בי קיור לייזר. מיקי ברקוביץ'
צילום: יח"צ

M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של 'בי-קיור לייזר'

את המותג מלווה בשנים האחרונות שחקן הכדורסל (לשעבר) מיקי ברקוביץ'
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של בי-קיור לייזר - מכשיר הלייזר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורתופדיות ופציעות. את המותג מלווה בשנים האחרונות שחקן הכדורסל (לשעבר) מיקי ברקוביץ'.

בקמפיין רשת חדש שעלה לאוויר תחת הקונספט "תודה מיקי", מופיעים אנשים שמודים לברקוביץ' באופן אישי על ההצלחה בטיפול, וזה מתקן אותם ומסביר שהתודה מגיעה לבי-קיור לייזר.

 

 

מור שלוסר, מנהלת הפיתוח העסקי של המותג: "'בי-קיור לייזר הוא מוצר טכנולוגי ישראלי ייחודי שזוכה להצלחה בכל העולם. לשמחתי מצאנו במשרד הפרסום M&C שותף אמתי לדרך שלנו, אנחנו מאמינים ומקווים שיחד נצעד לעבר כיבוש כל היעדים שלנו בשנים הקרובות".

 

צור גולן מנהל הקריאייטיב ובעלים משותף במשרד הפרסום: "'בי-קיור לייזר הוא לא עוד מכשיר, מדובר ממש בסטרטאפ ישראלי שהצליח בגדול והיום הוא משנה חיים עבור אנשים שסובלים מכאבים, פציעות ומגוון פצעים. מבחינתי לחשוף את המכשיר לכמה שיותר ישראלים זה אתגר בעל חשיבות ערכית".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 24/12/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
  • היו מתים לליגה הזאת (ל"ת)
    מיכל 25/12/2018 18:43
    הגב לתגובה זו
  • שירה 24/12/2018 16:21
    הגב לתגובה זו
    שתמשיך לחלחל ולהרעיל אותך מבפנים, מגיב עלוב וקנאי.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.