כל מה שרציתם לדעת על קורסי הכנה למבחני אמיר ואמירם
מבחן אמיר הוא מבחן הבודק ידיעותיו של נבחן באנגלית, והוא מהווה דרישת חובה בתארים ראשונים במוסדות לימוד אקדמיים בארץ. מבחן אמיר משמש על מנת לזהות את רמת האנגלית הסבילה (כלומר, יכולת הבנת הנקרא באנגלית ולא דיבור או כתיבה באנגלית) של הנבחן, ועל פי התוצאה במבחן להתאים עבורו את רמת הלימוד באנגלית ואת מספר הקורסים שילמד במהלך לימודיו לתואר, כאשר ציון גבוה מספיק במבחן אמיר מזכה בפטור מלימודי כל קורס באנגלית לקראת קבלת התואר הראשון.
מבחן אמירם הינו מבחן אמיר המבוצע באופן ממוחשב (ומכאן ה - מ' הנוספת בשם המבחן). מבחן אמירם וההרשמה אליו מבוצעים אך ורק דרך מוסדות הלימוד.
קורסי הכנה למבחן אמירם או למבחן אמיר מאפשרים התמודדות טובה יותר עם המבחן, על השאלות הטיפוסיות שבו, חלוקת הזמנים, וגם - שיפור השליטה בשפה האנגלית לכדי הרמה הנדרשת במבחן. הכל על מבחן אמיר, מבחן אמירם וקורס הכנה למבחן אמירם - במאמר שלפניכם.
מבחן אמיר ומבחן אמירם - למה אפשר לצפות?
מבחן אמיר הינו מבחן המורכב משלושה פרקים, כאשר לכל פרק מוקצבות עשרים דקות (סה"כ שעה נטו למבחן). רק שניים מתוך שלושת הפרקים ישמשו לקביעת ציונו של הנבחן - ועוד פרק משמש פיילוט לבחינת שאלות חדשות למבחנים העתידיים במועדים הבאים. בכל פרק 22 שאלות. כל השאלות במבחן אמיר הן במבנה רב ברירה (מבחן "אמריקאי"), ויש לבחור את התשובה הנכונה מבין ארבע תשובות אפשריות. נושאי הפרקים של מבחן אמיר הם:
- השלמת משפטים - בפרק זה יופיעו משפטים ובהם הושמטה מילה אחת, או מספר מילים. הפרק מסודר ברמת קושי עולה - השאלות הקלות ביותר מופיעות בהתחלה, השאלות הופכות קשות ככל שמתקדמים.
- ניסוח מחדש - ניתן משפט וארבע אפשרויות למשפטים הדומים למשפט המקורי. יש לבחור במשפט שמשמעותו הכי דומה למשמעות המשפט המקורי. גם בפרק זה, השאלות מסודרות ברמת קושי עולה.
- פרק הבנת הנקרא - בכל פרק קטע קריאה באורך ממוצע של כשישים שורות. לאחר הפרק מופיעות שאלות הבנה בנושא הסיפור המתואר בקטע, גם הן בסגנון מבחן רב ברירה, אולם לא ברמת קושי מדורגת.
- התגלו 9 מקרי ההעתקה בבחינות של סוכני ביטוח: מה העונש שקיבלו?
- רוצים להיות מנהלי השקעות או לנהל את הכסף שלכם לבד - הנה הכללים הבסיסיים, אבל הכי חשובים (חלק ב')
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מבחן אמירם - מבחן אמיר ממוחשב
מבחן אמירם הוא דומה במבנה ובבחינת הידע למבחן אמיר - אולם הוא מבוצע באופן ממוחשב, כך שכל הנבחנים יושבים מול מחשב. הבוחן מפעיל את הבחינה ובודק כי היא בוצעה כהלכה בסיומה. בחלק ממוסדות הלימוד הציון מתקבל מייד עם תום הבחינה - אולם בכל מוסדות הלימוד הציון הקובע הוא זה המתקבל בהודעת דואר אלקטרוני לאחר שליחת הציון ועיבודו במערכת המרכז הארצי לבחינות ולהערכה.
הציונים והפטורים במבחן אמיר ובמבחן אמירם
טווח הציונים במבחן אמיר הוא בין 150 ל - 250 נקודות, במבחן אמירם בין 50 ל - 150 נקודות. הנה לפניכם החלוקה הכללית לרמות שליטה בשפה האנגלית על פי הציונים בבחינת אמיר ואמירם (החלוקה קצת שונה במוסדות לימוד שונים):
- עד 77 נקודות במבחן אמיר או 177 נקודות במבחן אמירם - רמת מתחילים 1
- עד 84 נקודות במבחן אמיר או 184 נקודות במבחן אמירם - רמת מתחילים 2
- עד 94 נקודות במבחן אמיר או 194 נקודות במבחן אמירם - רמת טרום מתקדמים 1
- עד 99 נקודות במבחן אמיר או 199 נקודות במבחן אמירם - רמת טרום מתקדמים 2
- עד 119 נקודות במבחן אמיר או 219 נקודות במבחן אמירם - רמת מתקדמים 1
- עד 133 נקודות במבחן אמיר או 233 נקודות במבחן אמירם - רמת מתקדמים 2
- ציון גבוה מזה - פטור מלימודי אנגלית. כ - 5% מהנבחנים וכ - 20% מהסטודנטים במוסדות האקדמיים בארץ הוציאו פטור מלימודי אנגלית במבחן אמיר או במבחן אמירם
קורס הכנה למבחן אמירם ולמבחן אמיר
קורס ההכנה למבחן אמירם ולמבחן אמיר מספק שלוש מטרות עיקריות, והן:
- היכרות עם מבנה השאלות בפרקים השונים במבחן וטכניקות פתרון
- התמודדות טובה יותר עם חלוקת הזמנים במבחן אמיר ובמבחן אמירם
- שיפור היכולת והשליטה בשפה האנגלית
- 2.יה-יה 23/07/2019 16:01הגב לתגובה זוהתכוננתי עם אבי יולזרי, הבנאדם תותח ויודע לכוון אותך בדיוק כדי להצליח במבחן
- 1.נעמה 16/10/2017 20:58הגב לתגובה זואני בספק אם הייתי עוברת את העול הזה בזמן התואר
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
