חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את תרי ישכיל מפרטנר
השבוע האורחת בפודקאסט הפרסום ושיווק של ערן גפן, היא תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של פרטנר. גפן וישכיל שוחחו על הדרך המיוחדת שעברה עד לסמנכ״לות, מעולמות של פסיכולוגיה ומחקר (עם התמקצעות בקבוצות מיקוד לכל החברות המובילות במשק), על התפקידים שעברה לאורך הדרך וכיצד הלימודים שלה עוזרים לה בעבודה גם היום, בדגש על קבלת החלטות.
ישכיל דיברה על הדברים שהיא למדה ולומדת מהעבודה בפרטנר, איך הם מתאימים את עצמם לעולם החדש המתפתח ועל העבודה בכל עולמות השיווק במקביל. כמו כן, על השינוי שנעשה בקרב הצרכנים והשוק, על ההבדל שבין שיווק לפרסום, ולסיום, ניתוח של הקשר בין פרטנר לנטפליקס ופרטנרTV בתור אגרגטור בעולם הטלוויזיה. השיחה בין גפן לישכיל הגיעה גם לשמה המיוחד, ולמה תמיד יזכרו אותה בגללו.
- 3.אבשלום 01/07/2019 13:38הגב לתגובה זועומק אינטלקטואלי מרשים ויכולת ורבאלית עשירה...
- 2.ג'ודי 01/07/2019 13:34הגב לתגובה זומאנפף ובולע מילים... קשה מאוד להאזין לו גם זה יהיה מאוד מרתק
- 1.דודי מהרצליה 30/06/2019 14:17הגב לתגובה זופרטנר היא חברה שהשקיעה שנים ארוכות תקציבי עתק בפרסום ומיתוג באוויר. כשהייתה רפורמת סלולר המיתוג התברר ככלום ושום דבר והצרכנים נטשו והמחירים ירדו. עד שהיום פרטנר וסלקום נמצאות במצב בכי רע. לכן עם כל הכבוד למנהל השיווק שיהיה שם, אף מנהל שיווק של החברה הזאת או כל חברת סלולר אחרת לא בנה שום ערך ושום דבר שאנשים יסכימו לשלם עליו יותר לעומת המתחרות הזולות. לכן לא משנה מי יהיה בתפקיד בעיני הוא תפקיד פקידותי בלבד ללא משמעות, אם יושב שם דחליל או בעל ניסיון. התוצאה היא שמשלמים על פרטנר כמו שמשלמים על הוט מובייל או משלמים על WE.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
