פישמן ואשתו תובעים את חדשות 10 ואילה חסון על לשון הרע

בכתב התביעה טוענים הפישמנים כי הפרטים שוצגו לכאורה כ"ראיות" על הברחת נכסים הופיעו במסמכי העקרונות במסגרת הסדר החוב עם המנהל המיוחד ומעולם לא הוסתרו
משה בנימין |

אשתו של איש העסקים אליעזר פישמן, טובה פישמן, תובעת את חדשות 10, אילה חסון, גולן יוכפז ועוד בגין לשון הרע על סך של 800 אלף שקל. התביעה מוגשת בשמה של פישמן משום שלטענתה שמה הטוב נפגע בעקבות דיווח בתכניתה של חסון "שישי עם אילה חסון" לפיו פישמן ניסה להחביא נכסים שבבעלותו, אותם רשם לכאורה על שמה של אשתו. 

בכתב התביעה טוענים הפישמנים, כי "ביום שישי בערב, ה-9.6.2017, בשעת צפיית שיא, פורסמה בתכנית כתבה מגזינית נרחבת, שהוצגה ככתבת תחקיר, תחת הכותרת: "המהמר". הכתבה, שלה קדמו דברי פתיח (של חסון, מ"ב) כללה בין היתר טענות כוזבות, חמורות ופוגעניות ביותר כלפי התובעת, המהוות לשון הרע חמורה כנגדה. כמו כן, בפרסום באתר האינטרנט מלווים את הכתבה ששודרה בטלוויזיה כותרת, כותרת משנה וטקסט הכוללים אף הם דברי לשון הרע חמורים וכוזבים על התובעת ותצלומה מופיע גם שם. 

 

הפישמנים טוענים כי "בפרסום הפוגע, שכלל כאמור מספר פעמים גם את תמונתה של התובעת, הועלו בין היתר טענות חמורות ושקריות, שלפיהן: (א) לפני כמה שנים הועברו על שמה של התובעת על-ידי מר פישמן שני נכסים בעיר ליסבון שבפורטוגל ; (ב) כי הנכסים הוסתרו; ו-(ג) כי הנכסים לא נכללו בהסדר החוב (מסמך העקרונות) שהוסכם בין מר פישמן, התובעת וילדיהם לבין המנהל המיוחד שמונה על נכסיו של מר פישמן במסגרת הליך פשיטת רגל".

לטענת הפישמנים, הדיווח של ערוץ 10 לפיו, לכאורה, פישמן "הבריח" רכוש ונכסים לבני משפחתו והוצג כמעין "ראיה" הוא למעשה "דיבה שקרית ומשולשת" שכן הפרטים מוצגים כאילו: הנכסים הועברו לפני כמה שנים על שמה של התובעת על-ידי מר פישמן והתובעת קיבלה אותם ממר פישמן, תוך שהתובעת הייתה שותפה כביכול למעשה של הברחה או העלמה של הנכסים; הנכסים הוסתרו כביכול; הנכסים לא נכללו כביכול בהסדר החוב עליו הוסכם בין מר פישמן, התובעת וילדיהם לבין המנהל המיוחד.

 

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיה של הגברת פישמן, ועומדים באופן מלא מאחורי פרסומנו. חדשות 10 תמשיך לעשות את עבודתה העיתונאית ולא תתן יד לשום נסיון לייצר ספינים תקשורתיים קלושים ושקריים במטרה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהעניין עצמו - התנהלותו  של מר אליעזר פישמן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״