביטלו את בחירתנו בקלפי ועכשיו שולטים במדינה. דיקטטור מינה את עצמו לראש החונטה. לא חוקי לא לציית לעבריין
- 12.ככה זה בעידן שלטון מלך הנוכלים ומשפחתו (ל"ת)בנימין חנינהו 08/05/2026 14:57הגב לתגובה זו
- 11.ארוך ומייגע ומגמתי !!! (ל"ת)מיקי 08/05/2026 14:47הגב לתגובה זו
- 10.מאיר 08/05/2026 13:57הגב לתגובה זורק טבעי שבית המשפט מוביל את המאבק הלאומי לגיוס החרדים הפרזיטים לצבא
- 9.חוקר שואה תתמקד בזה ולא השופטים פוליטיקאים (ל"ת)אזרח פשוט 08/05/2026 13:50הגב לתגובה זו
- 8.אנונימי 08/05/2026 13:49הגב לתגובה זוהממשלה כבולה שכן ההנהגה החרדית הארורה מאיימת בוועדת חקירה ממלכתית לטבח נתניהוולכן נתניהו החולה חושש מלגייס את החרדים.
- בוריס 09/05/2026 12:37הגב לתגובה זוכל מעייניה בביזת הקופה הציבורית
- מאיר 08/05/2026 16:22הגב לתגובה זוהרבה מעבר לפוליטיקה
- אנונימי 08/05/2026 16:06הגב לתגובה זוזה לא ענינו...הוא לא נבחר ציבור ולא מחוקק..הוא רק מפריע.
- 7.אנונימי 08/05/2026 13:30הגב לתגובה זומספיק עם בלבולי המוח ! מערכת המשפט דוחפת את האף שלה לכל מקום ובעיקר למקומות שאינם בתחום סמכותה!
- אנונימי 08/05/2026 15:13הגב לתגובה זוקראת את הכתבה עלילות דם שאין בינן ובין המציאות דבר
- מה הקשר מגיב ביביסטי הרי מדובר כאן על שקרים והשמצות חסרות בסיס ולא על התנהלות בית המשפט טוב או רע (ל"ת)עוד ערוץ 14 אנלפבית 08/05/2026 15:00הגב לתגובה זו
- בן 08/05/2026 16:07מערכת המשפט ממזמן עברה את הגבולות של הטעם הטוב בדיוני סרק בדברים שאין להם מושג בהם..אז שלא יתלוננו.אדרבה שיגיבו...יש סיבה שהן לא מגיבים כי הם יודעים שהציבור כבר מאס בהם.
- 6.אנונימי 08/05/2026 13:27הגב לתגובה זואיתמר.אתה במקרה קשור לציפי לוין שקוראת לעצמה עיתונאית.כי אתה נשמע וכותב כמוה
- 5.שדה תימן 08/05/2026 13:21הגב לתגובה זואין בכל העולם מערכת משפטית כל כך מנותקת. היא לא השכפצ שלנו אלא להיפך.צריך להתייחס לעלילות הדם של בתי הדין הבינלאומיים כמו שארהב מתייחסת אליהם.ועוד עניין ראינו בפרשת שדה תימן אהל לא רק שם מי משקר במצח נחושה.מאמר מביש שלא מתאים ל ביזפורטאל
- 4.חננאל 08/05/2026 12:46הגב לתגובה זוכל הכבוד איתמר
- 3.בלהה 08/05/2026 12:45הגב לתגובה זוכאשר ראש הממשלה חולה והממשלה הכושלת אינה פועלת די כדי לגייס את כל הפרזיטים החרדים לצבא.
- 2.זהו אני לא נכנס לאתר שלכם יותר. (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 12:43הגב לתגובה זו
- אוי אוי אוי (ל"ת)תימון קרגל 08/05/2026 15:01הגב לתגובה זו
- חלילי 08/05/2026 13:50הגב לתגובה זולגוב האריות
- 1.אתה ובית המשפט העליון במיעוט שכופה את דעתו על הרוב שבחר בממשלה וכמעט כל הפסיקות הם נגד הימין והדת (ל"ת)אנונימי 08/05/2026 12:25הגב לתגובה זו
- מה הקשר בור ועם ארצות מדובר כאן על שקרים והשמצות ולא על התנהלות בית המשפט טוב או רע (ל"ת)הנה עוד צופה 14 08/05/2026 15:02הגב לתגובה זו
- אחיהו הלא נביא 08/05/2026 13:47הגב לתגובה זוהבעיה היא שהדת משתלטת על כל חלקה טובה
- אנונימיטופ 08/05/2026 13:29הגב לתגובה זואולי תסביר לי איך העליון מתנהג מסוג קפלן ואיך הוא התנהג מול מפגינים ההתנקות
- אוליי תסביר אתה (ל"ת)בני 08/05/2026 18:37