הדיה פאשן: חברת החוצות זכתה בזיכיון פרסום בגינדי
בתום מגעים עם 3 חברות שילוט חוצות, חברת הדיה זכתה בזיכיון הפרסום בקניון האופנה גינדי TLV. הדיה תהיה זכיינית הפרסום הבלעדית במתחם הקניות היוקרתי שהושק לאחרונה.
קניון גינדי ממוקם במשולש רחובות החשמונאים-קרליבך-בגין ומתפרש על פני 33 אלף מ"ר, הכולל 2 קומות מסחריות ובהן כ-200 חנויות. חברת החוצות מיתגה את כל מתחם הקניון לרבות קירות המתחם, גשרים, דרגנועים ומסכים דיגיטאליים מתקדמים.
לדברי מנכ"ל הדיה, מתן גל: "מדובר במתחם שעדיין לא נראה כמותו בישראל. מתחם חדשני המשלב בין מותגי על, חנויות קונספט שהושקו לראשונה בארץ, לבין תצוגות אופנה של המעצבים והמעצבות המובילים בישראל ומעניק חווית קניה שטרם הייתה בארץ".
הדיה, מהוותיקות בשוק החוצות מחזיקה בידיה בנוסף, זיכיון לשילוט חוצות על שלטי ענק באיילון כגון בית אגד, קיר גלילות, קיר ההלכה, קיר הפרסום החדש על בניין עזריאלי איילון, זיכיון הפרסום ברכבת ישראל, ניהול הפרסום בחניוני גינדי, גבעון ועוד.
- גינדי לקחה כספים שלא כחוק בפרויקט בשדה דב; הרגולטור התערב
- ב-655 מיליון שקל: אספן גרופ מציעה לרכוש את חלקה של גינדי בקניון הזהב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.